quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe heette die ene Iranier ook alweer? Elan Afshi of zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
maar een ex-moslim volstaat daar denk ik hoor
Ehsan Jamiquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe heette die ene Iranier ook alweer? Elan Afshi of zo?
Oh ja, waarom hebben alle Iraanse namen van die h's overalquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ehsan Jami
Je verwart hem met Afshi Elian.
Keine Ahnung Wikh waarschijnlijk vinden ze het er gewoon leuk uitzien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, waarom hebben alle Iraanse namen van die h's overal.
Wat is er dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
Waarom denk je gelijk aan klonen Sinan?... Heb jij soms wat lopen klonen?
wat is er mis met joden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je je wel als Joodse bekeerling voordoen.
Wat is jouw mening over joden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh God.![]()
Waar zegt hij dat er iets mis is met joden?
ah, dus er is wat mis met joden volgens jou.quote:
Van de Islam denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
ah, dus er is wat mis met joden volgens jou.
Waar komen die antisemitische gevoelens vandaan?
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Van de Islam denk ik.
Ook al is hij een niet islamitische Nederlander.
Ik ben inderdaad een straatmarokkaan met bontkraag en vuilniszakkenjas. Wat goed dat je dat zo snel doorhebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bij
Wat is er mis met Marokkanen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een straatmarokkaan met bontkraag en vuilniszakkenjas. Wat goed dat je dat zo snel doorhebt.
Man man man, je komt met een plaat voor je kop dit topic binnen, je weet van te voren al dat we allemaal joden haten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bij
Wat heb je tegen autochtonen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
Je mag wel blijven als je normaal doet. Bij nader inzien.
Het MDI is onderdeel van Stichting Magenta en opgericht in 1997 om discriminatie op het Nederlandse gedeelte van het Internet te helpen voorkomen en bestrijden. In de jaren die volgden is het MDI meegegroeid met het Internet en uitgegroeid tot een professionele organisatie die op verschillende manieren bijdraagt aan de bestrijding van online discriminatie (...)quote:
Oké.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Het MDI is onderdeel van Stichting Magenta en opgericht in 1997 om discriminatie op het Nederlandse gedeelte van het Internet te helpen voorkomen en bestrijden. In de jaren die volgden is het MDI meegegroeid met het Internet en uitgegroeid tot een professionele organisatie die op verschillende manieren bijdraagt aan de bestrijding van online discriminatie (...)
Eğer Türk tehdit edecek misiniz?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef msnk het volgende:
TABONDJEMAK A ZEMMEL MET JE HOOFD OP JE SCHOUDERS.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Eğer Türk tehdit edecek misiniz?
Ik snap niet jou gare taal, wat is dat, praat normaal vriend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Eğer Türk tehdit edecek misiniz?
Jij kan geen Turks verstaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik snap niet jou gare taal, wat is dat, praat normaal vriend.
Oh... Was dat Turks...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Jij kan geen Turks verstaan?
turks spreken en kokhalsen heeft idd veel overeenkomstenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh... Was dat Turks...
Ik dacht die krijgt een beroerte.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef msnk het volgende:
TABONDJEMAK A ZEMMEL MET JE HOOFD OP JE SCHOUDERS.
nee jijquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Jij kan geen Turks verstaan?
Klopt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
turks spreken en kokhalsen heeft idd veel overeenkomsten
hints geven vind ik prettigerquote:
Vrouwen geven ook alleen hints, je bent net zo onduidelijk als zij. Wees recht voor z´n raap.quote:
Echt he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen geven ook alleen hints, je bent net zo onduidelijk als zij. Wees recht voor z´n raap.
ik onduidelijk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen geven ook alleen hints, je bent net zo onduidelijk als zij. Wees recht voor z´n raap.
Mijn fout, ik heb het net even teruggelezen. Ayca is de typische onduidelijke vrouw hier.quote:
quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef msnk het volgende:
[..]Kots
Wist dit geeneens. Dacht dat het een nieuwe trend was
Is dat de kerel van Seabert? En Bart een van de Chipmunks
Lol, ik heb mij nooit gerealiseerd dat het zulke uitgesproken linkse propaganda wasquote:
Moet je eens Alfred Jodocus Kwak terugkijken, daar is het nog veel erger.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, ik heb mij nooit gerealiseerd dat het zulke uitgesproken linkse propaganda was.
Die kraai heeft ook gewoon zo'n hitlersnorretje en vettige scheidingquote:
kan me helemaal niet herinneren dat de simpsons nederlands spraken, misschien werd het zowel nederlands als engels uitgezonden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
quote:Ja dit was echt vreselijk toen ze The Simpsons in het Nederlands gingen uitzenden. Iedereen zat erover te klagen!
de eerste alfred eps waren echt leuk, alleen niet deze reeks, dit was echt veel te serieus en niet echt voor de kidsquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Zit jij hier schavuit? Ik zit notabene driftig te posten in jouw topic! Maarreh... geen reactie van ome IVHK. Hopelijk alsnogquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:25 schreef IHVK het volgende:
Ik heb net besloten dat als je iets maandag mag inleveren, maandagavond ook goed is.
Dus ik ga slapen.
Trusten vriendjes.
Ik word gewoon achtervolgd hier.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zit jij hier schavuit? Ik zit notabene driftig te posten in jouw topic! Maarreh... geen reactie van ome IVHK. Hopelijk alsnog
Ontbijt hoor jij sowieso klaar te maken, meid.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
Ik heb ontbijt voor haar klaargemaakt, we hebben er verder niet over gesproken.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:05 schreef IHVK het volgende:
Ik zat in een Thaise gevangenis voor de rest van mijn leven. En moest daar stoelen inelkaar zetten. Ook moest ik een nieuwe thaise naam kiezen.
Gelukkig bedacht ik me ergens in de droom dat ik waarschijnlijk droomde
quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:01 schreef Ayca het volgende:
Arghhhththhhfwhhwekghflasjdf![]()
![]()
![]()
Had 10 euro gepakt omdat ik met de bus naar school moest, dus ik vet hard rennen om de bus te halen anyway had de bus net gehaaldik minutenlang zoeken.. kan het geld maar niet vinden
dus toen moest ik uit de bus stappen
![]()
kom ik thuis blijkt het in dat kleine rot zakje te zitten (je weet wel dat zakje in je broekzak
)
![]()
ik wil degene die ik er van verdenk erop aanspreken, mja beetje lastig enz enz.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
Gewoon wat ik zei, dit kan je niet toelaten. Iemand inlichten.
Ook logisch.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee... Je droomde over thaise zijn en ik dacht aan hindoe zijn
wat is de boedling van klb dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
In KLB gaan ze je bashen , zeker met zon klachr.
Anders neem je gewoon een OV-chipkaart of zo, die je permanent in je portemonnee houdtquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:01 schreef Ayca het volgende:
Arghhhththhhfwhhwekghflasjdf![]()
![]()
![]()
Had 10 euro gepakt omdat ik met de bus naar school moest, dus ik vet hard rennen om de bus te halen anyway had de bus net gehaaldik minutenlang zoeken.. kan het geld maar niet vinden
dus toen moest ik uit de bus stappen
![]()
kom ik thuis blijkt het in dat kleine rot zakje te zitten (je weet wel dat zakje in je broekzak
)
![]()
Nee, UvA en de VU zijn fantastischquote:
Het is net een dierentuin altijd, dat OVquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Mensen in de bus:
Een berberse(?) vrouw met zo'n tatoo op haar kin.
Een man waarvan ik eerst dacht hij een mexicaan was, maar nadat hij de telefoon opnam en azeri sprak denk ik dat niet meer...
Een rastafari.
Een negerin met een flesje water.
Een mongooltje met een vinger in haar mond.
Een burgertrutje.
Een tokkie die net een grote roos op zijn rechterarm heeft getatoeëerd.
Ik.
Nederlandquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Mensen in de bus:
Een berberse(?) vrouw met zo'n tatoo op haar kin.
Een man waarvan ik eerst dacht hij een mexicaan was, maar nadat hij de telefoon opnam en azeri sprak denk ik dat niet meer...
Een rastafari.
Een negerin met een flesje water.
Een mongooltje met een vinger in haar mond.
Een burgertrutje.
Een tokkie die net een grote roos op zijn rechterarm heeft getatoeëerd.
Ik.
coolstorybroquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Minister_Magier het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "vieze Turk"
als ik vies van het voetballen thuis kwam dan zei ze ook "moet je eens zien hoe je eruit ziet! je lijkt wel een Turk!
Jood.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Minister_Magier het volgende:
als ik vies van het voetballen thuis kwam dan zei ze ook "moet je eens zien hoe je eruit ziet! je lijkt wel een Turk!
Jouw registratiedatum: geregistreerd op: zaterdag 11 september 2010 @ 12:45quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Jouw registratiedatum: geregistreerd op: zaterdag 11 september 2010 @ 12:45
[ afbeelding ]
Jouw registratiedatum: vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:43quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:24 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Jouw registratiedatum: geregistreerd op: zaterdag 11 september 2010 @ 12:45
[ afbeelding ]
Hm tja met de paplepel ingegoten dus. Zo één had ik er ook in de klas op de middelbare school.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Minister_Magier het volgende:
Nee was 16:58 17:04 weer onderweg naar Roffa met de intercity.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had de trein van 16:50 naar Den Haag, was jij toen in de buurt?
Oh okeequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee was 16:58 17:04 weer onderweg naar Roffa met de intercity.
Cool, Alexander de grote, dat was een echte baas!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw registratiedatum: vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:43
Hendrik de derde volgt zijn vader Jan zonder land op op 9-jarige leeftijd.
Slag bij Gaugamela, Alexander de Grote verslaat het leger van koning Darius III van het Perzische Rijk.
En al die Nederlandse moppen over Turkije he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm tja met de paplepel ingegoten dus. Zo één had ik er ook in de klas op de middelbare school.
"Serieus genomen worden" zal wel een gewoonte zijn van je maar nee dankjequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel mooi dat hij zo al toegeeft dat hij tokkie is en dus derhalve niet serieus hoeft te worden genomen.
take off your clothes then..quote:
ik moet acil inis doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 4 oktober 2010 15:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
2020: China, India en Brazilië zijn dusdanig gegroeid dat de olieconsumptie verdubbeld is ten opzichte van 2010. Gevolg is schaarste en hoge energieprijzen. Producten worden massaal onbetaalbaar en de VS konden niet langer op de stand leven die ze inmiddels gewend waren. De in 2016 aangetreden president Schwarzenegger (na een omstreden wijziging van de grondwet) was tevens zat om voor een ritje in zijn Hummer H5 150 Dollar te moeten betalen en nam rigoureuze maatregelen. Na infiltratie en het plaatsen van valse bewijsstukken vielen India en Pakistan elkaar aan, wat uitmondde in een kernoorlog. Beide landen konden na 3 maanden oorlog als compleet vernietigd verklaard worden.
Tijdens het conflict tussen Pakistan en India zag Iran de kans schoon om zijn territorium uit te breiden en viel Irak en Turkije binnen. Irak was nog steeds in chaos door de derde golfoorlog (2013 - 2017) en Turkije was geheel ontregeld door de invoering van de Islamitische wetgeving (2015), wat niet werd ondersteund door het leger. Iran kon beide landen zonder significante verliezen innemen. Ook Armenië en Azerbeidjaan werden door Iran ingenomen. Rusland had zijn troepen in uiterste staat van paraatheid gebracht al verwachtte het geen serieuze aanval van Iran, gezien de natuurlijke barrière van de Kaukasus.
Om ervoor te zorgen dat Iran niet verder doorstoot besloot Rusland halverwege 2022 Roemenië, Bulgarije en Griekenland te bezetten. In Griekenland werden de Russen met open armen ontvangen, sinds het land in 2014 uit de EU was gezet wegens economische wanorde. Griekenland had geen vertrouwen meer in de vrije markt economie en was blij met het communisme wat sinds de introductie (2013) van Rusland weer een belangrijke internationale speler had gemaakt.
Als gevolg van de move van Rusland schrok China wakker en besloot Maleisië en Indonesië te bezetten. Dit bleek achteraf geen slimme zet, aangezien Japan, in samenwerking met Australië dit niet toeliet en de, in het geheim gebouwde, Chinese vloot compleet afslachtte. Door de move van Rusland werd het ook onrustig in west Europa: Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken sloten een pact en stelden zich neutraal op nadat Nederland het noordelijke deel van België, Vlaanderen, had bezet. De vastgelopen onderhandelingen over de tweedeling van België (2015) had Nederland nooit goed kunnen verwerken en dit was internationaal bekend. De bezetting van Vlaanderen kwam daarom als geen verrassing. Als reactie daarop besloot Frankrijk het andere deel van België maar in te nemen. Dit bracht het Duitse leger tot de hoogste stand van paraatheid. Duitsland bleef echter, in tegenstelling tot de voorgaande wereldoorlogen buiten schot.
Wat wel als verrassing kwam was de aanval van Brazilië. In begin 2022 viel Brazilië geheel onverwachts Argentinië binnen. De toegepaste “blitzkrieg” zorgde voor dusdanig veel chaos en verwarring dat Brazilië binnen een jaar tijd het gehele Zuid-Amerikaanse continent kon bezetten. De reactie van de VS, die op dat moment bezig was om via Saudië-Arabië Iran aan te vallen (voorheen Irak) was eenvoudig: een tegenaanval. Met medewerking van de tussenliggende landen bezetten de VS Panama en het belangrijke Panama-kanaal, achteraf gezien een blunder van Brazilië aangezien dit één van de belangrijkste transportroutes ter wereld is. Het gevolg was dat de VS opnieuw in een koude oorlog waren terecht gekomen. Ditmaal, geheel onverwachts, met Brazilië.
De wereld bleef 2 jaar lang op dit niveau schommelen toen de aliens arriveerden en de hele zaak kapot schoten met LPC’s (Laser Plasma Cannon) uit de 30kW range. De aanval van de aliens bleek te heftig: de aarde scheurde in tweeën en de twee brokstukken kwamen in een baan om de zon tussen Mercurius en Venus. Het leven wat de splitsing van de Aarde had overleefd stierf binnen een week door de intense hitte.
osturdumquote:
benim osturak ruikt naar Gucciquote:
Pardon.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
Tijd om te slapen Ayça.
Er komen allerlei schimmige figuren op dit tijdstip zoals je ziet. Dat is niets voor een jongedame als jij.
ik heb ook trek.. trek in jouquote:
Hebben ze ook andere nummers die te pruimen zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
Jij luistert ook alleen maar deli, cambaz en bir derdim var.
Uyanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hebben ze ook andere nummers die te pruimen zijn?
Dat klinkt wel.quote:
Cambaz vind ik beterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel.
Bir Derdim Var steekt er wel met kop en schouders bovenuit, boh wat een nummer zeg
Het klinkt wel mooi, maar het is mij toch echt té soft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef TheSituation het volgende:
Gece Yolculari - Hüzün is ook een goed nummer..
sana tavsiye ederim, msnk..
Ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
Jij luistert ook alleen maar deli, cambaz en bir derdim var.
Misschien is msnk dan toch mijn kloon, en heb jij helemaal niks met mij te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb echt 0 overeenkomsten met msnk en Wik op last.fm
Ken ik ook. Die is ook vet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom niet Uyan, dat vind ik een van hun leukste liedjes.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien is msnk dan toch mijn kloon, en heb jij helemaal niks met mij te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sucsexquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Ayca het volgende:
Tenks!
Over het lichaam en geest probleem btw.
Niet alles draait om jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag me of of mijn persoonlijk leven ook maar een beetje beter wordt als Turkije een satelliet de lucht in schiet.
Ik betwijfel het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |