Tja.. als je bijvoorbeeld in zo'n filmpje een piloot aan het woord ziet die 2 van de bewuste toestellen zelf gevlogen heeft en zegt dat het onmogelijk was wat de kapers zouden hebben geflikt, dan is dat natuurlijk pure onzin... want het is een filmpje.quote:
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef Oblivion het volgende:
Tja, tactisch versus willen weten....
[..]
Niks autisme...
Net zoals jij zegt dat getuigenverklaringen NIET altijd even goed gezien of gehoord zijn, dus onbetrouwbaar.
Je spreekt jezelf tegen.
En waarom is het verstandig alles met een omweg te vragen? Zodat je ook omweg antwoorden krijgt?
Kun jij ff kappen met trollen a.j.b?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:
"Weet je wel zeker dat het zo gegaan is? Ik ben namelijk een echte 9/11-onderzoekster (via Youtube he) en het is waarschijnlijk echt heel anders gegaan hoor."
Nahja, tot stof.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heb ik de vorige keer dat je precies hetzelfde zei ook al op gereageerd, maar toen negeerde je het :/
Hier een schatting van items die tussen het puin gevonden zouden moeten zijn:quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Nahja, tot stof.
Het direct melden van een gevonden paspoort in een ramp op die schaal is stof tot nadenken.
Wat kom jij hier eigenlijk doen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand jou in real life vertelt over dat hij/zij de 9/11-ramp (of welke andere ramp dan ook) heeft meegemaakt, dan ga je ook meteen vragen van:
"Weet je wel zeker dat het zo gegaan is? Ik ben namelijk een echte 9/11-onderzoekster (via Youtube he) en het is waarschijnlijk echt heel anders gegaan hoor."
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heb ik de vorige keer dat je precies hetzelfde zei ook al op gereageerd, maar toen negeerde je het :/
bijvoorbeeld: http://www.national911mem(...)ew_Museum_Collection
In principe (als je het nuke verhaal hebt gehoord en gelezen...) zat het vliegtuig boven de damage zone...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Nahja, tot stof.
Het direct melden van een gevonden paspoort in een ramp op die schaal is stof tot nadenken.
Heb ik allang gedaan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef oompaloompa het volgende:
klik dan in ieder geval even op die link jongens....
[..]
Zoveel is het niet. Kijk eens goed naar mijn lijst. Heb jij ook maar 1 bureaustoel gezien? Heb jij ook maar een stuk vloertapijt gezien? etc etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef oompaloompa het volgende:
klik dan in ieder geval even op die link jongens....
[..]
-edit, onzin-quote:
Whaaa oblivion is een jongenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan!
Al veel eerder in een ander topic.
Er zijn wel degelijk dingen terug gevonden.
Wel erg weinig, maar goed, past ook weer in de nuke theorie.
tapijten lijken me ook niet het meest interessante om uit te stellen / op je site te zetten wanneer je brieven, telefoons, paspoorten & zaklampen hebt tbhquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoveel is het niet. Kijk eens goed naar mijn lijst. Heb jij ook maar 1 bureaustoel gezien? Heb jij ook maar een stuk vloertapijt gezien? etc etc.
Het gaat er om dat je niets, maar dan ook niets herkenbaars terugziet op de foto's van GZ. Alleen maar staal en stof.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:18 schreef oompaloompa het volgende:
tapijten lijken me ook niet het meest interessante om uit te stellen / op je site te zetten wanneer je brieven, telefoons, paspoorten & zaklampen hebt tbh
Vraag maar aan Bastard, die heeft me in real life gezien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pics!! Ik wil het ook kunnen beoordelen.
*Joepiepoepie kijkt ook ff naar beneden en constateert vol trots dat ie groter is dan die van Jokkebrok...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
*J0kkebr0k kijkt ook naar beneden, pakt uit pure wanhoop zijn vergrootglas erbij...
"O ja, daar is ie!"
Ik geloof jou wel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bastard, die heeft me in real life gezien.
-edit-quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Afgelopen met de slowchat nu.
JP nokken.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:31 schreef Oblivion het volgende:
ATTENTION!
Maar goed, youtube is gebleken niet zo betrouwbaar te zijn, dus met korreltje zout nemen...
Zoveel is dat dus niet, als je het naast mijn lijst legt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:46 schreef oompaloompa het volgende:
als alle mensen met een j beginnend nu stoppen kunnen de gave mensen waarvan de naam met een o begint weer verder
[..]
Nee zeker niet, maar de opvatting dat er voor de rest niets is gevonden is zeker onjuist.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoveel is dat dus niet, als je het naast mijn lijst legt.
Mja.. ik vraag me af of al deze items echt uit de puinhopen komen. Knuffelbeertjes zijn natuurlijk het ultieme middel voor manipulatie van het volk....quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar de opvatting dat er voor de rest niets is gevonden is zeker onjuist.
Het is een goede vraag hoeveel er nou echt gevonden is, heb daar nooit data over gevonden. Ik neem aan dat veel van de zaken uit het lijstje niet echt bewaard worden (zoals bv tapijt of stukje wc-pot), maar ik vraag me toch af hoeveel daar van over is gebleven en wat zover stuk is gegaan dat het niet meer te plaatsen viel.
bv wc's in brokken lijken me moeilijk te onderscheiden van het beton en de tussenwanden in brokken.
Hoe ben je eigenlijk tot die lijst gekomen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoveel is dat dus niet, als je het naast mijn lijst legt.
Die heb ik heel goed via copy / paste hier neergezetquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk tot die lijst gekomen?
Ah, waar zou het volgens jou gebleven moeten zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die heb ik heel goed via copy / paste hier neergezet
Denk dat die lijst op zich wel aardig in de buurt zit van wat er er terug te vinden is in 2 kantoorgebouwen waar +10.000 werknemers worden gehuisvest.
Ik begin me meer en meer af te vragen of kantoorruimte in de torens überhaupt wel flink bezet was en niet gewoon grotendeels leeg stond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, waar zou het volgens jou gebleven moeten zijn?
Of zijn de torens leeg gehaald voordat ze, door welke oorzaak dan ook, instortten?
Dat zou kunnen, toen de WTC 1 en 2 afgebouwd werden en waren stonden de huurders ook niet bepaald in de rij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begin me meer en meer af te vragen of kantoorruimte in de torens überhaupt wel flink bezet was en niet gewoon grotendeels leeg stond.
Je weet dat er een groot metrostation onder Ground Zero zat en zit?quote:Er zijn beelden van een week voor de aanslagen. Videobeelden geschoten tijdens Rush hour. Voor een avondspits was het daar rondom de gebouwen vrij rustig. Er liep wel volk, maar geen drukte zoals je zou verwachten tijdens de spits.
Heeft dat metrostation eigenlijk veel schade opgelopen toen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, toen de WTC 1 en 2 afgebouwd werden en waren stonden de huurders ook niet bepaald in de rij.
[..]
Je weet dat er een groot metrostation onder Ground Zero zat en zit?
De beelden laten juist de drukte in de metro onder het WTC zien.... Niet bepaald vergelijkbaar met rush hour in een metropool. Ik zoek ze ff op...quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, toen de WTC 1 en 2 afgebouwd werden en waren stonden de huurders ook niet bepaald in de rij.
[..]
Je weet dat er een groot metrostation onder Ground Zero zat en zit?
Ja, aardig wat dacht ik, maar het was vrij snel alweer up and running.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft dat metrostation eigenlijk veel schade opgelopen toen?
quote:With the station destroyed, service to Lower Manhattan was suspended for over two years. Exchange Place, the next station on the Newark–World Trade Center line, also had to be closed because it could not operate as a "terminal" station. Instead, two uptown services (Newark–33rd Street (red) and Hoboken–33rd Street (blue)) and one intrastate New Jersey service (Hoboken-Journal Square (green)) were put into operation.[17]
Cleanup of the Exchange Place station was needed after the attacks. As well, the downtown Hudson tubes had been flooded, which destroyed the track infrastructure.[18]
Bron.
De vliegtuigen sloegen ook vrij vroeg in, voor iedereen op kantoor was (voor 9u 's ochtends), vandaar dat er relatief ook maar weinig slachtoffers zijn te betreuren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
De beelden laten juist de drukte in de metro onder het WTC zien.... Niet bepaald vergelijkbaar met rush hour in een metropool. Ik zoek ze ff op...
Als er niet veel huurders zaten, dan verklaart het mogelijk ook meteen dat de verlichting in de gebouwen die dag niet aan stond.
Mwa, in de tweede helft van de film (na 5 pm) wordt het toch wel redelijk druk, vind ik.quote:
Jawel, alleen doet dit vermoeden dat er zo'n 20 a 30 duizend mensen op de been zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwa, in de tweede helft van de film (na 5 pm) wordt het toch wel redelijk druk, vind ik.
Ze zat in de North Tower rond verdieping 20, is meteen na de explosie die ze natuurlijk hoorde met vele mensen naar beneden gegaan. Ze heeft zelf het tweede vliegtuig + opvolgende explosie gehoord, nee niet gezien aangezien ze even met iets anders bezig was (zoals levend wegkomen).quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je je in gaat lezen: http://waronyou.com/forums/index.php?topic=512.0
http://911research.wtc7.net/wtc/arch/core.html
[..]
Dat vliegtuigen vol met kerosine, vliegende bommen kunnen zijn, heb je gelijk in.
[..]
Wat heb je gezocht dan? Of veeg je elke theorie zomaar van tafel, omdat het te belachelijk is voor woorden?
[..]
Als ze in het gebouw zelf zat, heeft ze weinig gezien...
Zat ze in 1 of 2? Of in een ander gedeelte van het complex?
Het zijn toch gewoon detailopnames? Op dat soort foto's kunnen ze toch nooit duizenden mensen zetten? En daarom kun je dus ook totaal niet inschatten hoeveel mensen daar aanwezig zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jawel, alleen doet dit vermoeden dat er zo'n 20 a 30 duizend mensen op de been zijn?
Ja, irritante muziek inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jawel, alleen doet dit vermoeden dat er zo'n 20 a 30 duizend mensen op de been zijn?
Bloed irritante muziek btw.![]()
Hier nog beelden van het WTC plaza op maandag 3 september 2001.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, irritante muziek inderdaad..
Ik heb geen andere beelden van dit specifieke station om te kunnen vergelijken met andere dagen of andere stations van dezelfde grootte op hetzelfde tijdstip. Voordat je zo'n vergelijking hebt kunnen maken, vind ik uitspraken als "het is te leeg voor dat tijdstip" gevaarlijk ongefundeerd.
In een docu uitgezonden rond 11 september dit jaar werd gesproken met het hoofd van van het WTC metrostation en zij vertelde dat er normaal iedere 90 seconden een trein met zo'n 1500 mensen aankwam op het station. Het metrostation werd ontruimd toen er begonnen werd met de evacuatie van het WTC en zij had de order gegeven om geen treinen meer naar het WTC te laten komen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, irritante muziek inderdaad..
Ik heb geen andere beelden van dit specifieke station om te kunnen vergelijken met andere dagen of andere stations van dezelfde grootte op hetzelfde tijdstip. Voordat je zo'n vergelijking hebt kunnen maken, vind ik uitspraken als "het is te leeg voor dat tijdstip" gevaarlijk ongefundeerd.
Mja, als de beelden midden overdag zijn geschoten (laten we zeggen 14u), dan zou dat niet zo verwonderlijk zijn, natuurlijk. Kun je dus weinig over zeggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog beelden van het WTC plaza op maandag 3 september 2001.
Zo te zien alleen maar toeristen..
Dat kun je vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, als de beelden midden overdag zijn geschoten (laten we zeggen 14u), dan zou dat niet zo verwonderlijk zijn, natuurlijk. Kun je dus weinig over zeggen.
Mijns inziens ontzettend spijkers op laag water zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |