quote:PSVer, Ajacied of verstokte Grunninger?
Janssen stuurt aan op een vertrekquote:'Ik heb mijn contract bij FC Twente verlengd tot medio 2014 en het bevalt me hier goed', aldus Janssen. 'Maar ik merk ook aan mezelf dat ik een hoger niveau aankan. Ik heb een goed seizoen gedraaid met FC Twente, we zijn kampioen geworden en nu gaat het ook in de Champions League naar behoren.'
'Een betere omgeving brengt ook bij jezelf nieuwe prikkels naar boven', vervolgt Janssen. 'Dat heb ik al gemerkt toen ik van Vitesse naar FC Twente ging en dat verwacht ik ook als ik naar een nog betere club ga. Als ik nog een keer transfer wil realiseren moet het dit seizoen gebeuren. Of in de winter, of in de zomer. Volgend jaar word ik dertig jaar en dan ben je voor veel clubs al een stuk minder interessant. Als ik ga, dan ga ik naar het buitenland. Veel hoger dan FC Twente kan in Nederland niet. En als ik eerlijk ben, dan heb ik de competitie in Nederland ook wel een beetje gezien.'
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd aan welke club hij zit te denken.
U zei?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Twente vrij kansloos gaat verliezen morgen.
Is dat niet altijd zo dat keepers verschillende tenues dragen? Bij Utrecht draagt Sinouh volgens mij ook een ander pakje dan Vorm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Waarom had Boschker een geel shirt en die Bulgaar een blauw shirt aan?
Want? We moeten tot aan de winterstop nog tegen Excelsior, NAC, AZ, NEC, De Graafschap, SC Heerenveen en Heracles.quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd lui. Wat een schandalige overtreding op Ruiz trouwens
Nah, was gewoon geel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Thnx!
Bouma had ook wel rood mogen krijgen dacht ik ?
Ah oke, wij moesten daar altijd op kunstgras.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:48 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Het hoofdveld heeft geen kunstgras...
Dure overwinning voor Munstermanquote:FC Twente veroverde zaterdagavond met de zege op PSV (0-1) de koppositie in de Eredivisie. Door de overwinning moest preses Joop Munsterman een belofte inlossen.
De voorzitter had de afgelopen weken bij FC Twente geregeld zijn iPad bij zich. De verrichtingen van Munsterman op zijn hightech-speeltje werden met grote interesse gadegeslagen door de Twente-selectie, waarop de preses beloofde het apparaat voor de gehele selectie aan te schaffen wanneer PSV zou worden verslagen en daarmee dus en passant ook de eerste plek veroverd zou worden.
'Nu kan ik er niet meer onderuit', laat Munsterman lachend weten in gesprek met VI Radio. 'Nu is de selectie opeens heel erg groot, kan ik je vertellen.' Spijt van zijn belofte heeft Munsterman niet. 'Natuurlijk niet, ik gun het de spelers.'
'Ik ben na zaterdag een blije voorzitter', vervolgt Munsterman. 'We gaan nu op weg naar Bremen. Eens kijken wat het daar gaat worden. Het moet daar in ieder geval gaan gebeuren. Zowel uit sportief als financieel-technisch oogpunt.'
Munsterman zag het zeer degelijke FC Twente zaterdag verdiend winnen. Een prestatie waarop hij vooraf niet had gerekend. 'Deze groep verrast ons telkens weer in positieve zin. De trainer en verscheidene spelers vertrokken vorig seizoen. Daarom ben ik blij verrast met de huidige prestaties. Eerder verbaasde het team mij al met de goede wedstrijden tegen Internazionale en Ajax.'
Tot slot blikte Munsterman nog even verder vooruit op de toekomst. 'Wanneer de selectiespelers de iPad kunnen verwachten? Ik hoop zo laat mogelijk.'
ik las het net, wat een heldquote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dure overwinning voor Munsterman
'Nu kan ik er niet meer onderuit', laat Munsterman lachend weten in gesprek met VI Radio. 'Nu is de selectie opeens heel erg groot, kan ik je vertellen.' Spijt van zijn belofte heeft Munsterman niet. 'Natuurlijk niet, ik gun het de spelers.'quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dure overwinning voor Munsterman
Nou, als je nu een sweex mp3speler krijgt weet je dat er beter is. Heb je nu een ipad heb je beter.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Moody het volgende:
Een iPad is leuk natuurlijk, maar als je bedenkt dat de spelers allemaal minimaal 4 ton per jaar verdienen is het in verhouding natuurlijk niet meer dan een Sweex mp3-speler van 2 tientjes
Het is meer een joligheidje dan dat het echt een motivatie was natuurlijk
De huidige kampioen hou je blij met een iPad, de ajax selectie kreeg altijd nieuwe mercedesquote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Moody het volgende:
Een iPad is leuk natuurlijk, maar als je bedenkt dat de spelers allemaal minimaal 4 ton per jaar verdienen is het in verhouding natuurlijk niet meer dan een Sweex mp3-speler van 2 tientjes
Het is meer een joligheidje dan dat het echt een motivatie was natuurlijk
quote:'FC Twente wil lastige Janssen verkopen'
Theo Janssen mag dan wekelijks behoren tot de uitblinkers aan de kant van FC Twente, de middenvelder lijkt weinig toekomst te hebben in Enschede. Voetbal International meldt dat Janssen slecht in de spelersgroep ligt en mag vertrekken.
Bij FC Twente wordt vooral het gedrag van Janssen niet op prijs gesteld. De Oranje-international zou zich onprofessioneel gedragen en zich regelmatig vergrijpen aan een biertje en een sigaret. Dit tot ergenis van zijn collega's, die hem een onprofessionele houding verwijten.
Janssen zou dan ook geen toekomst meer hebben bij de Tukkers. De voormalig speler van Vitesse heeft zelf ook aangegeven graag naar het buitenland te willen verkassen. FC Twente wil de linkspoot in de winterstop of na afloop van het seizoen van de hand doen.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Silv het volgende:
En weet niet of dit al gepost was:
http://www.voetbalprimeur(...)_naar_FC_Twente.html
Janssen van Roda komt naar ons.
gewoon 20.45quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:48 schreef Skv het volgende:
Twente begint toch gewoon om 20.45 vanavond? Ik zie in mijn schema 21.45 staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |