daft punktquote:
Ja, maar dit is wel echt het gootsteenputje van de muziekindustrie. En als ik zo een beetje rondneus langs z'n verschillende hits heeft ie werkelijk elke melodie en hook van anderen gejat... Jammer, want met zijn vorige band had ie toch wel iets meer originaliteit in z'n donder (als in een betere smaak qua jatwerk, want ook dat hing van andermans werk aan elkaar).quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef Softfeel het volgende:
Nooit van gehoord hij heeft er heel wat op zijn naam staan
afschieten die handelquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel echt het gootsteenputje van de muziekindustrie. En als ik zo een beetje rondneus langs z'n verschillende hits heeft ie werkelijk elke melodie en hook van anderen gejat... Jammer, want met zijn vorige band had ie toch wel iets meer originaliteit in z'n donder (als in een betere smaak qua jatwerk, want ook dat hing van andermans werk aan elkaar).
Dat. En ik moet het nog wel van de foute artiesten hebben....quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef bigshadow het volgende:
Ik krijg het niet eens gevonden, laat staan dat ik het weet
Ik ken wel het origineelquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef ranja het volgende:
Meer Rhythm of the nights ken ik volgens mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |