Tja, ik merk het wel dat het maatschappelijk gezien jong is. Hetzelfde met die kleine... al mn leeftijdsgenoten gaan nu eens nadenken over vaste relaties en evt. trouwen... En ouders van kinderen met de zelfde leeftijd zijn vaak ruim een stuk ouder...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook getrouwd geweest
[..]
Dat vind ik best jong ja
vaak, maar niet altijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op zich niks maar vaak gaat dat fout![]()
[..]
zie je![]()
wokkin is ook eerder getrouwd geweest, 18 jaar.
Eens... wok, luister eens naar de wijze woorden van Fha!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat ook vaak genoeg fout bij mensen die ouder zijnDenk dat leeftijd niet een bepalende factor hoeft te zijn, denkt dat het vooral ook afhangt van wat je al met elkaar hebt meegemaakt als je gaat trouwen
quote:
Oh hè jeetje, nee toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel pijn in mijn heup sinds gister![]()
En vannacht was uhm.... vermoeiend
Ojeee poepalarm
Toen je anderhalf was?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, toen sliep ik ook wel hele nachten door
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik merk het wel dat het maatschappelijk gezien jong is. Hetzelfde met die kleine... al mn leeftijdsgenoten gaan nu eens nadenken over vaste relaties en evt. trouwen... En ouders van kinderen met de zelfde leeftijd zijn vaak ruim een stuk ouder...
[..]
vaak, maar niet altijd![]()
![]()
[..]
Eens... wok, luister eens naar de wijze woorden van Fha!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met ST? Zin in je nieuwe baan morgen?
[..]
Oh hè jeetje, nee toch?pfff...
Ook nog
haha, ja, misschien ook welquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toen je anderhalf was?![]()
Ze heeft nu alleen soms wat moeite met in slaap komen, maar voor de rest echt nergens last van
begrip op je werk is zooquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Net ff bij mn werk langsgeweest, ze waren superaardig.Ga nu 3 ochtenden in de week therapeutisch werken, lichte dingetjes enzo. Deze week dinsdag, woensdag en vrijdag.
Ben benieuwd..
En zo lekker fysio
dat is absoluut waarquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat ook vaak genoeg fout bij mensen die ouder zijnDenk dat leeftijd niet een bepalende factor hoeft te zijn, denkt dat het vooral ook afhangt van wat je al met elkaar hebt meegemaakt als je gaat trouwen
* wel.o.k geeft heup massagequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel pijn in mijn heup sinds gister![]()
En vannacht was uhm.... vermoeiend
Ojeee poepalarm
zal ik de hoofdpijn tips nog eens opzoeken?quote:
gierquote:
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vaak, maar niet altijd![]()
![]()
[..]
Eens... wok, luister eens naar de wijze woorden van Fha!
Ja, echt super is dat.quote:
Succes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is er vandoor
naar de psz om kindje op te halen en door naar school om oudste op te halen
druk vandaag
Gelukkigquote:
AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WAT COOLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigWant wij hebben net vorige week onze verlovingsringen gekocht
![]()
![]()
![]()
wat ik eigenlijk niet mocht vertellen nog. maar het is leuk. dus. hihi![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
goed hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt super is dat.Mn collega's waren ook heel erg lief, sprak ze eventjes, had koffie mee willen drinken maar ze waren nog druk met van alles. Maar begrip is echt superfijn
Hoe ist met jou wokje?
gefelicteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hihi dankquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WAT COOLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliii!![]()
![]()
Dankquote:
Dankquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was ook hangerig en huilerig en wilde niets meer, dus ik vroeg of hij dan eventjes Elmo wilde kijken.
Zegt 'ie: jaaa, EMO kijken!
Nice!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed hoor![]()
lekker weekend gehad en nu weer een hele verse week voor de boeg
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
op dit moment enorm chagerijnig maar goed dat doet er niet toequote:
26, dus ben op mn 24e papa gewordenquote:
Tja, goede opvoeding hequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, ja, misschien ook wel![]()
bofkont!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je collega's ook erg lief warenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt super is dat.Mn collega's waren ook heel erg lief, sprak ze eventjes, had koffie mee willen drinken maar ze waren nog druk met van alles. Maar begrip is echt superfijn
Hoe ist met jou wokje?
weekend van wok:quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb al klosjes gemaakt zodat de speelgoedkist niet meer tegen de muur komt,
de keukenplint zit goed, de poten van de eettafel stoelen zitten weer vast en nu nog fietstassen op de fiets van maxiwok maken
Coooool! Wat supergaaf johquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi dankHij moet nog officieel op zn knie hoor
Maar het begin is er
(en de "toestemming" van mama is er ook weer dus dat is ook een zorg minder
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |