quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Dan is google kapot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Die foto uit de OP is van China en niet van Japan
Kennelijk, want op Suzuka staat ook deze tribune niet. Dit is Sepangquote:
Dan is het ook geen China, maar Malaisiequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk, want op Suzuka staat ook deze tribune niet. Dit is Sepang
Sure. No problemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef Sally het volgende:
Ja, gevonden! Niet vergeten, morgen![]()
Druk druk druk, plus koopavond donderdags hiero ... Iemand die me helpt herinneren?
Jij zal me wel van de wal in de sloot helpen zekerquote:
Waar zijn teamgenoten anders voor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef Sally het volgende:
Ja, gevonden! Niet vergeten, morgen![]()
Druk druk druk, plus koopavond donderdags hiero ... Iemand die me helpt herinneren?
Nee hoor. We verslaan jullie toch wel, dus dat is geen reden om trucs uit te halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij zal me wel van de wal in de sloot helpen zeker
Hoogmoed komt voor... ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. We verslaan jullie toch wel, dus dat is geen reden om trucs uit te halen.
Ah dank! Je hebt m'n telefoonnr nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar zijn teamgenoten anders voor.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Sally het volgende:
[]
Ah dank! Je hebt m'n telefoonnr nog?
Heb je ook nog per PM wat strategische aanwijzingen?quote:
Whehe, Sally heeft geen geld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je ook nog per PM wat strategische aanwijzingen?
* Sally moet nog even naar de winkel zo, iets met naar de schoenmaker ophalen en wat wegbrengen.
Iets met ons ben zuunig, en als het nog gemaakt kan worden, waarom dan niet?
Neem je dit effe terug, als-je-blieft. En ik vraag het nog netjes. Dan zal ik onderstaande ook terugnemen, Als ik terug ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uilskuiken, ja. Kip zonder kop, inderdaad. Goede smiley.![]()
Koei.![]()
Men, wat een stom persoon, zeg
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem je dit effe terug, als-je-blieft. En ik vraag het nog netjes. Dan zal ik onderstaande ook terugnemen, Als ik terug ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uilskuiken, ja. Kip zonder kop, inderdaad. Goede smiley.![]()
Koei.![]()
Men, wat een stom persoon, zeg![]()
![]()
Fijn, dat je mijn vooroordeel zo heerlijk bevestigd. Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Fijn, dat je mijn vooroordeel zo heerlijk bevestigd. Dank je.
Ik ben er nog iets meer van overtuigd dat je die ex bent.Het gaat goed met de Beagle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wel een beetje te dik.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:44 schreef -moppie- het volgende:
fuckeduck! Wij zijn niet goed bezig geweest!
Dat gaat over 2 weken gebeuren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, toch nog wel een leuke tussenstand![]()
ik dacht dat ik gezakt was naar p3, maar had elmar en colt door elkaar gehaald
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik bemoei me nooit met jou voorspelling. Moet weer denken aan Raikkonen in je voorspelling.![]()
Niet zolang Tarado als een speer blijft gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Nu moet McLaren nog even achteruit boeren
PSM en ik gaan nog wel toeslaan, 30 punten is peanutsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet zolang Tarado als een speer blijft gaan
Ik heb het gevoel dat hij te vroeg gepiekt heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet zolang Tarado als een speer blijft gaan
torro rosso heeft nog nieuwe upgrades klaarstaan voor de laatste races dus dat gaat je niet meer lukkenquote:
Ik heb nog geen race gewonnen dit seizoen dus.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij te vroeg gepiekt heeft
Dat gaat niet gebeuren ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen race gewonnen dit seizoen dus.....
te constant zijn kan je ook opbreken he. PSM en ik pieken het hele jaar al naar half/eind oktober / begin novemberquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar je was gewoon gedeeld 5e deze race dus hebben we het als team ook goed gedaan met 9 punten meer dan Lotusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dank je. Jij ook gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:00 schreef Tarado het volgende:
Kijk dat is lekker, eerste plek, wel gedeeld maar toch, gefeliciteerd ElmarO
In Italie heb je 25 punten gehaald. Toen heb ik er maar 15 bij geteld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:23 schreef Tarado het volgende:
@ColtZ40 zit wel een foutje in de optelling, tenminste in die van ons team McLaren, 407 + 309 = 716 maar je geeft 726 aan of is dat winnaars bonus?
zo dat is nog beter , 10 punten meer afstandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In Italie heb je 25 punten gehaald. Toen heb ik er maar 15 bij geteld.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |