En in Servië kan je heel goedkoop aan goede wodka komen, veel lekkerder dan dat vieze Schultenbrau en barbecueën kan daar toch een groter deel van het jaar, vanwege het Mediterrane klimaat.quote:
Ben jij nou eigenlijk Russisch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En in Servië kan je heel goedkoop aan goede wodka komen, veel lekkerder dan dat vieze Schultenbrau en barbecueën kan daar toch een groter deel van het jaar, vanwege het Mediterrane klimaat.
Karadzic zit daar ook, dus samen met Geert gaat het een gezellig boel worden!
Na zadrovnije!![]()
Servië lijkt me persoonlijk ook wel een leuk land om te wonen, vooral omdat de djewotsjkiech daar zo krasivi zijn!![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij Klasse-verrader!![]()
Iedereen weet dat linksen thee drinken, geen koffie en al helemaaaal geen espresso!
Helaas niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk Russisch?
Aww.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
![]()
100% Kaas.
Vind je het nu serieus om te huilen dat je 'kaas' bent?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
![]()
100% Kaas.
Nederlanders zijn een beetje lang slungelige veel te witte mensen en meisjes willen altijd iets met Latino's of Russen, omdat dat eckte bazen zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het nu serieus om te huilen dat je 'kaas' bent?
Of hij vindt het jammer dat hij geen Rus is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het idd tijd om naar Bolivia te vertrekken. In ieder geval je kloonquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een beetje lang slungelige veel te witte mensen en meisjes willen altijd iets met Latino's of Russen, omdat dat eckte bazen zijn.![]()
Nederlanders kunnen alleen een beetje autistisch achter de pc zitten, terwijl Russen toch veel sterker zijn en veel mooiere cultuur hebben. Kweenie, ben niet zo trots om Nederlander te zijn.
Nee hoor, hij heeft het zelf al heel goed uitgelegd, hij is er niet trots op Nederlander te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of hij vindt het jammer dat hij geen Rus is.
Ik ben laatst in Rusland geweest, die mannen waren allemaal super lelijk en slecht verzorgd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een beetje lang slungelige veel te witte mensen en meisjes willen altijd iets met Latino's of Russen, omdat dat eckte bazen zijn.![]()
Nederlanders kunnen alleen een beetje autistisch achter de pc zitten, terwijl Russen toch veel sterker zijn en veel mooiere cultuur hebben. Kweenie, ben niet zo trots om Nederlander te zijn.
En nu moet de politie hem komen ophalen ofzo? Ik ben ook niet trots op mijn Nederlanderschap hoor, ik troost mezelf alleen met de gedachte dat alle andere landen helemaal verpauperd zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft het zelf al heel goed uitgelegd, hij is er niet trots op Nederlander te zijn.
Je mag niet gewoon in Nederland wonen als je het leuk vindt om in Nederland te wonen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het idd tijd om naar Bolivia te vertrekken. In ieder geval je kloon
Niet eenvoudig=/ niet correct.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb liever correcte zinsconstructies.
Ok, maar dit was nog wat erger.quote:[..]
Dat zou het nog steeds zijn als je 18 jarig grietje had gezegd.![]()
Ik ben trots op het feit dat ik een Nederlander ben. Ik heb blond haar en blauwe ogen dus ik ben zo kaas als maar kan. Echter, ik haat de weg die mijn land inslaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zouden we toch geheim houden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het idd tijd om naar Bolivia te vertrekken. In ieder geval je kloon
Als je je geneert dat je Hollander bent is het wel erg met je.
En nee, niet elk meisje wil iets met Latino's, of met Russen.
Niks mis met een lekkere slungelige, witte Hollander![]()
En nee, ik ga er niet politiek correct achter zetten dat ook een zwarte man lekker is (al zijn ze dat vaak wel).
Wat zegt die strenge mevrouwquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zouden we toch geheim houden?![]()
[ afbeelding ]
Er zijn geloof ik nog stoelen vrij op de vlucht Lissabon - Rio de Janeiro voor november.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben trots op het feit dat ik een Nederlander ben. Ik heb blond haar en blauwe ogen dus ik ben zo kaas als maar kan. Echter, ik haat de weg die mijn land inslaat.
Ik wil mee! Maar ik heb een goede baan en gezien de barre tijden die komen gaan weet ik niet of het verstandig is om te vertrekkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik nog stoelen vrij op de vlucht Lissabon - Rio de Janeiro voor november.![]()
Ab Klink en Ernst Hirsch Ballin vliegen ook gezellig mee, maar als Ernst uit de Bijbel begint voor te lezen, gooien we hem er, naar goed Argentijns gebruik, onderweg uit.
Je kunt toch 'onze correspondent uit Bolivia' worden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil mee! Maar ik heb een goede baan en gezien de barre tijden die komen gaan weet ik niet of het verstandig is om te vertrekkenIk ben een ´Venus Project´ adept, maar ben ook een realist.
будь на чеку должна знать тыquote:
Volgens translate.google.nlquote:worden op de waarschuwing om je weet
dicht bij vijftig dollar tot blindheid!
allen tot de optometrist
Er is wel een soort sekte in Siberie, nabij Krasnoyarsk, door Serghei Torop waar je gratis kan vertoeven, er is gratis antroposofische zorg, Rudolf Steiner achtige scholen ook gratis, iedereen is vegetarisch en alles is BD-landbouw, alle werkzaamheden geschieden op basis van vrijwilligheid.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil mee! Maar ik heb een goede baan en gezien de barre tijden die komen gaan weet ik niet of het verstandig is om te vertrekkenIk ben een ´Venus Project´ adept, maar ben ook een realist.
Nee, in dat opzicht ben ik een kapitalist pur sang. Maar ik raad iedereen aan zich te verdiepen in de Venus Project.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch 'onze correspondent uit Bolivia' worden?
Lekker daar wonen en een goed salaris![]()
Geef je L_B een baantje als 'manager' , of verzin maar een functie.
Opgelost!
Venus-project is een fantastisch initiatief.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, in dat opzicht ben ik een kapitalist pur sang. Maar ik raad iedereen aan zich te verdiepen in de Venus Project.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |