quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe heette die ene Iranier ook alweer? Elan Afshi of zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
maar een ex-moslim volstaat daar denk ik hoor
Ehsan Jamiquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe heette die ene Iranier ook alweer? Elan Afshi of zo?
Oh ja, waarom hebben alle Iraanse namen van die h's overalquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ehsan Jami
Je verwart hem met Afshi Elian.
Keine Ahnung Wikh waarschijnlijk vinden ze het er gewoon leuk uitzien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, waarom hebben alle Iraanse namen van die h's overal.
Wat is er dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
Waarom denk je gelijk aan klonen Sinan?... Heb jij soms wat lopen klonen?
wat is er mis met joden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je je wel als Joodse bekeerling voordoen.
Wat is jouw mening over joden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh God.![]()
Waar zegt hij dat er iets mis is met joden?
ah, dus er is wat mis met joden volgens jou.quote:
Van de Islam denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
ah, dus er is wat mis met joden volgens jou.
Waar komen die antisemitische gevoelens vandaan?
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bijquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Van de Islam denk ik.
Ook al is hij een niet islamitische Nederlander.
Ik ben inderdaad een straatmarokkaan met bontkraag en vuilniszakkenjas. Wat goed dat je dat zo snel doorhebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bij
Wat is er mis met Marokkanen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een straatmarokkaan met bontkraag en vuilniszakkenjas. Wat goed dat je dat zo snel doorhebt.
Man man man, je komt met een plaat voor je kop dit topic binnen, je weet van te voren al dat we allemaal joden haten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Beetje kuddegedrag dus, als je joden niet haat hoor je er niet bij
Wat heb je tegen autochtonen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
Je mag wel blijven als je normaal doet. Bij nader inzien.
Het MDI is onderdeel van Stichting Magenta en opgericht in 1997 om discriminatie op het Nederlandse gedeelte van het Internet te helpen voorkomen en bestrijden. In de jaren die volgden is het MDI meegegroeid met het Internet en uitgegroeid tot een professionele organisatie die op verschillende manieren bijdraagt aan de bestrijding van online discriminatie (...)quote:
Oké.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Het MDI is onderdeel van Stichting Magenta en opgericht in 1997 om discriminatie op het Nederlandse gedeelte van het Internet te helpen voorkomen en bestrijden. In de jaren die volgden is het MDI meegegroeid met het Internet en uitgegroeid tot een professionele organisatie die op verschillende manieren bijdraagt aan de bestrijding van online discriminatie (...)
Eğer Türk tehdit edecek misiniz?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef msnk het volgende:
TABONDJEMAK A ZEMMEL MET JE HOOFD OP JE SCHOUDERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |