Vraag het de vrouw van Albertoquote:
Nergensquote:
rel tv was wel leuk geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef teamlead het volgende:
jammer... ik hoopte dat pappie helemaal los zou gaan. Tegen agenten of zoon, dat maakt niet zoveel uit
Maraca heeft gesnovenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
Ik was ook in Volendam in de zomervakantieDat dit kan?!
Maraca.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Wie gaat er nou op vakantie naar Volendam? 1 dagje is lang genoeg.
je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef teamlead het volgende:
ik ga even op mijn handen zitten. Anders ga ik écht heel onaardige dingen posten
Nee, ook maar 1 middag hoorquote:
Whehequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef teamlead het volgende:
ik ga even op mijn handen zitten. Anders ga ik écht heel onaardige dingen posten
Inderdaad, we willen stormlooptopics met een kwaliteitsrel ofzoquote:
al die doorgesnoven incest jongeren daar inderdaad...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Wie gaat er nou op vakantie naar Volendam? 1 dagje is lang genoeg.
Ik was er maar een half uur ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik zou me kapotvervelen daar.
quote:
die had je toch alquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Studiotje het volgende:
Wel ondertiteling bij haar maar bij Matsoe Matsoe meestal niet
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Een paardenstal is groter, ja een paard is ook groter dan jijIs het heel erg dat ik moet lachen
Jij hier?!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef Studiotje het volgende:
Wel ondertiteling bij haar maar bij Matsoe Matsoe meestal niet
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef WcPot het volgende:
Ga dan niet op vakantie als je zo gehandicapt ben. Blijf gewoon thuis. Dan iedereen maar achter je aan te blijven lopen. om je te verzorgen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef muzas het volgende:
Combineer dat met gille de la tourette en ik kom niet meer bij![]()
Ga ik nu naar de hel?
Dat was een kwaliteitsaflevering geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef muzas het volgende:
Ga ik nu naar de hel?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef WcPot het volgende:
Ga dan niet op vakantie als je zo gehandicapt ben. Blijf gewoon thuis. Dan iedereen maar achter je aan te blijven lopen. om je te verzorgen
oooooh dat mag je niet zeggen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef WcPot het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef muzas het volgende:
Ga ik nu naar de hel?
BRMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef TheKC het volgende:
Dat mens in die rolstoel klinkt als Calimero
Mijn geluid staat uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Albertoooo het volgende:
Ik ben gezapt. Ik wordt helemaal gestoord van die Michellien.
waarschijnlijk omdat de actie gaat neerkomen op "oh, sorry, opgelost"quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Battlefan het volgende:
Normaal is het altijd een kort verhaal en dan ACTIE! Nu is het een lang verhaal
mijn bavaria wat doe jequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef TheKC het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef TheKC het volgende:
Echte helden blijven luisterenquote:
Ja waarom boek je het danquote:
En die denkt van "PRAAT NIET LANGER!"quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef teamlead het volgende:
en die gast denkt "fuck it, ik wilde een relaxed vakantiebaantje"
Welk shirtje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef tralalala het volgende:
Dit zijn oude afleveringenHet shirtje is hier nog veel donkerder !
Ja, of gewoon wat geboektquote:
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef muzas het volgende:
Blij gemaakt met een spastische onverstaanbare zeehond
Gladde bandjes. Kan echt niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Shasty het volgende:
die bandjes van die rolstoel mogen ook wel eens nagekeken worden
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef muzas het volgende:
Blij gemaakt met een spastische onverstaanbare zeehond
Als dat nou gewoon een lang item is, dan is de uitzending nog geredquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Albertoooo het volgende:
chicks!
das een stuk beter dan die sputterende calimero
LEVENSGEVAARLIJK VOLGENS KOOS SPEEquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gladde bandjes. Kan echt niet.
Die zouden Alberto eens moeten bellenquote:
Ja, het is zielig, die mensen verdienen ook een leven, zijn prachtige personen, zijn ook belangrijk voor anderen,....quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Battlefan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Ook jij gaat naar de hel
Je maakt foto's van de TV?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
Energie Deals los schrijven
[ afbeelding ]
post dan die chicks ipv oxxioshitquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie? Ik krijg nog wel afleveringen in a.b.teevee, maar weet niet of wegmisbruikers daar bij zit...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef tralalala het volgende:
Die Isaac van usenet post de afleveringen ook niet meer sinds 2 weken.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Dream come true, van die hopeloze, 16-jarige chickies die je dan vol smacht staan op te wachten en bereid zijn alles voor je..
Nou ja laat maar
Fantasiequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Dream come true, van die hopeloze, 16-jarige chickies die je dan vol smacht staan op te wachten en bereid zijn alles voor je..
Nou ja laat maar
Een crt-televisie hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
RMV ook?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wie? Ik krijg nog wel afleveringen in a.b.teevee, maar weet niet of wegmisbruikers daar bij zit...
quote:
Alberto doet zoiets nietquote:
Blijf dat jezelf maar vertellenquote:
Stormlooptopicquote:
Ik vind jou niet liefquote:
Wat moet ik dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ook een manier om screencaps te maken
Reken maar van yes.. die woont die meisjes he-le-maal uit hoor.. nadat hij ze in een superdeluxe hotel heeft gestopt natuurlijk, in die viezigheid doet hij het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |