Ik vind dat zo'n debiele redenatie hè. Je zag vandaag toch ook wel dat een derde deel van een partijd (en dat is gewoon een flink deel) achter haar stond?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1/40 zetel ofwel 1.500 stemmen; zij vertegenwoordigt dus eigenlijk helemaal niemand!
Zodra je een zetel hebt, hou je hem tot de volgende verkiezingen. Tenzij je 'm vrijwillig opgeeft (of doodgaat).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1/40 zetel ofwel 1.500 stemmen; zij vertegenwoordigt dus eigenlijk helemaal niemand!
Dan nog is het simpelweg niet mogelijk om die zetel te ontnemen, zoals Lazrak, Verdonk en NB Wilders eerder bewezen hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Verkracht worden door Donner, ik geef het je te doen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Dat komt ze er nog genadig van af kan ik je vertellen
Ja hoor, vastquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou zo ontzettend niet willen ruilen met Ferrier nu. Volgens mij gaan Verhagen en Donner haar ergens vastbinden en verkrachten tot ze ja roept.
32% was tegen. Als je statistische trucjes uit wilt gaan halen moeten er dus nog 5 dissidenten bij komen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik las NSBquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan nog is het simpelweg niet mogelijk om die zetel te ontnemen, zoals Lazrak, Verdonk en NB Wilders eerder bewezen hebben.
ik vond het wel slim gedaan van de voorstanders in de partijtop/fractie. de onderbuikgevoelens min of meer diskwalificeren door constant op de zgn inhoud te hameren en deze letterlijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben..
Ik geloof niet dat ze uit zichzelf opstapt. Of ze wordt gedwongen, of ze stemt tegen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, vast
Denk dat ze uit zichzelf opstapt, de eer aan zichzelf houdt.
Koppejan ook.
Het is al zo erg dat je geeneens bruin meer mag zeggen zonder dat daar nazi vergelijkingen aan vast hangen.quote:
Zullen we eerst het CDA-fractieoverleg van dinsdag even afwachten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef Holograph het volgende:
Laten we Mark Rutte feliciteren met zijn nieuwe regering, en genieten van rancuneuze reacties van bepaalde Linksmenschen.
Tja, dan gaat de SGP gewoon meeregeren. Als ze dat liever heeft!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze uit zichzelf opstapt. Of ze wordt gedwongen, of ze stemt tegen.
zou dat technisch gezien zo maar kunnen je zetel meenemen naar een andere partij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef Zemi77 het volgende:
Wellicht stappen Koppejan en Ferrier met medeneming van hun zetel naar het CU over. Zou ik wel moedig vinden (doen ze natuurlijk niet, het blijven cda-ers).
van moslimhaat naar homohaat is maar een kleine stap & dat alemaal de schuld van Ferrier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dan gaat de SGP gewoon meeregeren. Als ze dat liever heeft!
Het IS tenminste een meerderheid. Die is op geen enkele andere wijze nog te realiseren dan op deze manier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef Toad het volgende:
Ik vond wel aardig hoe een CDA-lid het vandaag verwoordde. 'Het probleem is niet dat Ferrier en Koppejan tegen zijn, maar dat deze coalitie is gebaseerd op een kleine meerderheid.'
Ik hoop het, want dan gaan er leden van de VVD huilen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dan gaat de SGP gewoon meeregeren. Als ze dat liever heeft!
Op Waarheen,Waarvoor van Mieke Telkamp.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Ad_rem het volgende:
Een mooie compilatie zou wel op z'n plaats zijn.
Je kunt met zetel en al je fractie uitstappen (kijk bijvoorbeeld maar naar Wilders), dan kun je ook overstappen lijkt me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zou dat technisch gezien zo maar kunnen je zetel meenemen naar een andere partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |