Ja, ik dus ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fable 2 was al leuk
Dagen en nachten gespeeld
Tja, geloven is vooral symbolisch, ik ben zo gedacht al niet meer lid rond m'n 8ste, toen ik niet meer in sprookjes geloofde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan excommunicatie![]()
Uitschrijven verandert niets aan het wel of niet katholiek zijn alleen aan de registratie voor de statistieken!
Heb laatst nog Eur 4500 in een bodemloze put gestort (mijn zwager) dus het wordt een leuke vakantie zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als ik mee ga wordt het alweer 2 maanden.
Ik geef ook altijd alles weg...
quote:
4.500 euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb laatst nog Eur 4500 in een bodemloze put gestort (mijn zwager) dus het wordt een leuke vakantie zo
Om de boel in de gaten te houden! Uit de Kerk kan je je wel laten schrijven, maar niet uit het doopregister. Eenmaal gedoopt is altijd christen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waarom zou je uberhaupt geregistreerd moeten staan bij de kerk?
Ff een pul atten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
Zwabber....
http://www.spitsnieuws.nl(...)er_wereld_in_al.html
Ja of Wuthering Heightsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kate Bush
The mans with the child in his eyes
Yep, hij zegt dat ie het terugbetalen gaat maar ik geef het weinig kans....quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om de boel in de gaten te houden! Uit de Kerk kan je je wel laten schrijven, maar niet uit het doopregister. Eenmaal gedoopt is altijd christen!
ik had laatst pils dat niet lekker meer was toen het een week over de datum wasquote:
Jaaaaaaaquote:
Big brother is watching youquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om de boel in de gaten te houden! Uit de Kerk kan je je wel laten schrijven, maar niet uit het doopregister. Eenmaal gedoopt is altijd christen!
Inderdaad.quote:
yeah ik ben zo een klojo die dat dus ook heeft met werkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd.
Als ik alles eens ga terug innen.. Volgens mij kunnen we dsaar wel met heel TAL all-inclusive 15 dagen naar een 5 sterrenhotel op vakantie
Dat is ook aardig wat geld zegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, hij zegt dat ie het terugbetalen gaat maar ik geef het weinig kans....
Echt waar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
tof, van die wist ik niet, ik dacht dat Sink The Bismarck nog aan de top stondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
Zwabber....
http://www.spitsnieuws.nl(...)er_wereld_in_al.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |