Ik gaf vroeger ook rondjes weg met stappen, altijd met een groep en die jongens dan ja maar...wat doe je? Ik nou drinken geven doen jullie toch ook? Maar blijkbaar deden die andere meisjes dat nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om te geven.. maar soms wil ik wel eens van wat mensen meer waardering ofzo dr voor... Als ik het gevoel krijg dat iemand het "normaal" begint te vinden dat ze veel van me kunnen krijgen, dan doe k t niet meer..
Mijn beste vriendinnetje, die geef ik altijd heel veel.. en die is daar heel dankbaar voor
hehe dat is t begin van big brother geweest hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om de boel in de gaten te houden! Uit de Kerk kan je je wel laten schrijven, maar niet uit het doopregister. Eenmaal gedoopt is altijd christen!
Dat is zo kut van uitgaan, dat er altijd van die profiteurs zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gaf vroeger ook rondjes weg met stappen, altijd met een groep en die jongens dan ja maar...wat doe je? Ik nou drinken geven doen jullie toch ook? Maar blijkbaar deden die andere meisjes dat niet
Vind ik altijd zo flauw, geef ook altijd een rondje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gaf vroeger ook rondjes weg met stappen, altijd met een groep en die jongens dan ja maar...wat doe je? Ik nou drinken geven doen jullie toch ook? Maar blijkbaar deden die andere meisjes dat niet
Dan is't niet eens interessantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeiden al dat het bier was om als whiskey te drinken ofzo
Tsja, gokverslaafde met erg veel schulden, 27 jaar, geen opleiding, werkt in de thuiszorg (af en toe)quote:
quote:
Ik altijd vierkantjes xDDDDDDDDDDDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo flauw, geef ook altijd een rondje.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik altijd vierkantjes xDDDDDDDDDDD
Oh, zo'n put heb ik ook (zus), toen ze d'r eerste kreeg(en dat kost natuurlijk wel wat, plus schulden die ze al hadden) werd het natuurlijk aldoor krapper, en toen kwam er nog een tweede, toen had ik wel zoiets van: Nou, jij krijgt niks meer van me. Ik vind dat zo dom..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb laatst nog Eur 4500 in een bodemloze put gestort (mijn zwager) dus het wordt een leuke vakantie zo
Pffquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, gokverslaafde met erg veel schulden, 27 jaar, geen opleiding, werkt in de thuiszorg (af en toe)
Need I say more
Ja nou ja als ik zelf niet veel geld had, weigerde ik gewoon en betaalde ik zelf, maar ik heb nog moeite met iets aannemen, mijn ex vriend zei altijd voor jou is zo leuk kopen jij bent zo dankbaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is zo kut van uitgaan, dat er altijd van die profiteurs zijn.
Ik laat me gewoon uitschrijven, en voor de rest vind ik het wel goed, ik geloof niet, dat is goed genoeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Do0pen kun je niet ongedaan laten maken, je eerste communie wel
Ja vandaar dus. Snel topic.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
nee nachttrein, maar die rijdt maar 1x in t uur, dus ik moet haasten
dat geld zie je dus nooit meer terugquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, gokverslaafde met erg veel schulden, 27 jaar, geen opleiding, werkt in de thuiszorg (af en toe)
Need I say more
Wheheheheeheh nee hoor, als het te snel gaat trek ik het niet meer maar het gaat nog prima nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |