mijn oma was 18 toen mijn moeder geboren werd, die was 18 toen ik geboren werd, ik was 24 toen ik wokkin leerde kennen dus die traditie heb ik niet voort gezetquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
27 is ook een mooie leeftijd! vrouwlief was 23!
Ja, wat dat betreft is dochterlief echt een bikkel, al weken komen slaat het tandvlees wit uit van doorkomende hoektanden en ze slaapt gewoon goed en blijft lekker vrolijk!
[..]
Ik wilde gewoon niet laat beginnen met kinderen, misschien ook omdat ik vrij oude ouders heb en mn vrouw 'jonge' ouders en we het veel beter kunnen vinden met de ouders van mn vrouw...
Ik winquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
8 maanden
schiet toch eens op joh.
na 3 en halve maand woonde we al samen, toen kon ik haar 10 maanden, das pas snel
Dus eigenlijk noem jij mijn zoon onopgevoed en een mietje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
27 is ook een mooie leeftijd! vrouwlief was 23!
Ja, wat dat betreft is dochterlief echt een bikkel, al weken komen slaat het tandvlees wit uit van doorkomende hoektanden en ze slaapt gewoon goed en blijft lekker vrolijk!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk noem jij mijn zoon onopgevoed en een mietje?
Lekker boeiend, dat koppie!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Als er bij mij nog een tweede komt, dan is dat echt na mijn 30e ja...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
Ah, precies..Ja joh?
Mijn ouders zijn ook al wat ouder (mn moeder was 33 en mn vader 40 toen ik geboren werd), dus daarvoor wil ik het idd ook op tijdEn het biologische he, als het kan voor je 30e als vrouw is toch handiger vind ik. Maarja, soms gaat het niet altijd zo, dat snap ik ook wel.
Ik ben weg, naar de fysio!
Je hebt de vakantiefoto's toch wel gezien he?quote:
Dat laatste hebben jullie zelf in de hand he.... Ervanuitgaande dat alles functioneel is en dat jullie weten hoe het werktquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik winWij kennen elkaar vanuit de inrichting (no comment verder) en hebben toen dus al 6 maanden samen gewoond (telt heus!!!
). En nu woont hij ook alweer 7 maanden bij mij haha
Eigenlijk moeten we dringend kinderen krijgen anders gaat het wel heeeel traag
Ja, ik vind het ook dat het voor je 30ste het best is... maar ja meningen verschillen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, precies..Ja joh?
Mijn ouders zijn ook al wat ouder (mn moeder was 33 en mn vader 40 toen ik geboren werd), dus daarvoor wil ik het idd ook op tijdEn het biologische he, als het kan voor je 30e als vrouw is toch handiger vind ik. Maarja, soms gaat het niet altijd zo, dat snap ik ook wel.
Ik ben weg, naar de fysio!
Tradities kunnen niet altijd blijvenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn oma was 18 toen mijn moeder geboren werd, die was 18 toen ik geboren werd, ik was 24 toen ik wokkin leerde kennen dus die traditie heb ik niet voort gezet
Zo zou je het kunnen zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wrijf het er nog even in
Wat, dat ik al heel lang ontzettend slecht slaap, vanochtend 3 uur wakker gelegen heb, me verrot voel en nog even wat uurtjes slaap wilde proberen te pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen WokGezelligquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan iemand dat infuus aanleggen
[..]
Mag ik naast je kruipen![]()
![]()
GoedemorgenMorgen meis
Hoe is het met Koen?
Morgen Liebchenquote:
Jij ook alPast vast wel, kruip er maar bij
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
zeg maar gewoon woerdquote:
Niet eensquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
Je hebt de vakantiefoto's toch wel gezien he?
Kunnen wij welquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
Dat laatste hebben jullie zelf in de hand he.... Ervanuitgaande dat alles functioneel is en dat jullie weten hoe het werkt.
Hihi. Mijne is een schattekind, echt waar. Heel lief en attent en vrolijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
Zo zou je het kunnen zeggenNee, zonder gekheid, die kleine van ons had ook wel wat moeilijke nachten toen de kiezen doorkwamen...
Heb jij hyves?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Zulks een gebrek in mijn geluk..
[..]
Kunnen wij welMaar ik moet eerst mijn andere baby (Bolle) nog opvoeden
quote:
Het zal een keer niet zo zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lo
Had even een fokbreakEn nu baal ik dat de site van t UWV niet wil
Hoest hier?
Ja, driftbuien zijn bekend ja, dan kom je erachter dat het zo belangrijk is om consequent te zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Mijne is een schattekind, echt waar. Heel lief en attent en vrolijk![]()
Met hier en daar een rotnacht en een driftbui
Ik moet verlengen, maar weet niet hoequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zal een keer niet zo zijn
HaayIk ben heeeel druk op mijn stage druk aan het doen
![]()
Aangezien ik heel druk ben zal ik alvast beginnen met duimen voor jequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet verlengen, maar weet niet hoe
Je komt erg druk overGoed zo
Ik heb volgende week weer een sollicitatie. Voor iets wat me heel leuk lijkt, dat maakt me zenuwachtiger.
Aahwquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, driftbuien zijn bekend ja, dan kom je erachter dat het zo belangrijk is om consequent te zijn
Gister die kleine in het recreatiegebied in de zandbak laten spelen, heerlijk om te zien dat die kleintjes zich echt al lekker kunnen vermaken. * MaleDuck is een trotse pappa!
Vergelijken van procedures zoals ze op papier staan met de procedures zoals ze daadwerkelijk uitgevoerd worden. En evt herschrijven enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Aangezien ik heel druk ben zal ik alvast beginnen met duimen voor jeSuper zeg, wat voor iets is het?
Lekker hoorquote:
Dat heeft ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, die kleine van mij kon eerder klimmen dan ze kon lopen en gister kon ze zich helemaal uitleven op verschillende klimtoestellen, de vrouw vindt het vaak wel eng, maar ik zie gewoon dat ze echt goed klimt en in het zand kom je niet echt hard terecht, ze viel gister ook een keer voorover met het gezicht in het zand, het enige wat ze zei was: 'bah, bah' terwijl ze het zand uit haar mond pluktequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahwik ging gister even schommelen in de speeltuin en daar was ook een mama met haar dochter die zo te zien net had geleerd "los" te lopen. Ik werd er gewoon helemaal blij van dat dat meisje helemaal blij aan het "rennen" en kirren was achter de roze bal aan
Heeerlijk om naar te kijken
Ik blijf gewoon duimenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vergelijken van procedures zoals ze op papier staan met de procedures zoals ze daadwerkelijk uitgevoerd worden. En evt herschrijven enzoKen veel mensen die dat echt niks vinden, ik vind het leuk.
Nja, ik heb in elk geval niet teveel hoop hoorDie papieren kunnen best een strop zijn.
Ik ga vanavond of morgen avond meteen kijkenquote:
Daar ben je toch goed inquote:
Al jááááááááááárenquote:
ik gooi hier zo wel even een foto in overall naar binnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon duimenDoe ik tenminste nog iets nuttigs
![]()
[..]
Ik ga vanavond of morgen avond meteen kijkenstomme ICT aapjes hier zeggen dat ik niet op hyves mag enzo
![]()
Stoere vent!quote:
Als je je inschrijving moet verlengen dan moet je of daar langs of het inschrijvingsformulier insturen en daar iets mee doen geloof ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet verlengen, maar weet niet hoe
Je komt erg druk overGoed zo
Ik heb volgende week weer een sollicitatie. Voor iets wat me heel leuk lijkt, dat maakt me zenuwachtiger.
Maar dat deed hij nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef Fha het volgende:
Stoere vent!
Poes lokt hem om aan zijn staart te trekken![]()
Wat schattig!quote:
quote:
Bravertquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat deed hij niet![]()
[ afbeelding ]
Hihi, op hyves staan er nog veul meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat schattig!Die had ik ook nog niet gezien
Ik heb het topic/reeks niet echt gevolgd, maar hoe oud issie?quote:
Leuke bos met krullen!quote:
Over 16 jaar ongeveer mag hij trouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef L.no het volgende:
Ik heb het topic/reeks niet echt gevolgd, maar hoe oud issie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |