Dit is een doe-het-zelf lijstquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:32 schreef MYV het volgende:
Wat de neuk zet mij eens op die lijsttttttttt
En welke kroegen vallen allemaal onder studentenkroegen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:40 schreef RitseB het volgende:
Wat mijn ervaring was; was dat je in de studentenkroegen niet binnenkwam op een zaterdagnacht. Niet zonder een studentenkaart tenminste.
Kan ook aan de stand van de maand gelegen hebben, misschien was het druk, vakantieperiode, weet ik het.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:40 schreef RitseB het volgende:
Wat mijn ervaring was; was dat je in de studentenkroegen niet binnenkwam op een zaterdagnacht. Niet zonder een studentenkaart tenminste.
Kan ook aan de stand van de maand gelegen hebben, misschien was het druk, vakantieperiode, weet ik het.
Ja en hoe kom ik thuis?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De oplossing is simpel..trein naar Utrecht pakkenZou in ieder geval leuk zijn als je er ook bij bent
[..]
Naar mijn weten dus naar de BeursEn ook studentenkaarten kan je faken
![]()
[..]
Den Helder - Utrecht Centraal. 1 uur en 3 kwartierIk ruk soms langer
![]()
[..]
Dat kan ik pas op dat moment zeggen
iemand die vanaf denbosch komt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
's Ochtends met de eerste trein terug.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als ik dus heen ga, kunnen we samen reizen Lindgren. ? Ik moet namelijk vanaf/naar Amsterdam heen/toe. Denk dat dat sowieso wel gezelliger isquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gaat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoi ik meld me hier omdat happybob!![]()
Inderdaad en ook 16-jarige meisjes komen daar niet want geen student.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef JanPiraat het volgende:
Studentenkaart ? is dat de ov-studentenkaart of een of andere pas die ballen hebben van een studentenvereniging ? als het dat laatste is moeten we die kroegen sowieso gaan mijden![]()
Ja ik doe dat ook. Anders wordt het een meet van 50 minuten voor mij.quote:
Aha. Nouja ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik doe dat ook. Anders wordt het een meet van 50 minuten voor mij.
Je moet jezelf even aan het lijstje toevoegen lieve schatquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoi ik meld me hier omdat happybob!![]()
Een pas die je krijgt van de uni of hogeschool. OV kaart wordt naar mijn weten niet als studentenkaart gezien. Maar hier hoeven we geloof ik niet verder over te discussiëren aangezien niet iedereen student is. EN STUDENTENKAARTEN FAKEN IS ILLEGAALquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef JanPiraat het volgende:
Studentenkaart ? is dat de ov-studentenkaart of een of andere pas die ballen hebben van een studentenvereniging ? als het dat laatste is moeten we die kroegen sowieso gaan mijden![]()
Oke.quote:
Anders moet ik mijn hond de hele nacht alleen thuis laten, heb ik niet zo'n zin in.quote:
Dit lijstjequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wel lijstje lieve happybob.
ben er niet zo bij vandaag.
Ik zag een leuke jas voor de winter, maar hij is erg duur
Misschien staat ie alvast bij de BurgerKing te wachten omdat hij niet te laat wil komen.quote:
quote:! MYV
! ViezeFreddiey
! JanPiraat
! PsychoTheRapist
! Flippiee
! HappyBob
! Fanta-stick
! Beach
! Graseter
! Annnet
! Panzermaus
! Stink-ui
! Monopoly
! Socios
! -Datdus-
? Dyr.
? Ratelslangetje
? SpauldingPF
? -K03N-
? Bellatrix
? Floxcie
? Patje1987
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit lijstjeEn jij moet jezelf er ook nog even bij zetten JanPiraatje
![]()
Sowieso aanwezig
• Beach
• HappyBob
• PsychoTheRapist
• Panzermaus
• Ratelslangetje
• MYV
• JanPiraat
Misschien aanwezig
• Floxcie
• Flippiee
ps: jas gewoon kopen
Ik denk dat ik ook maar naar Apeldoorn gaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is nou leuker, wij of iemand in Apeldoorn
Dat lijkt erop..maar volgende keer graag niet in de quote aanpassenquote:
Dit meen jij natuurlijk nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet. Tis een vriend van me, iig hoop dat ik hem zo mag noemen.
[..]
Eh ja zit op fok.
en waarom dat , dan word ik dus ook hardhandig verwijderd![]()
nou dan kom ik wel niet
Ik dacht dat jij sowieso nog een tweede vleugelman hadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gekwalificeerde vleugelmannen zijn altijd welkom. Ik hoop dus nog echt dat ViezeFreddiey komt, anders zou dat wel een tegenvaller zijn.
Ik kan ook wingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gekwalificeerde vleugelmannen zijn altijd welkom. Ik hoop dus nog echt dat ViezeFreddiey komt, anders zou dat wel een tegenvaller zijn.
HappyBob zou mij regelen zaterdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:48 schreef Beach het volgende:
Voor de mensen die niet gaan; hier alvast de foto's van komende zaterdag.
[ afbeelding ]
Drie mannelijke Fokkers waren al vroeg aanwezig bij de BK.
[ afbeelding ]
Even later kwamen Ratelslangetje en MYV er ook aan.
[ afbeelding ]
Toen was het natuurlijk tijd om naar de club te gaan. Hier HappyBob met zijn wingman en scharrel van die avond.
[ afbeelding ]
Moe maar voldaan en dronken zwalkten we weer naar huis.
Wanneer regelt HappyBob niet iemand? Het is mij vreemd, hij regelt meer dan een klaarover om kwart over drie.quote:
Het valt inderdaad heel erg tegen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:45 schreef Annnet het volgende:
De aanwezigen vind ik niet de moeite `waard om nàa`r Ùtrecht`te rèìzen,`sorry.
Ook hun aanwezigheid zou me niet trekken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het valt inderdaad heel erg tegen.
Geen ViezeFreddiey, geen Graseter, geen Patje1987, geen Floxcie, geen Fanta-stick.
Ik moet het ook nog maar even zien, want als ik zou gaan dan kan ik 's morgens pas om 8:11 met de trein vanaf Utrecht ofzo.
Waar is Freddiey trouwens ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen ViezeFreddiey, geen Graseter, geen Patje1987, geen Floxcie, geen Fanta-stick.
Ik moet het ook nog maar even zien, want als ik zou gaan dan kan ik 's morgens pas om 8:11 met de trein vanaf Utrecht ofzo.
Ik heb wel zin om te gaan op zich maar om 08:11 uur terug naar Groningen twijfel ik ook over...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar ik gaat ook gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te gaan op zich maar om 08:11 uur terug naar Groningen twijfel ik ook over...
Even PM'en naar wat mensen.
Uit welke regio kom je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef -K03N- het volgende:
[..]
je bent niet de enige maar ik gaat ook gewoon
hoe vaak gebeurt dit nou
Zuidelijk puntje van Noord Hollandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
Pfff ik ga het toch niet redden ben ik bang.. sorry![]()
Sowieso aanwezig
• Beach
• HappyBob
• PsychoTheRapist
• Panzermaus
• Ratelslangetje
• MYV
• JanPiraat
• Stink-ui
• -K03N-
Misschien aanwezig
• Floxcie
• Flippiee
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:43 schreef MYV het volgende:
Ik kom ook niet meerIn mn familie is iemand heel ziek geworden en ik zou er met mn hoofd niet bij zijn als ik dan naar de meet zou gaan. volgende keer beter.
Puik plan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
is het niet handig om het te verplaatsen naar een andere datum zodat er meer animo is
Tja als er dan meer komen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
is het niet handig om het te verplaatsen naar een andere datum zodat er meer animo is
En een betere tijd. Ik blijf niet een hele nacht in Utrecht ronddwalen, daar bedank ik voor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef -K03N- het volgende:
zoals ene Fokker het betaamt zonder vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Dyr. het volgende:
En dan staat er morgen iemand in zijn uppie te wachten bij de BK
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef 92Merel het volgende:
Wilde net gaan zeggen dat ik misschien ook zou komen (is toch dicht bij) maar dat is nu nutteloos
Dat is te verwachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Dyr. het volgende:
En dan staat er morgen iemand in zijn uppie te wachten bij de BK
Ronddwalen? Dansen bedoel je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
En een betere tijd. Ik blijf niet een hele nacht in Utrecht ronddwalen, daar bedank ik voor.
Sorry hoor maar wat voor dombo ben je dan om niet even vantevoren dit topic te checken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat is te verwachten
Maar als we een andere datum prikken kan jij misschien ook
volgens mij is het allemaal wel dicht rond 6 uur en dan moet je nog 1 a 2 uur wachten op de trein dus ja 2 uur ronddolen als iemand met het syndroom van down die te veel drank op heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ronddwalen? Dansen bedoel je.
Maar jij wil liever overdag meeten? (niet lullig bedoeld, ik weet van je hond)
En geile neukseks hebben op de counter van de BK?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat is te verwachten
Maar als we een andere datum prikken kan jij misschien ook
Eerder al, volgens mij gaat het laatste om 5 uur dicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef -K03N- het volgende:
[..]
volgens mij is het allemaal wel dicht rond 6 uur en dan moet je nog 1 a 2 uur wachten op de trein dus ja 2 uur ronddolen als iemand met het syndroom van down die te veel drank op heeft
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerder al, volgens mij gaat het laatste om 5 uur dicht.
Tenminste, als ik het me goed herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Is goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
En geile neukseks hebben op de counter van de BK?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
![]()
wat moet iedereen dan doen in die tussentijd ?Als Dyr. er is vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef -K03N- het volgende:
[..]
![]()
wat moet iedereen dan doen in die tussentijd ?Eerst eten natuurlijk..dan ben je sowieso al wel weer een uur verder. En vervolgens naar CS lopen..en dat duurt ook gauw een half uurtje met alcohol opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het dus half 7 en zullen de treinen wel weer opgang komen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Kwart over 8 gaat de eerste naar Groningen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst eten natuurlijk..dan ben je sowieso al wel weer een uur verder. En vervolgens naar CS lopen..en dat duurt ook gauw een half uurtje met alcohol opDan is het dus half 7 en zullen de treinen wel weer opgang komen.
8 over 7 de eerste naar waar ik moet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwart over 8 gaat de eerste naar Groningen.
Is donderdag niet leuker in Utrecht trouwens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
8 over 7 de eerste naar waar ik moet.
Als we nou op een donderdag uit gingen en dan op vrijdag terug zou dat echt enorm veel schelen, 5.13 gaat dan de eerste voor mij.
Ja en toegang is gratisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is donderdag niet leuker in Utrecht trouwens?
Heb ik. Maar ik weet niet of alle mensen wel 'kunnen' op een doordeweekse dag. Ik wel, maar dit is een van de weinige gevallen waar ik niet voor iedereen kan spreken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en toegang is gratis![]()
Moet je alleen wel studentenpas/schoolpas hebben, anders kom je niet binnen.
En dit heeft niet iedereen. Dus moeten we allemaal pasjes gaan maken en dat mag nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en toegang is gratis![]()
Moet je alleen wel studentenpas/schoolpas hebben, anders kom je niet binnen.
Ik sta nu bij de BKquote:
Ah, tot zo, ik vertrek over 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent er vroeg bij, ik zit nu net in de trein dus, ben er over een kwartiertje / 20 minuten
Ik denk dat oktober nu erg krap wordt om te regelen. November is nog een optie, december zal te druk worden voor de meeste ivm werk/feestdagen/studiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de BKBestel even een hamburgertje en dan is de rest er over 25 minuten
Voor de mensen die dachten dat de meet niet door ging. We wouden jullie er gewoon niet bij hebben
Anyways..iemand al een nieuwe datum in gedachte?
Is het niet handiger eerst te kijken of er meer animo is en dan pas een datum afspreken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de BKBestel even een hamburgertje en dan is de rest er over 25 minuten
Voor de mensen die dachten dat de meet niet door ging. We wouden jullie er gewoon niet bij hebben
Anyways..iemand al een nieuwe datum in gedachte?
Was je op de meet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef Beach het volgende:
Zo, ik ben net terug uit Utrecht (serieus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |