quote:
Geldig doelpunt was dat in mijn ogen. Ik moet nog even een herhaling zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:09 schreef Shivo het volgende:
Leuke wedstrijd met verdiende winnaar, hoewel ik me de frustratie van Groningen bij de vierde goal kan voorstellen.
Was geen buitenspel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:09 schreef Shivo het volgende:
Leuke wedstrijd met verdiende winnaar, hoewel ik me de frustratie van Groningen bij de vierde goal kan voorstellen.
Volgende ronde staan we gewoon weer op 1quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Ruiz weer op dreef, 3 punten gepakt, plek gestegen op de ranglijst
Ajax verliest of speelt gelijk thuis tegen NAC en PSV moet uit tegen Willem II verliezen, dat laatste zie ik nog niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Volgende ronde staan we gewoon weer op 1![]()
Dat eerste ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ajax verliest of speelt gelijk thuis tegen NAC en PSV moet uit tegen Willem II verliezen, dat laatste zie ik nog niet zo snel gebeurenTwente die uit wint van Feyenoord wel...
Ja niet dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeiden ze vast van Utrecht thuis ook
Ik zei serieus dat Utrecht fitter uit het Europese avontuur zou komen dan Ajax. Die post staat nog wel ergens op Fokquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jullie zagen het verlies van tevoren al aankomen?
Twente oogt misschien wel fit, het spel oogt dat nog niet echtquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zei serieus dat Utrecht fitter uit het Europese avontuur zou komen dan Ajax. Die post staat nog wel ergens op Fok![]()
Op de één of andere manier oogt Twente (en Utrecht) heel fit, maar Ajax loopt er bij alsof ze al 625 wedstrijden hebben gespeeld in 3 maanden.
Ruiz begint weer zijn oude spel te vertonen, Theo ontdekt zijn tweede jeugd. Vind het maar knap allemaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente oogt misschien wel fit, het spel oogt dat nog niet echt
ja, thank god dat Ruiz weer in vorm raaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ruiz begint weer zijn oude spel te vertonen, Theo ontdekt zijn tweede jeugd. Vind het maar knap allemaal.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Groningert het volgende:
TwenteVak P
Na de 4-2 'Wat zijn die varkens stil', nadat ze alleen te horen waren bij de goals, en verder niet.
Blijft een grafclub, baal nog steeds van dat kampioenschap.
Meid toch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Groningert het volgende:
TwenteVak P
Na de 4-2 'Wat zijn die varkens stil', nadat ze alleen te horen waren bij de goals, en verder niet.
Buiten die paar minuten dat jullie 'wij staan bovenaan' konden schreeuwen heb ik jullie anders ook amper gehoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Groningert het volgende:
TwenteVak P
dat verlies heeft je diep geraakt ofniet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Groningert het volgende:
TwenteVak P
Verliezen raakt me altijd ja. Zou goed mis zijn als dat niet zo was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat verlies heeft je diep geraakt ofniet?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Groningert het volgende:
TwenteVak P
Ja en dat zeiden ze van psv - groningen ook. Iedereen verliest wel eens een keer dus lul niet zo dom manquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeiden ze vast van Utrecht thuis ook
het ging er niet om dat ze een keer verloren, het ging om het feit dat de persoon in kwestie tegen NAC geen verlies/gelijkspel verwachte... maar dat deden ze vast tegen Utrecht ook niet en dat werd er wel 1quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja en dat zeiden ze van psv - groningen ook. Iedereen verliest wel eens een keer dus lul niet zo dom man
Volgende keer allemaal meezingen, dan sta ik niet zo voor lul in vak 307quote:Wij zijn FC Twente, Twente Enschede.
We komen uit het oosten, Twente Enschede.
Hier is jullie hel, de hel van Enschede.
Come on FC Twente, Twente Enschede.
Als je het zo leest is het nogal simpel, die tekst. Ach, als het maar goed klinkt in een stampvolle Vestequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Volgende keer allemaal meezingen, dan sta ik niet zo voor lul in vak 307
Vind hem wel leuk, lekker om op mee te bleren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je het zo leest is het nogal simpel, die tekst. Ach, als het maar goed klinkt in een stampvolle Veste
Janko wel, Landzaat wel, De Jong wel... gok ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:53 schreef Greetings het volgende:
Wat denken julllie dat de opstelling wordt morgen op het middenveld + aanval?
Zal De Jong, Janko of Landzaat niet spelen?
maakt me niet uit, als de winnende maar gemaakt wordt door Twentequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef PIETR het volgende:
Zul je natuurlijk net zien dat Landzaat of Tiendalli de winnende maakt morgen
Goed voorspeld!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef PIETR het volgende:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef PIETR het volgende:
dat had je goed bedachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:16 schreef PIETR het volgende:
morgenavond is het weer een hel in Enschedequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef Silv het volgende:
Alweer bijna tijd voor de wedstrijd tegen Werder.
Werder Bremen gaat toch winnen =D 3x arnautovicquote:
2x Jankoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Werder Bremen gaat toch winnen =D 3x arnautovic
alsof janko gaat scorenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2x Janko
1x De Jong
1x Ruiz
= 4-3 winst vanavond![]()
laatste paar wedstrijden was hij wel op dreefquote:
eerst maar zien of Arnautovic wel speelt vanavondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
laatste paar wedstrijden was hij wel op dreef![]()
janko dan
bij werder is het zoen chaos om dat ozil weg is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst maar zien of Arnautovic wel speelt vanavondvolgens mij ligt zijn gedrag nog niet echt goed binnen de groep, al is het bij Werder sowieso een chaos de laatste weken...
maar goed, weer on-topic; vanavond in het stadion te vinden? of voor de buis?
stond vandaag heel stuk over in de Tubantiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
bij werder is het zoen chaos om dat ozil weg is.
ik kom niet uit tukkerland misschien pdf-je ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stond vandaag heel stuk over in de Tubantia
staat hier wel ergens; http://www.tctubantia.nl/(...)FC_Twente_in_Europa/quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik kom niet uit tukkerland misschien pdf-je ofzo?
maar toch stiekem diep in me hart hoop ik toch dat twente wint, want dat is dan beter voor het Nederlands voetbal
quote:Het spel was niet om aan te zien...
quote:Helemaal snappen doe ik het alleen niet meer. Eerst Landzaat toen Diba en nu weer Bruggink. Zijn ze bij Twente dan zo ontevreden over de huidige middenvelders?. Het lijkt me niet dat deze voetballers Brama of Janssen uit de basis zullen spelen.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Bruggink heeft getekend en Diba wordt naar verwachting de komende dagen vrijgegeven door de FIFA
quote:Diba is niet echt een middenvelder. Maar wat als Brama en Janssen geblesseerd zijn? De spoeling is toch wat dun.Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal snappen doe ik het alleen niet meer. Eerst Landzaat toen Diba en nu weer Bruggink. Zijn ze bij Twente dan zo ontevreden over de huidige middenvelders?. Het lijkt me niet dat deze voetballers Brama of Janssen uit de basis zullen spelen.
quote:
quote:Mwa vorig seizoen was hij gewoon aanvoerder van Hannover (ok na het overlijden van Enke). Dus ik geloof niet dat hij helemaal versleten is.Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef El_Bassie het volgende:
Bruggink heeft bovendien het loopvermogen van Perez op klompen. Ach, baat het niet, dan schaadt het niet. Zal ook wel niet veel kosten.
quote:Hij liep sowieso al nooit veel en dat is de laatste jaren alleen maar minder geworden. Verder wel een prachtige voetballer, doet alleen weinig verdedigende arbeid. Gelukkig heeft hij niet echt aanleg om vadsig te worden, wat dat betreft zou hij vrij snel fit kunnen zijn.Op maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa vorig seizoen was hij gewoon aanvoerder van Hannover (ok na het overlijden van Enke). Dus ik geloof niet dat hij helemaal versleten is.
quote:
quote:die viel me inderdaad meeOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef ch0c0mel het volgende:
Rosales speelde ook een redelijk goede wedstrijd
quote:net als vorig jaar; puntje mee uit Eindhoven is primaOp vrijdag 29 oktober 2010 04:19 schreef Outlined het volgende:
PSV van het weekend. Zouden ze voor een gelijkspel gaan of stiekem toch proberen te winnen
quote:ENSCHEDE - In aanloop naar de topper bij PSV van zaterdag heeft FC Twente vooral bij de backs de nodige blessureproblemen.
© ANP
Het is onzeker of Dwight Tiendalli kan spelen. De verdediger liep afgelopen woensdag bij Willem II een knieblessure op.
Voor langere tijd uit de roulatie zijn de vleugelverdedigers Nicky Kuiper en Bart Buysse. Trainer Michel Preud'homme weet evenmin of middenvelder Wout Brama (spierblessure) op tijd fit is voor de ontmoeting in Eindhoven.
quote:Rosales - Douglas - Wisgerhof - BengtssonOp vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Jojoortje het volgende:
Mocht Tiendalli niet kunnen spelen, hoe ziet de verdediging er dan uit?
quote:RosalesOp vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rosales - Douglas - Wisgerhof - Bengtsson
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef haakon het volgende:
morn wordt een donders mooie pot!
Hopelijk..
quote:Dit dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Twente vrij kansloos gaat verliezen morgen.
quote:Ik ben er ook bang voor iddOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Schreuder.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:01 schreef Greetings het volgende:
Denken jullie dat Bengtsson (ziek) het gaat halen?
Wie zal er linksback staan als hij niet kan spelen morgen?
quote:Mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:PSVer, Ajacied of verstokte Grunninger?
Janssen stuurt aan op een vertrekquote:'Ik heb mijn contract bij FC Twente verlengd tot medio 2014 en het bevalt me hier goed', aldus Janssen. 'Maar ik merk ook aan mezelf dat ik een hoger niveau aankan. Ik heb een goed seizoen gedraaid met FC Twente, we zijn kampioen geworden en nu gaat het ook in de Champions League naar behoren.'
'Een betere omgeving brengt ook bij jezelf nieuwe prikkels naar boven', vervolgt Janssen. 'Dat heb ik al gemerkt toen ik van Vitesse naar FC Twente ging en dat verwacht ik ook als ik naar een nog betere club ga. Als ik nog een keer transfer wil realiseren moet het dit seizoen gebeuren. Of in de winter, of in de zomer. Volgend jaar word ik dertig jaar en dan ben je voor veel clubs al een stuk minder interessant. Als ik ga, dan ga ik naar het buitenland. Veel hoger dan FC Twente kan in Nederland niet. En als ik eerlijk ben, dan heb ik de competitie in Nederland ook wel een beetje gezien.'
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd aan welke club hij zit te denken.
U zei?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dat niet altijd zo dat keepers verschillende tenues dragen? Bij Utrecht draagt Sinouh volgens mij ook een ander pakje dan Vorm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Waarom had Boschker een geel shirt en die Bulgaar een blauw shirt aan?
quote:
Want? We moeten tot aan de winterstop nog tegen Excelsior, NAC, AZ, NEC, De Graafschap, SC Heerenveen en Heracles.quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd lui. Wat een schandalige overtreding op Ruiz trouwens
Nah, was gewoon geel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Thnx!
Bouma had ook wel rood mogen krijgen dacht ik ?
Ah oke, wij moesten daar altijd op kunstgras.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:48 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Het hoofdveld heeft geen kunstgras...
Dure overwinning voor Munstermanquote:FC Twente veroverde zaterdagavond met de zege op PSV (0-1) de koppositie in de Eredivisie. Door de overwinning moest preses Joop Munsterman een belofte inlossen.
De voorzitter had de afgelopen weken bij FC Twente geregeld zijn iPad bij zich. De verrichtingen van Munsterman op zijn hightech-speeltje werden met grote interesse gadegeslagen door de Twente-selectie, waarop de preses beloofde het apparaat voor de gehele selectie aan te schaffen wanneer PSV zou worden verslagen en daarmee dus en passant ook de eerste plek veroverd zou worden.
'Nu kan ik er niet meer onderuit', laat Munsterman lachend weten in gesprek met VI Radio. 'Nu is de selectie opeens heel erg groot, kan ik je vertellen.' Spijt van zijn belofte heeft Munsterman niet. 'Natuurlijk niet, ik gun het de spelers.'
'Ik ben na zaterdag een blije voorzitter', vervolgt Munsterman. 'We gaan nu op weg naar Bremen. Eens kijken wat het daar gaat worden. Het moet daar in ieder geval gaan gebeuren. Zowel uit sportief als financieel-technisch oogpunt.'
Munsterman zag het zeer degelijke FC Twente zaterdag verdiend winnen. Een prestatie waarop hij vooraf niet had gerekend. 'Deze groep verrast ons telkens weer in positieve zin. De trainer en verscheidene spelers vertrokken vorig seizoen. Daarom ben ik blij verrast met de huidige prestaties. Eerder verbaasde het team mij al met de goede wedstrijden tegen Internazionale en Ajax.'
Tot slot blikte Munsterman nog even verder vooruit op de toekomst. 'Wanneer de selectiespelers de iPad kunnen verwachten? Ik hoop zo laat mogelijk.'
ik las het net, wat een heldquote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dure overwinning voor Munsterman
'Nu kan ik er niet meer onderuit', laat Munsterman lachend weten in gesprek met VI Radio. 'Nu is de selectie opeens heel erg groot, kan ik je vertellen.' Spijt van zijn belofte heeft Munsterman niet. 'Natuurlijk niet, ik gun het de spelers.'quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dure overwinning voor Munsterman
Nou, als je nu een sweex mp3speler krijgt weet je dat er beter is. Heb je nu een ipad heb je beter.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Moody het volgende:
Een iPad is leuk natuurlijk, maar als je bedenkt dat de spelers allemaal minimaal 4 ton per jaar verdienen is het in verhouding natuurlijk niet meer dan een Sweex mp3-speler van 2 tientjes
Het is meer een joligheidje dan dat het echt een motivatie was natuurlijk
De huidige kampioen hou je blij met een iPad, de ajax selectie kreeg altijd nieuwe mercedesquote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Moody het volgende:
Een iPad is leuk natuurlijk, maar als je bedenkt dat de spelers allemaal minimaal 4 ton per jaar verdienen is het in verhouding natuurlijk niet meer dan een Sweex mp3-speler van 2 tientjes
Het is meer een joligheidje dan dat het echt een motivatie was natuurlijk
quote:'FC Twente wil lastige Janssen verkopen'
Theo Janssen mag dan wekelijks behoren tot de uitblinkers aan de kant van FC Twente, de middenvelder lijkt weinig toekomst te hebben in Enschede. Voetbal International meldt dat Janssen slecht in de spelersgroep ligt en mag vertrekken.
Bij FC Twente wordt vooral het gedrag van Janssen niet op prijs gesteld. De Oranje-international zou zich onprofessioneel gedragen en zich regelmatig vergrijpen aan een biertje en een sigaret. Dit tot ergenis van zijn collega's, die hem een onprofessionele houding verwijten.
Janssen zou dan ook geen toekomst meer hebben bij de Tukkers. De voormalig speler van Vitesse heeft zelf ook aangegeven graag naar het buitenland te willen verkassen. FC Twente wil de linkspoot in de winterstop of na afloop van het seizoen van de hand doen.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Silv het volgende:
En weet niet of dit al gepost was:
http://www.voetbalprimeur(...)_naar_FC_Twente.html
Janssen van Roda komt naar ons.
gewoon 20.45quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:48 schreef Skv het volgende:
Twente begint toch gewoon om 20.45 vanavond? Ik zie in mijn schema 21.45 staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |