Alsof iemand die onsmakelijke draak voor zijn lol gaat staan fouilleren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is een vrouw.
Welke uitspraak bedoel je?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:59 schreef Wokkel het volgende:
Wel opmerkelijk dat de verslaggever van de NOS iets citeert wat de rechter niet zo heeft gezegd.
Stagiaires van het advocatenkantoor die notities maken voor de verdediging.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:58 schreef Ironhide het volgende:
Iemand al opgemerkt dat er twee lekkere wijven achter Wilders zitten? Zijn dat z'n fluffers?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef StephanL het volgende:
Wat een spannende uitzending dit. Lijkt het CDA congres wel
jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:58 schreef Ironhide het volgende:
Iemand al opgemerkt dat er twee lekkere wijven achter Wilders zitten? Zijn dat z'n fluffers?
Ik weet niet of er nog een mooie OP gemaakt gaat worden, maar zou het originele verzoek tot vervolging daar dan in toegevoegd kunnen worden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef Zith het volgende:
Ik al gelijk bij opening daar het originele verzoek tot vervolging al een 'veroordeling' bevatte, gedaan door dezelfde rechters.
Verslaggever zegt 'De rechtbank heeft u dossier gelezen en daarin staat dat in kranten blaba', maar de rechter zei 'De rechtbank leest ook kranten en kijkt tv'.quote:
Ik zou 'r niet willen fouilleren...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef danilel het volgende:
ow jeej, de advocate wil niet gefouilleerd worden
Want?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, veel te vroeg gedaan. Het is een laatste verdedigingsmiddel
De wrakingskamer (een ander clubje rechters) komt bijeen. Daar mag Moskovicz zijn standpunt bepleiten dat de rechters partijdig zijn. Als dat zo blijkt te zijn, wat ik niet vermoed, dan komen er nieuwe rechters en zal de zaak wel een vertraging van weken/maanden krijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaat nu de hele rechtzaak opnieuw
Wat precies? Zelf een vriend van me, 2de jaars student rechten, zei al dat hij de rechters zou wraken gister bij het bier.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:01 schreef NDAsilenced het volgende:
Go bram, geeft toch maar weer aan hoe gehaaid die Mosko is.
Nee hoor en Moszkowicz weet echt wel wat ie hier doet hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je dit middel maar een keer gebruiken dan ?
Imam denkt te kunnen roepen dat je homo's van een dak af moet kijlen, maar als meneer denkt alles te kunnen roepen, dan staat Imam vooraan boos te doen en te mekkeren.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet maar eens afgelopen zijn met die grote bekken van die blonde racistische zak die Limburg en Nederland in het algemeen te schande maakt met zijn uitspraken.
Meneer denkt alles te kunnen roepen, maar als een imam roept dat je homo's van een dak af moet kijlen,dan staat meneer vooraan om boos te doen en te mekkeren.
De winst voor Wilders in deze zaak is geen vrijspraak, maar de schijn van persecution.quote:
Dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef Loedertje het volgende:
à contrecoeur
Volgens mij jokt Bram een beetje, hij geniet hiervan .
http://www.encyclo.nl/begrip/Contrecoeurquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als u mij kent weet ik dat ik dit 'à contre ceure doe' of hoe de fuck typ je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |