quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
yoow nice die Socios is net als de NS wat een beunhaas en langzaam enzo
Waarom heb ik daar toch telkens een beeld bij van een rokerig wolvenhol met shirts en andere pelzendragers met baarden en live rockmuziek.quote:
Perron Negendriekwart. 14.gifquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef MYV het volgende:
Iedereen zegt wel afspreken op Utrecht Centraal, maar waar dan op CS
Klinkt als een goede plek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar toch telkens een beeld bij van een rokerig wolvenhol met shirts en andere pelzendragers met baarden en live rockmuziek.
Bij het grote blauwe bord.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef MYV het volgende:
Iedereen zegt wel afspreken op Utrecht Centraal, maar waar dan op CS
Dat valt echt mee hoor. Ik ben zelf ook geen metalfreak of wat dan ook, maar het is daar gezellig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar toch telkens een beeld bij van een rokerig wolvenhol met shirts en andere pelzendragers met baarden en live rockmuziek.
[..]
Perron Negendriekwart. 14.gif
Ik loop naast een homo'tje die een broek en t-shirt met vest draagtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef MYV het volgende:
MAAR HOE HERKEN IK JULLIE NOU/ MFEHRYU#W*8883@^##^^@
Kijk in m'n foboquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef MYV het volgende:
MAAR HOE HERKEN IK JULLIE NOU/ MFEHRYU#W*8883@^##^^@
Spijkerbroek hehquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik loop naast een homo'tje die een broek en t-shirt met vest draagt
En nu zit je stiekem te wachten tot iemand zegt "jij mag ook wel komen hoor!"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:04 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind mijzelf niet hardcore baggeraar genoeg om langs te komen.
Ik heb nooit gezegd dat ik wil komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu zit je stiekem te wachten tot iemand zegt "jij mag ook wel komen hoor!"
Ga dan ergens anders posten, met je heufdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik wil komen.Sowieso moet ik die avond gewoon werken
Ja mag toch shop niet binnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga niet blowen terwijl ik alcohol gehad heb, elke keer als we dat doen wordt ik er alleen maar min van.
Dat. Beter gaan we gewoon drinken ipv als een stelletje stoners suf ergens zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga niet blowen wanneer ik alcohol gehad heb, elke keer als we dat doen word ik er alleen maar min van.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders posten, met je heufd
Bij de burgerking blenden we wel lekker in ja, alleen maar dikke mensenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
mits money kom ik ook, spreek gewoon bij de burger king op het cs af, lekker makkelijk
Het is ongeveer een kmquote:
Goed idee..kan je in ieder geval ook nog even zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
mits money kom ik ook, spreek gewoon bij de burger king op het cs af, lekker makkelijk
Tof dit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
doe maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is ongeveer een kmIk ben een Fokker..ik ben dik en sport niet..dit gaat hem niet worden dus
![]()
[..]
Goed idee..kan je in ieder geval ook nog even zitten
Kom je wel weer overheen als de hele meet (homo's inc.) iets probeert bij jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef MYV het volgende:
Als ik bij de Burger King ben voel ik me altijd zo'n dik meisje
ik voel mij dan een gespierde negers, ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef MYV het volgende:
Ga dan naast mij zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef MYV het volgende:
Fanta-stick komt niet meer, dus hierbij stel ik je teleur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
alleen als ik jouw grotje mag likken
Wat de neuk? waarom voor haar en niet voor mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta-stick komt niet meer, dus hierbij stel ik je teleur.
Tevens:
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Fanta-stick
Waar ben je? Is dit genoeg om een reactie uit te lokken? Je bent wel lastig tegenwoordig.
Ik heb geen grotje, grapjas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat de neuk? waarom voor haar en niet voor mij.
Jammer dat ik dan ergens dronken op straat lig. Anders hak ik wel gekomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Hallo vrienden van de Die-Hard nachtbagger crew ( jullie weten wie jullie zijn ) nee ?! ik weet het ook niet
Wat ik wel weet is dat dit het topic is waar we nu eindelijk eens gaan regelen wie, wat , waar en wanneer we een nachtbagger meet gaan houden.
De plek staat sowieso al vast en dat is namelijk : Utrecht
De datum staat sowieso al vast en dat is namelijk: 9 oktober
De tijd staat sowieso al vast en dat is namelijk: 23:00
Hier kunnen we discussieren over de rest van de info en ook zal ik MYV ontmoeten op Utrecht Centraal en gaan wij hand in hand richting de meet omdat we een beetje bang zijn voor de rest
Sowieso verplicht op de meet:
*Lijst met allemaal namen*
_____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe je naar de meet gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.
Notoire Slowchatters zullen worden genote.
_____________________________________________________________________________________
HappyBob zal het in de OP zetten.quote:
Okay, maar ik ben nog vrij jong.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
Flox het zou werkelijk fantastisch zijn als jij ook van de partij bent.
Zal nog even in de OP zetten dat minimum leeftijd 16 isquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je 16 of ouder bent hoor je ons niet klagen.
Graseter wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef Annnet het volgende:
Kan iemand mij niet even na afloop thuis brengen?
Hoezo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef Annnet het volgende:
Ja, ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef Annnet het volgende:
Die heb ik ook niet, en het lijkt me ook niet dat 16-jarige meisjes die hebben. Ritse kwam hier ook al mee, maar HappyBob zei weer dat hij er nooit wat van gemerkt heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Beach het volgende:
Ik heb trouwens géén studenten/collegekaart; hopelijk geeft dat geen problemen in kroegen.
Ik ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:48 schreef Beach het volgende:
Ik heb trouwens géén studenten/collegekaart; hopelijk geeft dat geen problemen in kroegen.
Waarom sta jij bij misschien?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso aanwezig
• Beach
• HappyBob
• PsychoTheRapist
• Panzermaus
Misschien aanwezig
• Floxcie
• Flippiee
Nou mijn ervaring bij de Beurs/Het Pakhuis is wel dat je het nodig hebtquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, en het lijkt me ook niet dat 16-jarige meisjes die hebben. Ritse kwam hier ook al mee, maar HappyBob zei weer dat hij er nooit wat van gemerkt heeft.
Ook op zaterdag?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring bij de Beurs/Het Pakhuis is wel dat je het nodig hebt
Je bent er niet bij omdat je op jezelf wilt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoor dan wel bij de nachtbaggercrew maar ik denk niet dat ik erbij benIk wil op mezelf.
Als ik heel veel pech heb zit ik in Almere zaterdagquote:
Ik woon vlakbij Den Helder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent er niet bij omdat je op jezelf wilt?Dat vind ik geen legitieme reden
De oplossing is simpel..trein naar Utrecht pakkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik heel veel pech heb zit ik in Almere zaterdagen kan ik dus niet komen.
Dus moet even kijken hoe ik dit oplos
Naar mijn weten dus naar de Beursquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Bob, 16-jarigen hebben toch ook geen studentenkaart? Waar gaan die heen dan?
Den Helder - Utrecht Centraal. 1 uur en 3 kwartierquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Den Helder.Weet je wat een teringeind dat is.
Dat kan ik pas op dat moment zeggenquote:
Burger King en jezelf even toevoegen aan deze lijstquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:01 schreef Stink-ui het volgende:
ik ben er ook bij heren en dames..
23:00 mac?
Ik en mijn maties niet. Kwamen we terecht in een 90+ cafe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
Niet-studenten kunnen toch wel zaterdagavond uitgaan in Utrecht? Daar hoeven ze toch niet meteen studentenkaarten voor te gaan faken?
Ik heb wel een studentenkaart maar die ben ik al enige tijd kwijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je in Utrecht pas uitgaan vanaf het moment dat je een vervolgopleiding doet, en dus een studentenkaart hebt? Voor mij is dat geen probleem, maar ik weet niet hoe dat voor de anderen is + waar al die kuikens heen gaan dan.
Blijkbaar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel een studentenkaart maar die ben ik al enige tijd kwijtDeze is dus nodig als ik het goed begrijp?
Dit is een doe-het-zelf lijstquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
Wat de neuk zet mij eens op die lijsttttttttt
En welke kroegen vallen allemaal onder studentenkroegen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:40 schreef RitseB het volgende:
Wat mijn ervaring was; was dat je in de studentenkroegen niet binnenkwam op een zaterdagnacht. Niet zonder een studentenkaart tenminste.
Kan ook aan de stand van de maand gelegen hebben, misschien was het druk, vakantieperiode, weet ik het.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:40 schreef RitseB het volgende:
Wat mijn ervaring was; was dat je in de studentenkroegen niet binnenkwam op een zaterdagnacht. Niet zonder een studentenkaart tenminste.
Kan ook aan de stand van de maand gelegen hebben, misschien was het druk, vakantieperiode, weet ik het.
Ja en hoe kom ik thuis?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De oplossing is simpel..trein naar Utrecht pakkenZou in ieder geval leuk zijn als je er ook bij bent
[..]
Naar mijn weten dus naar de BeursEn ook studentenkaarten kan je faken
![]()
[..]
Den Helder - Utrecht Centraal. 1 uur en 3 kwartierIk ruk soms langer
![]()
[..]
Dat kan ik pas op dat moment zeggen
iemand die vanaf denbosch komt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
's Ochtends met de eerste trein terug.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als ik dus heen ga, kunnen we samen reizen Lindgren. ? Ik moet namelijk vanaf/naar Amsterdam heen/toe. Denk dat dat sowieso wel gezelliger isquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gaat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoi ik meld me hier omdat happybob!![]()
Inderdaad en ook 16-jarige meisjes komen daar niet want geen student.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef JanPiraat het volgende:
Studentenkaart ? is dat de ov-studentenkaart of een of andere pas die ballen hebben van een studentenvereniging ? als het dat laatste is moeten we die kroegen sowieso gaan mijden![]()
Ja ik doe dat ook. Anders wordt het een meet van 50 minuten voor mij.quote:
Aha. Nouja ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik doe dat ook. Anders wordt het een meet van 50 minuten voor mij.
Je moet jezelf even aan het lijstje toevoegen lieve schatquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoi ik meld me hier omdat happybob!![]()
Een pas die je krijgt van de uni of hogeschool. OV kaart wordt naar mijn weten niet als studentenkaart gezien. Maar hier hoeven we geloof ik niet verder over te discussiëren aangezien niet iedereen student is. EN STUDENTENKAARTEN FAKEN IS ILLEGAALquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef JanPiraat het volgende:
Studentenkaart ? is dat de ov-studentenkaart of een of andere pas die ballen hebben van een studentenvereniging ? als het dat laatste is moeten we die kroegen sowieso gaan mijden![]()
Oke.quote:
Anders moet ik mijn hond de hele nacht alleen thuis laten, heb ik niet zo'n zin in.quote:
Dit lijstjequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wel lijstje lieve happybob.
ben er niet zo bij vandaag.
Ik zag een leuke jas voor de winter, maar hij is erg duur
Misschien staat ie alvast bij de BurgerKing te wachten omdat hij niet te laat wil komen.quote:
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
! Monopoly
! Socios
! -Datdus-
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit lijstjeEn jij moet jezelf er ook nog even bij zetten JanPiraatje
![]()
Sowieso aanwezig
• Beach
• HappyBob
• PsychoTheRapist
• Panzermaus
• Ratelslangetje
• MYV
• JanPiraat
Misschien aanwezig
• Floxcie
• Flippiee
ps: jas gewoon kopen
Ik denk dat ik ook maar naar Apeldoorn gaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is nou leuker, wij of iemand in Apeldoorn
Dat lijkt erop..maar volgende keer graag niet in de quote aanpassenquote:
Dit meen jij natuurlijk nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet. Tis een vriend van me, iig hoop dat ik hem zo mag noemen.
[..]
Eh ja zit op fok.
en waarom dat , dan word ik dus ook hardhandig verwijderd![]()
nou dan kom ik wel niet
Ik dacht dat jij sowieso nog een tweede vleugelman hadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gekwalificeerde vleugelmannen zijn altijd welkom. Ik hoop dus nog echt dat ViezeFreddiey komt, anders zou dat wel een tegenvaller zijn.
Ik kan ook wingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gekwalificeerde vleugelmannen zijn altijd welkom. Ik hoop dus nog echt dat ViezeFreddiey komt, anders zou dat wel een tegenvaller zijn.
HappyBob zou mij regelen zaterdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:48 schreef Beach het volgende:
Voor de mensen die niet gaan; hier alvast de foto's van komende zaterdag.
[ afbeelding ]
Drie mannelijke Fokkers waren al vroeg aanwezig bij de BK.
[ afbeelding ]
Even later kwamen Ratelslangetje en MYV er ook aan.
[ afbeelding ]
Toen was het natuurlijk tijd om naar de club te gaan. Hier HappyBob met zijn wingman en scharrel van die avond.
[ afbeelding ]
Moe maar voldaan en dronken zwalkten we weer naar huis.
Wanneer regelt HappyBob niet iemand? Het is mij vreemd, hij regelt meer dan een klaarover om kwart over drie.quote:
Het valt inderdaad heel erg tegen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:45 schreef Annnet het volgende:
De aanwezigen vind ik niet de moeite `waard om nàa`r Ùtrecht`te rèìzen,`sorry.
Ook hun aanwezigheid zou me niet trekken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het valt inderdaad heel erg tegen.
Geen ViezeFreddiey, geen Graseter, geen Patje1987, geen Floxcie, geen Fanta-stick.
Ik moet het ook nog maar even zien, want als ik zou gaan dan kan ik 's morgens pas om 8:11 met de trein vanaf Utrecht ofzo.
Waar is Freddiey trouwens ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen ViezeFreddiey, geen Graseter, geen Patje1987, geen Floxcie, geen Fanta-stick.
Ik moet het ook nog maar even zien, want als ik zou gaan dan kan ik 's morgens pas om 8:11 met de trein vanaf Utrecht ofzo.
Ik heb wel zin om te gaan op zich maar om 08:11 uur terug naar Groningen twijfel ik ook over...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar ik gaat ook gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te gaan op zich maar om 08:11 uur terug naar Groningen twijfel ik ook over...
Even PM'en naar wat mensen.
Uit welke regio kom je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef -K03N- het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar ik gaat ook gewoon
hoe vaak gebeurt dit nou
Zuidelijk puntje van Noord Hollandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
Pfff ik ga het toch niet redden ben ik bang.. sorry![]()
Sowieso aanwezig
• Beach
• HappyBob
• PsychoTheRapist
• Panzermaus
• Ratelslangetje
• MYV
• JanPiraat
• Stink-ui
• -K03N-
Misschien aanwezig
• Floxcie
• Flippiee
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:43 schreef MYV het volgende:
Ik kom ook niet meerIn mn familie is iemand heel ziek geworden en ik zou er met mn hoofd niet bij zijn als ik dan naar de meet zou gaan. volgende keer beter.
Puik plan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
is het niet handig om het te verplaatsen naar een andere datum zodat er meer animo is
Tja als er dan meer komen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
is het niet handig om het te verplaatsen naar een andere datum zodat er meer animo is
En een betere tijd. Ik blijf niet een hele nacht in Utrecht ronddwalen, daar bedank ik voor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
zoals ene Fokker het betaamt zonder vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Dyr. het volgende:
En dan staat er morgen iemand in zijn uppie te wachten bij de BK
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef 92Merel het volgende:
Wilde net gaan zeggen dat ik misschien ook zou komen (is toch dicht bij) maar dat is nu nutteloos
Dat is te verwachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Dyr. het volgende:
En dan staat er morgen iemand in zijn uppie te wachten bij de BK
Ronddwalen? Dansen bedoel je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
En een betere tijd. Ik blijf niet een hele nacht in Utrecht ronddwalen, daar bedank ik voor.
Sorry hoor maar wat voor dombo ben je dan om niet even vantevoren dit topic te checken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat is te verwachten
Maar als we een andere datum prikken kan jij misschien ook
volgens mij is het allemaal wel dicht rond 6 uur en dan moet je nog 1 a 2 uur wachten op de trein dus ja 2 uur ronddolen als iemand met het syndroom van down die te veel drank op heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ronddwalen? Dansen bedoel je.
Maar jij wil liever overdag meeten? (niet lullig bedoeld, ik weet van je hond)
En geile neukseks hebben op de counter van de BK?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat is te verwachten
Maar als we een andere datum prikken kan jij misschien ook
Eerder al, volgens mij gaat het laatste om 5 uur dicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef -K03N- het volgende:
[..]
volgens mij is het allemaal wel dicht rond 6 uur en dan moet je nog 1 a 2 uur wachten op de trein dus ja 2 uur ronddolen als iemand met het syndroom van down die te veel drank op heeft
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerder al, volgens mij gaat het laatste om 5 uur dicht.
Tenminste, als ik het me goed herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Is goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En geile neukseks hebben op de counter van de BK?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
![]()
wat moet iedereen dan doen in die tussentijd ?Als Dyr. er is vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
![]()
wat moet iedereen dan doen in die tussentijd ?Eerst eten natuurlijk..dan ben je sowieso al wel weer een uur verder. En vervolgens naar CS lopen..en dat duurt ook gauw een half uurtje met alcohol opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het dus half 7 en zullen de treinen wel weer opgang komen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Kwart over 8 gaat de eerste naar Groningen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst eten natuurlijk..dan ben je sowieso al wel weer een uur verder. En vervolgens naar CS lopen..en dat duurt ook gauw een half uurtje met alcohol opDan is het dus half 7 en zullen de treinen wel weer opgang komen.
8 over 7 de eerste naar waar ik moet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwart over 8 gaat de eerste naar Groningen.
Is donderdag niet leuker in Utrecht trouwens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
8 over 7 de eerste naar waar ik moet.
Als we nou op een donderdag uit gingen en dan op vrijdag terug zou dat echt enorm veel schelen, 5.13 gaat dan de eerste voor mij.
Ja en toegang is gratisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is donderdag niet leuker in Utrecht trouwens?
Heb ik. Maar ik weet niet of alle mensen wel 'kunnen' op een doordeweekse dag. Ik wel, maar dit is een van de weinige gevallen waar ik niet voor iedereen kan spreken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en toegang is gratis![]()
Moet je alleen wel studentenpas/schoolpas hebben, anders kom je niet binnen.
En dit heeft niet iedereen. Dus moeten we allemaal pasjes gaan maken en dat mag nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en toegang is gratis![]()
Moet je alleen wel studentenpas/schoolpas hebben, anders kom je niet binnen.
Ik sta nu bij de BKquote:
Ah, tot zo, ik vertrek over 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent er vroeg bij, ik zit nu net in de trein dus, ben er over een kwartiertje / 20 minuten
Ik denk dat oktober nu erg krap wordt om te regelen. November is nog een optie, december zal te druk worden voor de meeste ivm werk/feestdagen/studiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de BKBestel even een hamburgertje en dan is de rest er over 25 minuten
Voor de mensen die dachten dat de meet niet door ging. We wouden jullie er gewoon niet bij hebben
Anyways..iemand al een nieuwe datum in gedachte?
Is het niet handiger eerst te kijken of er meer animo is en dan pas een datum afspreken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de BKBestel even een hamburgertje en dan is de rest er over 25 minuten
Voor de mensen die dachten dat de meet niet door ging. We wouden jullie er gewoon niet bij hebben
Anyways..iemand al een nieuwe datum in gedachte?
Was je op de meet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef Beach het volgende:
Zo, ik ben net terug uit Utrecht (serieus).
Was er nog iemand ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef Beach het volgende:
Zo, ik ben net terug uit Utrecht (serieus).
Geen idee, ik heb de BK niet eens een blik waardig gekeurd toen ik 23.15 over het station liep.quote:
Panzermaus heeft vier meisjes geregeld samen met Beach, waarvan er twee voor ViezeFreddiey waren. Vervolgens heeft JanPiraat zichzelf in coma gezopen en alles en is de avond spaak gelopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef MYV het volgende:
Ja hoe was het. Volgende keer ben ik erbij
Vrijdag over twee weken, 5 november.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, dan kan ik nietquote:
We beginnen om 6:15 met de meet anders ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:30 schreef Annnet het volgende:
Ik ben helemaal geen nachtbaggeraar meer door mijn ritme, dus ik kom wel gewoon niet
Wel een goed idee jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef Beach het volgende:
Ja, ik vind dat we best eerder mogen/kunnen komen dan pas 23.00 uur.
Sowieso hebben we dan nog de kans om een leuk cafeetje te vinden wat niet vol zit dan.
quote:ik heb er al wel een paar leuke achter de rug ja
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb er al wel een paar leuke achter de rug jamaar friezen zijn over het algemeen wel verboden man
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb er al wel een paar leuke achter de rug jamaar friezen zijn over het algemeen wel verboden man
![]()
quote:Ahw, hoezo niet ?Op maandag 25 oktober 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
ik kan dan niet, maar ik durf toch niet naar meets
quote:ik kan hoe dan ook die dag niet, ik heb een shoot in TilburgOp maandag 25 oktober 2010 01:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ahw, hoezo niet ?
We gaan je heus niet opeten hoor, begin meet is bij de burger king, mochten we honger hebben
quote:Oh, tofOp maandag 25 oktober 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik kan hoe dan ook die dag niet, ik heb een shoot in Tilburg
quote:Nee 's middags, maar dat duurt tot een uur of 6 en heb veel spullen bij me, dus eerst terug naar Sittard weer en dan zou ik in me uppie 's avonds weer naar Utrecht moeten
quote:13e !Op maandag 25 oktober 2010 01:41 schreef 2cv het volgende:
Welke datum wordt het nou ?
* 2cv overweegt te komen
quote:Ik woon in tilburg.Op maandag 25 oktober 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik kan hoe dan ook die dag niet, ik heb een shoot in Tilburg
quote:Staat genoteerdtdtdtdOp dinsdag 26 oktober 2010 01:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dus 13 november meeten bij Utrecht CS bij de Burger King![]()
quote:Maakt me niks uit.Om 23:00 of een andere tijd ?
quote:23:00u ?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dus 13 november meeten bij Utrecht CS bij de Burger King
Om 23:00 of een andere tijd ?
quote:Iets eerder lijkt me slimmer..Op dinsdag 26 oktober 2010 01:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dus 13 november meeten bij Utrecht CS bij de Burger King
Om 23:00 of een andere tijd ?
quote:Zelf vind ik alle tijden best, vraag het maar aan de mede NachtbaggeraarOp dinsdag 26 oktober 2010 18:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iets eerder lijkt me slimmer..
22:00 ofzo?
quote:Ja, je hebt diverse parkeergarages in het centrum, ¤2.40 per uur, als ik het me goed herinner.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef 2cv het volgende:
20:00u ?
En kan je daar een beetje fatsoenlijk parkeren ?
quote:Of je neemt de eerste trein de volgende dag.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef 2cv het volgende:
Als ik met het OV wil zodat ik nog een biertje ofzo kan drinken moet ik om 21:21u wegMet de auto moet ik eerst een parkeergarage zoeken alwaar ik financieel uitgekleed word
quote:Ik ga voor NBmeetOp dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je neemt de eerste trein de volgende dag.
Wordt het een NBmeet of een DBmeet
quote:Doet iedereen, kunnen we daarna op de bankjes in hoog catharijne hangen, iets warmer dan buitenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:07 schreef 2cv het volgende:
Als ik 's nachts op Fok zit dan zit ik al half in de slaapstand hoor
Ik denk dat ik om +/- 06:00u echt wel instort.
quote:Dus iedereen gaat elkaar op brancards afvoeren ?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doet iedereen, kunnen we daarna op de bankjes in hoog catharijne hangen, iets warmer dan buiten
quote:Wat is dit nu dan. De keren dat wij uit gaan ben ik vaak pas rond 6 uur thuis en val ik vredig in slaap.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus iedereen gaat elkaar op brancards afvoeren ?
quote:Redbull? (hoe ranzig het ook is)Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Volgens mij houd ik het ook niet tot 6 uur vol
Na 3en ben ik meestal echt dood.
quote:Ik zal er zijn MonopolyOp dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Monopoly het volgende:
13 november. Staat genoteerd. Enkel alleen als Ratel ook komt, en Huppel moet er ook zijn. Ze krijgt nog een goede lading bier van me!
quote:Whut whut whut?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Monopoly het volgende:
13 november. Staat genoteerd. Enkel alleen als Ratel ook komt, en Huppel moet er ook zijn. Ze krijgt nog een goede lading bier van me!
quote:Redbull ? Leuk, dan word ik echt een lijkOp dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Redbull? (hoe ranzig het ook is)
En anders houden wel elkaar wel overeind joh
quote:Coke kan ik ook hosselen, geen probleem swa, lekker wakker, lekker aan de sosOp dinsdag 26 oktober 2010 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Redbull ? Leuk, dan word ik echt een lijk
quote:Dan is deze swa nog sneller een dooie swa. En hossel jij voorlopig geen coke meerOp dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coke kan ik ook hosselen, geen probleem swa, lekker wakker, lekker aan de sos
quote:Daarom, afterparty bij jou thuis, dan kan je veilig naar huisOp dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef 92Merel het volgende:
Ik kan zelfs terug fietsen, maar dan ben ik +/- een half uur onderweg en fiets ik daarvan zo'n kwartier over een weg waar een verkrachter actief is. Trekt me niet zo..
En de laatste trein vertrekt om 00.35 oh wacht, zie net dat er om een of andere reden een stopbus is.. Hele dag rijden er geen treinen. Fijn !
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom, afterparty bij jou thuis, dan kan je veilig naar huis
quote:Er is niets wat deze boiii niet kan hosselenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Coke kan ik ook hosselen, geen probleem swa, lekker wakker, lekker aan de sos
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is niets wat deze boiii niet kan hosselen
quote:Zaterdag 13 november.Op woensdag 27 oktober 2010 07:18 schreef Snaavel het volgende:
Wacht de afspraak is dus 15 november? utrecht? 22:00
en dan de hele tijd baggeren.. Ik doe denk ik wel mee..
quote:Hou jij lijstje bij ?Op woensdag 27 oktober 2010 03:58 schreef HappyBob het volgende:
Wie houdt er een lijstje bij met aanmeldingen?Sowieso hele nacht doorhalen trouwens..maar dat was volgens mij al wel bekend toch? En voor mij hoeven we niet al te vroeg af te spreken. Als jullie wel eerder willen dan is dat prima..en kom ik gewoon ietsjes later die kant op
quote:Ik doe wel weer een poging tot een doe-het-zelf lijst
quote:vanaf waar vertrek je dan?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik wil wel komen, maar het alleen reizen staat me nog steeds tegen.
quote:oke alles best jonge komt goedOp woensdag 27 oktober 2010 03:58 schreef HappyBob het volgende:
Wie houdt er een lijstje bij met aanmeldingen?Sowieso hele nacht doorhalen trouwens..maar dat was volgens mij al wel bekend toch? En voor mij hoeven we niet al te vroeg af te spreken. Als jullie wel eerder willen dan is dat prima..en kom ik gewoon ietsjes later die kant op
quote:Watje.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik wil wel komen, maar het alleen reizen staat me nog steeds tegen.
quote:Helmond.
quote:Niet zo ver dusOp zaterdag 30 oktober 2010 00:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Helmond.
Is een uur met de trein naar Utrecht.
quote:Graag geen onzin in dit topic
quote:Als je gewoon om 0.00 komt kan je nog heel wat uurtjes meedoen met naar de klote gaanOp zaterdag 30 oktober 2010 03:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben 14 november toevallig in Utrecht, ben ik dan nog op tijd?
quote:Dan weet jij meer dan ikOp zaterdag 30 oktober 2010 11:40 schreef HappyBob het volgende:
Graag geen onzin in dit topicIk weet namelijk dat jij wel komt
Ik moet er nog even over nadenken, heb die dag ook een feestje namelijk dus ik weet het nog niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef Stink-ui het volgende:
Heren en dames ik kom oook!
Fts je kunt ook naar denbosch komen reis je vanuit daar mee
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, heb die dag ook een feestje namelijk dus ik weet het nog niet.
Eerder weg gaan bij feest?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, heb die dag ook een feestje namelijk dus ik weet het nog niet.
Wat is dat nou weer voor mentaliteit ?quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Óf niet naar de meet komen natuurlijk
Alleen omdat jij niet komt, betekent t niet dat het niet leuk gaat wordenquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Óf niet naar de meet komen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |