Ga dan ergens anders posten, met je heufdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik wil komen.Sowieso moet ik die avond gewoon werken
Ja mag toch shop niet binnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga niet blowen terwijl ik alcohol gehad heb, elke keer als we dat doen wordt ik er alleen maar min van.
Dat. Beter gaan we gewoon drinken ipv als een stelletje stoners suf ergens zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga niet blowen wanneer ik alcohol gehad heb, elke keer als we dat doen word ik er alleen maar min van.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders posten, met je heufd
Bij de burgerking blenden we wel lekker in ja, alleen maar dikke mensenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
mits money kom ik ook, spreek gewoon bij de burger king op het cs af, lekker makkelijk
Het is ongeveer een kmquote:
Goed idee..kan je in ieder geval ook nog even zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
mits money kom ik ook, spreek gewoon bij de burger king op het cs af, lekker makkelijk
Tof dit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:10 schreef RitseB het volgende:
doe maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is ongeveer een kmIk ben een Fokker..ik ben dik en sport niet..dit gaat hem niet worden dus
![]()
[..]
Goed idee..kan je in ieder geval ook nog even zitten
Kom je wel weer overheen als de hele meet (homo's inc.) iets probeert bij jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef MYV het volgende:
Als ik bij de Burger King ben voel ik me altijd zo'n dik meisje
ik voel mij dan een gespierde negers, ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef MYV het volgende:
Als ik bij de Burger King ben voel ik me altijd zo'n dik meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |