Ik moest mijn geluid op vol volume doen... zo'n bereik heeft-ie dus nietquote:
Nee, nu zal ik hem zelf opdrinken ook (intussen al gebeurd, was nog maar een half glaasje)quote:
Ons mam zegt altijd dat ze moet pissen als un Belgisch wijf. met 7 lullenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Brabant noemen we dat uit de kut huilen.
Ik heb ooit in Hollywood (ja erg ik weet hetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft niet hoog te kunnen zingen om te kunnen zingen, so what dat ej een octaaf of twee lager zingt
Oh, ons mam maakt er altijd een paard met 7 lullen vanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam zegt altijd dat ze moet pissen als un Belgisch wijf. met 7 lullen
Heb ik hier geen last van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest mijn geluid op vol volume doen... zo'n bereik heeft-ie dus niet
Je moeder is ook een wijf met 7 lullenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam zegt altijd dat ze moet pissen als un Belgisch wijf. met 7 lullen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Laptops lusten geen Gin-Tonic kwam ik net achter
Geen idee, helemaal droog gemaakt van binnen en van buiten, had hem aardig snel uit.quote:
Wel als je zegt dat iemand anders dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vochtschade valt daar meestal niet onder
ik kan wel pissen als een paard, maar 7 lullen lijkt me lastigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ons mam maakt er altijd een paard met 7 lullen van.
Bakkes over m'n moeder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder is ook een wijf met 7 lullen
Leuke verjaardag gehad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen nog visite dus nog een beetje wel
Waar ergens is het nat, bij het moederbord?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, helemaal droog gemaakt van binnen en van buiten, had hem aardig snel uit.
Laat hem vannacht drogen
En anders moet ik maandag een lulverhaal tegen Dell gaan opgangen
Maar dat is me al vaker gelukt
Heb je het gezellig gehad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel gezellig gehad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Nou, dat dus.quote:
Ja zingen kunnen/konden ze welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik hier geen last van.
Die gast heeft echt een octaaf of 5 stembereik en dat is redelijk uniek
ah k. kan nog meevallen dus en anders lullen als dat belgische wijf waar bella t over hadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, helemaal droog gemaakt van binnen en van buiten, had hem aardig snel uit.
Laat hem vannacht drogen
En anders moet ik maandag een lulverhaal tegen Dell gaan opgangen
Maar dat is me al vaker gelukt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder is ook een wijf met 7 lullen
quote:
Ja hoorquote:
Maak hem 100% droog, zorg dat monteur er niks van merkt en gewoon roepen dat ie het niet meer doetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel als je zegt dat iemand anders dat heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |