Jonge paps, coolquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
26, dus ben op mn 24e papa geworden
[..]
Tja, goede opvoeding hegeintje, gewoon een heerlijk meissie
[..]
Gefeliciteerd!!!!
[..]
Fijn dat je collega's ook erg lief waren
daar ben ik wel old school inquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Coooool! Wat supergaaf joh
HahaOhja joh, echt zo gevraagd?
Ik heb mijn man gevraagd op het weekendje weg van ons 5-jarig-samenzijn-jubileum![]()
Ik kwam bij die juwelier: 'ik wil graag een verlovingsring voor mijn vriend kopen'.
Vrouw bij juwelier: 'u wilt een verlovingsring kopen'.
Ik: 'ja.'
Vrouw: 'voor uw vriend'.
Vrouw: 'U wilt een verlovingsring voor uw vriend..?'
Ik: 'ja...?'
Vrouw: 'eh, oké, ja, natuurlijk, ik laat u wat ringen zien'Blijkbaar is dat spannend ofzo? Als een vrouw een man vraagt?
ik heb wokkin gevraagd terwijl we de cavia/konijnen kooi stonden te schrobbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb mijn man gevraagd op het weekendje weg van ons 5-jarig-samenzijn-jubileum![]()
Ik kwam bij die juwelier: 'ik wil graag een verlovingsring voor mijn vriend kopen'.
Vrouw: 'eh, oké, ja, natuurlijk, ik laat u wat ringen zien'Blijkbaar is dat spannend ofzo? Als een vrouw een man vraagt?
Dat hoor ik vaker jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik wel old school in
ik vind dat de man de vrouw hoort te vragen
Coool.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wokkin gevraagd terwijl we de cavia/konijnen kooi stonden te schrobben![]()
het kwam wel onverwachts voor haar op dat moment
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigWant wij hebben net vorige week onze verlovingsringen gekocht
![]()
![]()
![]()
wat ik eigenlijk niet mocht vertellen nog. maar het is leuk. dus. hihi![]()
das wel vet jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja
Ik vond het wel stoer. En mn man vond het helemaal goed![]()
[..]
Coool.![]()
![]()
Voor mijn man kwam het ook enigzins onverwachts, we hadden allebei een cadeau voor elkaar, maar ik had dus die ring en vroeg 'm toen we cadeau's uitwisselden
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was ook hangerig en huilerig en wilde niets meer, dus ik vroeg of hij dan eventjes Elmo wilde kijken.
Zegt 'ie: jaaa, EMO kijken!
Dankquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:
Ahw vervelendquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
op dit moment enorm chagerijnig maar goed dat doet er niet toe
wel leuk voor je joh
hoelang zijn jullie eigenlijk al samen?
Hihi ja daar heb ik altijd van gedroomd dat het zo zou gaan dus dat wilde hij dan wel doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb vrouwlief het meegedeeld, nadat ik toestemming had gekregen van haar paquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ben coolquote:
Als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor. Klaar.quote:
Hahahaha, ja, dat zal het zijnquote:Tja, goede opvoeding hegeintje, gewoon een heerlijk meissie
Rustig maar.. dit keer zorgen wij wel voor de vlaai danquote:
als het goed voelt en je hebt al zon geschiedenis samen moet je er gewoon voor gaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Ahw vervelendkusje op
Nu 8 maanden, maar we hebben eerder een relatie gehad en kennen elkaar een jaar of 5 ofzo. Dus dat zullen mensen snel vinden, maar ach, voelt goed![]()
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef Fha het volgende:
Hihi ja daar heb ik altijd van gedroomd dat het zo zou gaan dus dat wilde hij dan wel doen![]()
Weheheh ik kan me de blik helemaal indenkenZe vonden het hier ook behoorlijk vreemd dat we samen kwamen uitzoeken en ze snapte er helemaal geen bal meer van toen we besloten twee verschillende ringen te nemen
Maar hallo.. hij heeft gewoon geen smaak dus ik weiger met zo een ring rond te lopen
![]()
Lieffffquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb vrouwlief het meegedeeld, nadat ik toestemming had gekregen van haar pa![]()
heb gekookt voor haar familie en toen om de hand gevraagd aan haar pa en de week erop netjes op mn knieen gegaan en ook een ja gekregen van haarzelf![]()
[..]
Ja, ik ben coolMaar ook dank je voor het geven van zo'n compliment!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer Taart vroeg mij toen hij dronken was, bovenaan de zoldertrap terwijl ik de was stond te doen![]()
Mijn antwoord: morgen ben je dat toch weer vergeten![]()
quote:De volgende ochtend was het eerste dat hij zei: ik weet het nog hoor...
Oeh, en ik zei ook ja hoorquote:
Aaaahwquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer Taart vroeg mij toen hij dronken was, bovenaan de zoldertrap terwijl ik de was stond te doen![]()
De volgende ochtend was het eerste dat hij zei: ik weet het nog hoor...
27 is ook een mooie leeftijd! vrouwlief was 23!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor. Klaar.Ik was 27 toen ik mama werd
[..]
Hahahaha, ja, dat zal het zijn![]()
(ik mocht vanochtend uitslapen, dus ik mag ook niet klagen, en doorkomende kiezen zijn nou eenmaal reden om wakker van de worden midden in de nacht)
Ik wilde gewoon niet laat beginnen met kinderen, misschien ook omdat ik vrij oude ouders heb en mn vrouw 'jonge' ouders en we het veel beter kunnen vinden met de ouders van mn vrouw...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lieffff![]()
Sure!Ik vind het leuk als mannen daar echt voor kiezen
Sommigen die zijn 50 en dan denken ze eindelijk; goh, zou ik missschien kids willen?
Mijn vent is ook al helemaal gek van kinderen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ahw vervelendkusje op
Nu 8 maanden, maar we hebben eerder een relatie gehad en kennen elkaar een jaar of 5 ofzo. Dus dat zullen mensen snel vinden, maar ach, voelt goed![]()
hij had zich moed ingedronkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
De volgende ochtend was het eerste dat hij zei: ik weet het nog hoor...
Moet je wel zorgen dat je aanstaande die twitter leestquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
ik twitter denk ik mijn huwelijksaanzoek
Ah, precies..quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
27 is ook een mooie leeftijd! vrouwlief was 23!
Ja, wat dat betreft is dochterlief echt een bikkel, al weken komen slaat het tandvlees wit uit van doorkomende hoektanden en ze slaapt gewoon goed en blijft lekker vrolijk!
[..]
Ik wilde gewoon niet laat beginnen met kinderen, misschien ook omdat ik vrij oude ouders heb en mn vrouw 'jonge' ouders en we het veel beter kunnen vinden met de ouders van mn vrouw...
ze staat in mijn lijst johquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je aanstaande die twitter leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |