Heb je ook nog per PM wat strategische aanwijzingen?quote:
Whehe, Sally heeft geen geld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je ook nog per PM wat strategische aanwijzingen?
* Sally moet nog even naar de winkel zo, iets met naar de schoenmaker ophalen en wat wegbrengen.
Iets met ons ben zuunig, en als het nog gemaakt kan worden, waarom dan niet?
Neem je dit effe terug, als-je-blieft. En ik vraag het nog netjes. Dan zal ik onderstaande ook terugnemen, Als ik terug ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uilskuiken, ja. Kip zonder kop, inderdaad. Goede smiley.![]()
Koei.![]()
Men, wat een stom persoon, zeg
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem je dit effe terug, als-je-blieft. En ik vraag het nog netjes. Dan zal ik onderstaande ook terugnemen, Als ik terug ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uilskuiken, ja. Kip zonder kop, inderdaad. Goede smiley.![]()
Koei.![]()
Men, wat een stom persoon, zeg![]()
![]()
Fijn, dat je mijn vooroordeel zo heerlijk bevestigd. Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Fijn, dat je mijn vooroordeel zo heerlijk bevestigd. Dank je.
Ik ben er nog iets meer van overtuigd dat je die ex bent.Het gaat goed met de Beagle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wel een beetje te dik.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:44 schreef -moppie- het volgende:
fuckeduck! Wij zijn niet goed bezig geweest!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |