Ik had van jou niet anders verwachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo flauw, geef ook altijd een rondje.
Yep.quote:
ja dat moet ook wel met zo'n percentagequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeiden al dat het bier was om als whiskey te drinken ofzo
Geld boeit me niet zzozeerquote:
Mja, zoiets kun je imo ook alleen doen met mensen waarvan je weet dat ze je niet gaan uitbuiten, kijk als ik een rondje geef ga ik niet kijken van OH GEEFT HIJ HET WEL TERUG, maar niet dat ik 20 keer hem drinken geef en hij daar mooi van mijn geld aan z'n bier staat te nippen en niks teruggeeft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja als ik zelf niet veel geld had, weigerde ik gewoon en betaalde ik zelf, maar ik heb nog moeite met iets aannemen, mijn ex vriend zei altijd voor jou is zo leuk kopen jij bent zo dankbaar
Ik klaag niet hoorquote:
Nope! Net zo min als je een vormsel of huwelijk ongedaan gemaakt kan maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Do0pen kun je niet ongedaan laten maken, je eerste communie wel
Woensdag 20:30quote:
welke was dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
Kreeg vanmiddag bier met 10%, merkte ik pas toen het op was
Dronk het als een flesje normale pils
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat moet ook wel met zo'n percentage
alhoewel ze soms valsspelen omdat ze het meerdere keren destilleren op de wodka manier
er was laatst wel een biersoort die dus zo sterk was zonder vals te spelen, ze bewaarden het bier onder het vriespunt, een gedeelte van heht water bevror, dat haalden ze weg en dan hield je een beetje water en veel alcohol over
http://www.almerevandaag.(...)e-biertje-ter-wereldquote:"De truc is om zowel de alcohol als de smaakstoffen er uit te halen en deze enige tijd later weer toe te voegen. Hierdoor stijgt het alcoholpercentage en krijg je een zwaar en sterk bier, vandaar da ik het bier ook Obelix heb genoemd.''
Doe nou niet zo dom, natuurlijk kun je een huwelijk ongedaan maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Net zo min als je een vormsel of huwelijk ongedaan gemaakt kan maken.
ik welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
Maar goed Kate Bush kan ik dus niet meezingen
OMG! Ice Age <3quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ice Age, iets van Fairytales nog wat, en nog een vaag spel
Vormselquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope! Net zo min als je een vormsel of huwelijk ongedaan gemaakt kan maken.
Kerkelijk huwelijk niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom, natuurlijk kun je een huwelijk ongedaan maken.
Of van die mensen die zelf bier nemen en als je ze wat aanbiedt een baco ofzo nemenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, zoiets kun je imo ook alleen doen met mensen waarvan je weet dat ze je niet gaan uitbuiten, kijk als ik een rondje geef ga ik niet kijken van OH GEEFT HIJ HET WEL TERUG, maar niet dat ik 20 keer hem drinken geef en hij daar mooi van mijn geld aan z'n bier staat te nippen en niks teruggeeft.
Geloven is symbolisch, dus als je het geloof verloren bent geloof je niet meer. Net zoals je het geloof in iemand kan verliezen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het komt er simpel gezegd op neer, dat je altijd gelovig blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |