Dat voorspelt weinig goedsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Alledrie nog nooit van gehoord.
Ik heb zo het vermoeden dat de 2e optie meer kans maakt dan de eerste....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het wachten is op een Jellybean-fan of een Googlaar, denk ik. ......
Maar de nummers van Jellybean had ik wel wat bekender verwacht. Misschien zijn niet de juiste mensen online (geweest). Sowieso heeft The Real Thing in de top 40 gestaan, Just a Mirage heeft in de Nationale Hitparade gestaan en Who Found Who weet ik niet zeker maar was in de UK dacht ik de grootste hit van de 3.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het wachten is op een Jellybean-fan of een Googlaar, denk ik. Geloof niet dat 1 der artiesten solo ooit nog een plaatje de tipparade in heeft gezongen.
Mwa. Als MadMaster het al niet weet, zou ik niet zo snel weten wie het wel weet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar de nummers van Jellybean had ik wel wat bekender verwacht. Misschien zijn niet de juiste mensen online (geweest). Sowieso heeft The Real Thing in de top 40 gestaan, Just a Mirage heeft in de Nationale Hitparade gestaan en Who Found Who weet ik niet zeker maar was in de UK dacht ik de grootste hit van de 3.
jijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mwa. Als MadMaster het al niet weet, zou ik niet zo snel weten wie het wel weet.
Helaasquote:
wel online geweest, denk ik niet en misschien.quote:of iggy, gambolputty, weezerbutler
Ik ken de meeste nummers wel, maar die staan bij mij in het geheugen (ook digitaal) onder 'Jellybean'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar de nummers van Jellybean had ik wel wat bekender verwacht. Misschien zijn niet de juiste mensen online (geweest). Sowieso heeft The Real Thing in de top 40 gestaan, Just a Mirage heeft in de Nationale Hitparade gestaan en Who Found Who weet ik niet zeker maar was in de UK dacht ik de grootste hit van de 3.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef ScottTracy het volgende:
Alleen 1990 weet ik nog even niet...
Dat heb je goed gedacht. Ik ken Jellybean überhaupt niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Helaas
[..]
wel online geweest, denk ik niet en misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |