Vergelijken van procedures zoals ze op papier staan met de procedures zoals ze daadwerkelijk uitgevoerd worden. En evt herschrijven enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Aangezien ik heel druk ben zal ik alvast beginnen met duimen voor jeSuper zeg, wat voor iets is het?
Lekker hoorquote:
Dat heeft ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, die kleine van mij kon eerder klimmen dan ze kon lopen en gister kon ze zich helemaal uitleven op verschillende klimtoestellen, de vrouw vindt het vaak wel eng, maar ik zie gewoon dat ze echt goed klimt en in het zand kom je niet echt hard terecht, ze viel gister ook een keer voorover met het gezicht in het zand, het enige wat ze zei was: 'bah, bah' terwijl ze het zand uit haar mond pluktequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahwik ging gister even schommelen in de speeltuin en daar was ook een mama met haar dochter die zo te zien net had geleerd "los" te lopen. Ik werd er gewoon helemaal blij van dat dat meisje helemaal blij aan het "rennen" en kirren was achter de roze bal aan
Heeerlijk om naar te kijken
Ik blijf gewoon duimenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vergelijken van procedures zoals ze op papier staan met de procedures zoals ze daadwerkelijk uitgevoerd worden. En evt herschrijven enzoKen veel mensen die dat echt niks vinden, ik vind het leuk.
Nja, ik heb in elk geval niet teveel hoop hoorDie papieren kunnen best een strop zijn.
Ik ga vanavond of morgen avond meteen kijkenquote:
Daar ben je toch goed inquote:
Al jááááááááááárenquote:
ik gooi hier zo wel even een foto in overall naar binnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon duimenDoe ik tenminste nog iets nuttigs
![]()
[..]
Ik ga vanavond of morgen avond meteen kijkenstomme ICT aapjes hier zeggen dat ik niet op hyves mag enzo
![]()
Stoere vent!quote:
Als je je inschrijving moet verlengen dan moet je of daar langs of het inschrijvingsformulier insturen en daar iets mee doen geloof ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet verlengen, maar weet niet hoe
Je komt erg druk overGoed zo
Ik heb volgende week weer een sollicitatie. Voor iets wat me heel leuk lijkt, dat maakt me zenuwachtiger.
Maar dat deed hij nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef Fha het volgende:
Stoere vent!
Poes lokt hem om aan zijn staart te trekken![]()
Wat schattig!quote:
quote:
Bravertquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat deed hij niet![]()
[ afbeelding ]
Hihi, op hyves staan er nog veul meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat schattig!Die had ik ook nog niet gezien
Ik heb het topic/reeks niet echt gevolgd, maar hoe oud issie?quote:
Leuke bos met krullen!quote:
Over 16 jaar ongeveer mag hij trouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef L.no het volgende:
Ik heb het topic/reeks niet echt gevolgd, maar hoe oud issie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |