en ik klink geil toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
Benny is trouwens een schatje aan de telefoon
ook niet in huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet???!
Wij hebben altijd ijs in huis... als het maar een beetje richting op gaat, dan moet/wordt het aangevuld
Vla?
Ja, da's best kut dat je die nooit hoort op tvquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel.Draai de hele tijd die cd in de auto, en ook de onbekende liedjes zijn teringhard.
yeah ik heb er ook wel zin in tbhquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk er zo naar uit om jullie te onmoeten allemaal
Nee daar geloof ik niets van.quote:
Misschien kun je eerst beter opnoemen wat je wél hebtquote:
Ja jij hebt een hele mooie zware stemquote:
Ik zal maar niks zeggen dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij hebt een hele mooie zware stem
gaat nog spannend worden dan na die meet danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Trouwens Pat bij TAL doen we niet aan homo of hetero, wij doen gewoon alles
ik doe alleen jou en bella..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Trouwens Pat bij TAL doen we niet aan homo of hetero, wij doen gewoon alles
Oke, Kally.... Sorry, Kallyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
Oke ik ging even plassen pagina verder, volgende keer zeg ik het en dan stoppen jullie even met posten
Ik ken Pats stem niet, maar ik denk van wel jaquote:
als ik zing wel, als ik praat nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij hebt een hele mooie zware stem
ook zwaar?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat nog spannend worden dan na die meet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |