quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vanaf hier ongeveerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
dat waren excuus moslims dat is niet hetzelfde....quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef msnk het volgende:
Ik probeer iets te plakken maar dan quote ie wik
Snel topic geopend trouwens met je foon
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschatquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:52 schreef IHVK het volgende:
Laat ik dan een geheimpje vertellen, ik drink wel een wat de laatste tijd. Emel, TM en Slayage zullen wel teleurgesteld in me zijn.
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
Kregen ze sowieso ze niet, ze hadden anders met de PvdA moeten regeren hm
Weheh Burak antwoordquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Nja wil het niet delen per se maar gezien dit een slowchat is is dat soort persoonlijke dingen wel gewoon af eb toe fijn om te zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Ik niet. Cohen is een baas jwt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingen
hij heeft ook een goed uitgekiend marketing product, dat ie goed verkoopt, neemt niet weg dat ie door en door rot isquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
Genoeg docus en reportages over geWeest tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |