WE MAKEN ZE AAAAAAAAAAAFquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:35 schreef o.us het volgende:
Paul, heb je nu al te veel appelsap gedronken jongen?
NJEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
Leuk affiche maar toch denk ik dat Ajax gaat winnen.
utreg supporters worden afgemat door het NS personeelquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:54 schreef Stofje het volgende:
Wanneer slaan Utrechters NS-personeel in elkaar? Bij winst of verlies? Want dat moeten ze niet doen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Wat een weekend gaat dit worden zeg
Ajax verliezen, Den Haag winnen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:59 schreef Paul het volgende:
SCHOP SCHOP SCHOP HEM NEER SCHOP DIE MERTENS NEER !
moeten ze dat niet doen? ben je nu al bang voor zequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:54 schreef Stofje het volgende:
Wanneer slaan Utrechters NS-personeel in elkaar? Bij winst of verlies? Want dat moeten ze niet doen.
Geen ideequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn wij het ook ooit een keer ergens over oneens?
Kijk nou maar uit, voor je het weet zit je weer in de trein terug naar utreg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:59 schreef Paul het volgende:
SCHOP SCHOP SCHOP ZE NEER SCHOP DIE ..... NEER !
Waarom? je bent toch zo zeker dat ze Ajax gaan inmaken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:04 schreef Paul het volgende:
IK BEN ZO ZENUWAPPIG, NOG FF NAAR DE WC HOOR
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarom? je bent toch zo zeker dat ze Ajax gaan inmaken?
Hij schijnt pro Utrecht te wezen met zon kut actiequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
Maar nu is Luis nog meer getergd om dit recht te zetten.
helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
wat zei je?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Scheids durft de 2e pingel niet te geven.
Je bent gewoon wat tragerquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:46 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Waarom zien jullie het eerder dan ik?
quote:
Ik heb ze in jaren niet zo slecht zien startenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt... Vooral positief blijven!
15 goals in competitie en Europa bij elkaar als ik het goed heb.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef speknek het volgende:
Suarez.
Van Wolfswinkel topscorer dit seizoen.
Ut waren allemaal penals heur, dus je mist er niets anquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Utrecht prikt dadelijk de 0-3 er nog in! Heb de 2de goal nog gemist ook
Dat was toch in 1943 (volgens mij staat er geen Jood op het veld)quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat was toch in 1943 (volgens mij staat er geen Jood op het veld)
Real Madrid uit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ze in jaren niet zo slecht zien starten
''Lach hier Feyenoord uit''-topics zijn slecht voor je karma.quote:
quote:
En dan?quote:
Ik denk dat ze de andere kant op gaan spelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik verwacht dat Ajax de 2e helft totaal anders speelt.
Enoh heeft al geel en is opbouwend slordig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Majkool het volgende:
[..]
En dan?
Er moet gewoon vuur/concentratie in het spel komen, heeft imo weinig met een opstelling te maken...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de andere kant op gaan spelen.
Heerlijk toch, Joden die niet met achterstand kunnen omgaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Wilskracht het volgende:
We hebben een schot op het Utrecht doel gezien.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heerlijk toch, Joden die niet met achterstand kunnen omgaan.
je zou zeggen dat ze er in de loop van de jaren aan gewend zouden moeten zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zegt een ado fanquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je zou zeggen dat ze er in de loop van de jaren aan gewend zouden moeten zijn
Je hebt het steeds over Joden maar helaas zijn er na 1945 er in Nederland nog maar heel weinig over.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Zeeuw neemt hem zeker?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gevaarlijke plek voor een vrijetrap.
Dan heb je wel een kneuzenteam, als je niet van een achterstand terug kan komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zo vaak krijgen 'die Joden' ook niet met een achterstand te maken
Jullie noemen jezelf heel trots 'de Joden', dus niet gaan janken als ik dat ook doe.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over Joden maar helaas zijn er na 1945 er in Nederland nog maar heel weinig over.
bij ons hoor je nooit na 2 verkeerde passjes een striemend fluitconcertquote:
Mensen die voetbal zo belangrijk vinden...quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
bij ons hoor je nooit na 2 verkeerde passjes een striemend fluitconcert![]()
ajaxpubliek.....het zonnetje schijnt en gelijk overal lege plekken op de tribune omdat de fan een glaasje rose op het plaatselijke dorpsterras prefereert met moeders de vrouw......
Vergeet de 'gloryhunters en teletekstsupporters' nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ajaxpubliek.....het zonnetje schijnt en gelijk overal lege plekken op de tribune omdat de fan een glaasje rose op het plaatselijke dorpsterras prefereert met moeders de vrouw......
Omdat ze eraan gewend zijn dat er nooit meer dan 2 aan komenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, van jou had ik zeker niet verwacht dat je bij een thuiswedstrijd van je "eigen cluppie" zou zijn, maar dat je met dit mooie weer nu alweer achter je pctje zit.....stuitendquote:
zo, jij hebt humor! ben je altijd zo gevat???quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat ze eraan gewend zijn dat er nooit meer dan 2 aan komen
Excuus, maar waarom zou je ALTIJD in het stadion moeten zitten om een 'goede fan' te zijn? Onzin.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, van jou had ik zeker niet verwacht dat je bij een thuiswedstrijd van je "eigen cluppie" zou zijn, maar dat je met dit mooie weer nu alweer achter je pctje zit.....stuitend![]()
wel een enorme kankerscheids trouwens, want hij had enoh gewoon rood moeten geven natuurlijk, dat was een 100% scoringskans. echt slecht.
Fijn om te weten, dit raakt me heel erg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, van jou had ik zeker niet verwacht dat je bij een thuiswedstrijd van je "eigen cluppie" zou zijn, maar dat je met dit mooie weer nu alweer achter je pctje zit.....stuitend![]()
wel een enorme kankerscheids trouwens, want hij had enoh gewoon rood moeten geven natuurlijk, dat was een 100% scoringskans. echt slecht.
Utrecht moet het gewoon simpel blijven spelen, balletje laten rondgaan en ook gewoon terug naar de keeper, dit frustreert Ajax meer en meer, dat zag je net al. En dan af en toe snel eruit komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:20 schreef Stampie22 het volgende:
Fantastische eerste helft van Utreg, met lef gespeeld en Ajax heeft geen kans gehad. Het publiek begint lekker te fluiten, heerlijk, fantastisch om je spelers zo aan te moedigen als het even niet loopt. Mertens had net al de 0-3 op z'n schoen, denk dat het stadion leegloopt als die 0-3 echt gemaakt wordt Wat een gemekker allemaal
Thuis moet je er altijd zijn, een uitwedstrijdje kun je nog wel eens missen (door dat uitwedstrijden dramatisch duur zijn en je wordt dan nog behandeld als een stuk vee ook).quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Excuus, maar waarom zou je ALTIJD in het stadion moeten zitten om een 'goede fan' te zijn? Onzin.
Ben het met je eens. Ik vind dat je ook een echte fan bent als je, waar je ook bent, binnen -of buitenland, je cluppie blijft volgen via alle media die er zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Excuus, maar waarom zou je ALTIJD in het stadion moeten zitten om een 'goede fan' te zijn? Onzin.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik kijk de wedstrijden vaak lekker via EDlive met maten een bier. Veel goedkoper dan een seizoenskaart, al is mijn club lang niet de duurste.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Thuis moet je er altijd zijn, een uitwedstrijdje kun je nog wel eens missen (door dat uitwedstrijden dramatisch duur zijn en je wordt dan nog behandeld als een stuk vee ook).
ajax - milan een van de mooiste wedstrijden voor je club zat ie ook al hier....gewoon een weggooier niks meer en niks minder en zo zijn er velen hier die altijd pogen ajax fan te zijn maar vrijwel altijd online zijn....quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Thuis moet je er altijd zijn, een uitwedstrijdje kun je nog wel eens missen (door dat uitwedstrijden dramatisch duur zijn en je wordt dan nog behandeld als een stuk vee ook).
Gast, ik woon 200km van het stadion van de club die ik support, maar ik blijf supporter, door weer en wind. Ik vind niet dat een goede supporter gedefinieerd wordt door de mate waarin je het stadion bezoekt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ajax - milan een van de mooiste wedstrijden voor je club zat ie ook al hier....gewoon een weggooier niks meer en niks minder en zo zijn er velen hier die altijd pogen ajax fan te zijn maar vrijwel altijd online zijn....
superkneuzen dus.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:27 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik vind dat je ook een echte fan bent als je, waar je ook bent, binnen -of buitenland, je cluppie blijft volgen via alle media die er zijn.
Wel heb ik moeite met mensen die zeggen fan te zijn maar door de mand vallen. Zo sprak ik laatst iemand, die zei al jaren een grote FC Utrecht-fan te zijn. Na de 4-0 tegen Celtic, aan avond waarop FCU geschiedenis schreef en waar je als fan naar uitkeek, feliciteerde ik hem op msn. 'Huh, waarmee?", was zijn antwoord. "Met de 4-0 tegen Celtic!". "Oh, was dat vanavond dan...?"...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, ik woon 200km van het stadion van de club die ik support, maar ik blijf supporter, door weer en wind. Ik vind niet dat een goede supporter gedefinieerd wordt door de mate waarin je het stadion bezoekt.
door weer en wind....nou dat blijkt wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, ik woon 200km van het stadion van de club die ik support, maar ik blijf supporter, door weer en wind. Ik vind niet dat een goede supporter gedefinieerd wordt door de mate waarin je het stadion bezoekt.
Niet iedereen woont in de stad waar zijn club speelt. Door studie/werk/ambities/vriendin/weet ik veel, kun je ook aan de andere kant van het land terechtkomen of zelfs in het buitenland. En dan moét je er altijd in thuiswedstrijden bij zijn, anders ben je geen fan? Wat een onzin. Fan zijn heeft wat mij betreft ook te maken met trouw zijn aan je club, ze niet uit het oog verliezen waar je ook bent. En als je de mogelijkheid hebt, dan bezoek je natuurlijk je club.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, als jij verhuisd ga je elk weekend terug naar Adoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
door weer en wind....nou dat blijkt wel.
je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
woord zegt het al: supporteren/aanmoedigen/aansporen.
dat kan niet vanuit je luie stoel en op 200 km afstand
Je bent dus fan als je iedere Zondag even op teletekstpagina 818 kijkt ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de stad waar zijn club speelt. Door studie/werk/ambities/vriendin/weet ik veel, kun je ook aan de andere kant van het land terechtkomen of zelfs in het buitenland. En dan moét je er altijd in thuiswedstrijden bij zijn, anders ben je geen fan? Wat een onzin. Fan zijn heeft wat mij betreft ook te maken met trouw zijn aan je club, ze niet uit het oog verliezen waar je ook bent. En als je de mogelijkheid hebt, dan bezoek je natuurlijk je club.
Nou, als je de gemiddelde supporter in Nederland ziet, kun je misschien ook maar beter fan zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je bent gewoon fan en vindt het een mooie club. dat kan. maar supporter ben je zeker niet. verre van zelfs.
Nou ik heb liever zulke fans dan die debielen die elke wedstrijden bezoeken en van alles slopen.. Dat is wat jij volgensmij wilquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Nee als je lid bent van de supportersvereniging van Ajaxquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent dus fan als je iedere Zondag even op teletekstpagina 818 kijkt ?
Hij snapt niet dat ik naast het supporten van mijn club nog veel meer te doen heb; zoals werken, vriendschappen onderhouden, een relatie, zelf sporten etc. Dan kan ik niet een heel weekend missen (elke week) om op en neer te reizen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik heb liever zulke fans dan die debielen die elke wedstrijden bezoeken en van alles slopen.. Dat is wat jij volgensmij wil
Zijn die mensen er ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat ik naast het supporten van mijn club nog veel meer te doen heb; zoals werken, vriendschappen onderhouden, een relatie, zelf sporten etc. Dan kan ik niet een heel weekend missen (elke week) om op en neer te reizen.
Verder is het veel kwalijker als je elke week in het stadion zit maar buiten de wedstrijden om je niet moeit met je clubbie.
Ik kan me een recente wedstrijd herinneren waarn in de laatste paar minuten de lat, lat, paal, paal redding waren voor Ajaksquote:
Want een kneuzen dan, snap ook niet waarom je dan om de 2 weken in het stadion zit. Normaal heeft een seizoenkaarthouder toch wel binding/liefde met de club. Blijkbaar zijn er dus ook die dat niet hebben.quote:
Precies. Dit zijn meer we-horen-erbij mensen die goedweersupporten. Nou is dat niet zo moeilijk bij mijn clubbie maar tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want een kneuzen dan, snap ook niet waarom je dan om de 2 weken in het stadion zit. Normaal heeft een seizoenkaarthouder toch wel binding/liefde met de club. Blijkbaar zijn er dus ook die dat niet hebben.
Mij ook een pm sturen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als je ff je pm activeert heb ik er 2 voor je
Je hebt er ook die het normaal te duur/ver vinden maar zodra er echt iets moois op het programma staat gaan ze wel. En als het dan een tijdje slecht gaat boeit het ze zogenaamd niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Precies. Dit zijn meer we-horen-erbij mensen die goedweersupporten. Nou is dat niet zo moeilijk bij mijn clubbie maar toch
Donequote:Op zondag 3 oktober 2010 13:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als je ff je pm activeert heb ik er 2 voor je
En als de 1-2 niet valt wordt het 0-3 of blijft het 0-2.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Als die 1-2 nou eens valt, dan gaat Ajax er gewoon overheen .. 4-2
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En als de 1-2 niet valt wordt het 0-3 of blijft het 0-2.
geef je groot gelijk. laat de pleuris er maar eens goed uitbrekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:45 schreef Dreassic het volgende:
gewoon 0-5 zodat de fans gaan riote en het bestuur etc met pek en veren verjagen. Wordt eens tijd na jaren wanbeleid en afbraak van wat ajax ooit groot maaktte. Cruyff heeft 100% gelijk.
Ajax heeft een Feyenoord style vernedering nodig.
Dat is echt vreselijk ja altijd dat buitenkantje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Die El Hamdaoui moet eens leren met links te schieten.
Beperkte voetballer dan ook.quote:
Wat is je club ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:48 schreef JeMoeder het volgende:
Om half3 eens de stream van mijn clubbie opstarten
Ik gok AZquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:48 schreef JeMoeder het volgende:
Om half3 eens de stream van mijn clubbie opstarten
FCT, al sinds mijn 6e, toen ik al eens met paps naar de wedstrijden ging.quote:
Onmogelijk, Utreg heeft een van de beste verdedigingen van de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Het was iig niet het haar dat voor z'n ogen zat.quote:
Ik vraag me af hoe je hierbij komt, ik neem aan dat je zit te kijken? Een walk-over hangt totaal niet in de lucht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een understatementquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef StephanL het volgende:
Ajax speelt best matig, zowel verdedigend als aanvallend.
Op Stekelenburg na is het verdedigend van Jupiler League niveau.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef StephanL het volgende:
Ajax speelt best matig, zowel verdedigend als aanvallend.
De Zeeuw zit nog lager qua niveau hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:52 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Op Stekelenburg na is het verdedigend van Jupiler League niveau.
Waar heb jij het dan over?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
Vorm naar de tering door hard inkomen van de Zeeuw
Hoe heeft hij zijn eerste gele kaart gepakt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een Suarezje. Had zijn 2e geel moeten zijn.
Grapje of meen je het echt?!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een Suarezje. Had zijn 2e geel moeten zijn.
hands in 6e minuut in strafschopgebiedquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe heeft hij zijn eerste gele kaart gepakt?
In strafschopgebied een 100% doelkans met een overtreding ontnomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe heeft hij zijn eerste gele kaart gepakt?
Je bedoelt Enoh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In strafschopgebied een 100% doelkans met een overtreding ontnomen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef Saind het volgende:
[..]
hands in 6e minuut in strafschopgebied
Ajquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
100% doelkans? No wayquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |