quote:
Mikaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ja hoorIk keeg nog een kledingbon van 25 euro van mijn schoonmoeder, helemaal niet verwacht
![]()
En verder nog een laptophoes en de Koreaanse versie van het 2e album van Mika
O vooral die Mika is top voor jouquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ja hoorIk keeg nog een kledingbon van 25 euro van mijn schoonmoeder, helemaal niet verwacht
![]()
Naja, als het iets anders dan water is kun je dat dus niet zeggen, want dat zien ze of dat gaat plakken. Maar je moet hem meteen uitzetten inderdaad en laten drogen, dan kan er niets kortsluiten en kan het met drogen opgelost zijn. Anders kun je zeggen dat je kind o.i.d. het om heeft laten vallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak hem 100% droog, zorg dat monteur er niks van merkt en gewoon roepen dat ie het niet meer doet
Maar collega liet tijdje terug een heel glas water er over vallen, na een paar dagen uitlekken deed ie het weer een beetje, nu werkt ie weer prima
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Gaga in the room
Cherry cherry cherry cherry boom boom
Tofquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
![]()
Vreselijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn oudste gevierd.
We hebben het weer overleefd
Vorig jaar ben ik met m'n camera in het water gevallen, ding ook kletsnatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. kan nog meevallen dus en anders lullen als dat belgische wijf waar bella t over had
quote:
Zondag krijg ik nog wat geld van de familie, ik ben benieuwd hoeveel het dit jaar isquote:
Mijn schoonmoeder heeft de hele dag mijn overleden vrouw op zitten hemelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
![]()
Verjaardagen vierenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn oudste gevierd.
We hebben het weer overleefd
Wtfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de hele dag mijn overleden vrouw op zitten hemelen.
Was ook erg leuk voor min lief enzo
Ik ook, doe de mijne ook niet meer echt, gewoon zuipen in de kroeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verjaardagen vieren... krijg er steeds meer een hekel aan
Wtfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de hele dag mijn overleden vrouw op zitten hemelen.
Was ook erg leuk voor min lief enzo
viel altijd tegen hier... Gierege mensen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zondag krijg ik nog wat geld van de familie, ik ben benieuwd hoeveel het dit jaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |