daft punktquote:
Ja, maar dit is wel echt het gootsteenputje van de muziekindustrie. En als ik zo een beetje rondneus langs z'n verschillende hits heeft ie werkelijk elke melodie en hook van anderen gejat... Jammer, want met zijn vorige band had ie toch wel iets meer originaliteit in z'n donder (als in een betere smaak qua jatwerk, want ook dat hing van andermans werk aan elkaar).quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Softfeel het volgende:
Nooit van gehoord hij heeft er heel wat op zijn naam staan
afschieten die handelquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel echt het gootsteenputje van de muziekindustrie. En als ik zo een beetje rondneus langs z'n verschillende hits heeft ie werkelijk elke melodie en hook van anderen gejat... Jammer, want met zijn vorige band had ie toch wel iets meer originaliteit in z'n donder (als in een betere smaak qua jatwerk, want ook dat hing van andermans werk aan elkaar).
Dat. En ik moet het nog wel van de foute artiesten hebben....quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef bigshadow het volgende:
Ik krijg het niet eens gevonden, laat staan dat ik het weet
Ik ken wel het origineelquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef ranja het volgende:
Meer Rhythm of the nights ken ik volgens mij niet
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Da's Tracy van Oudezijds Achterburgwal 325 en haar grootste hit was volgens mij een gangbang voor 3 ruggen...
eng wijf trouwensquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Gehenna het volgende:
nieuwe vraag dan maar?
wie is deze lieftallige dame en wat was haar grote hit?
[ afbeelding ]
nina simone?quote:
nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:13 schreef Gehenna het volgende:
antwoord van mijn vraag was trouwens Khia, die ooit dit pareltje maakte:
volgens mij heeft ooit iemand die bij de auditie van Idols gedaan... die ging niet doorquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij heeft ooit iemand die bij de auditie van Idols gedaan... die ging niet door
Precies.quote:
Gambolputty + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |