bullshit. jury draagt iets op. alleen komt die infantiel met het idee er een reggea-nummer van te maken. Ja, dat kan je wel van alles maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand moet iets. Als je iedere week sinterklaas kapoentje wil zingen, mag dat.
Hoop het ook, heb het wel gehad met die reggae zooi.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het best leuk wat hij doet. Maar ik zou het toch behoorlijk treurig vinden als hij boven Esther en met name Joan eindigt.
Volgende keer eruit hoop ik.
als er nou een is waar je prima een album mee kan maken is hij het welquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef Dizer het volgende:
1x uit de veiligheidzone en hij gaat eruit. Volgens mij wil Roel hem eruit hebben omdat hij weet dat ie geen album met hem kan maken!
En dat is toch prima verder, je wordt geacht een bepaald nummer te zingen, maar een eigen invulling/interpretatie ervan mag natuurlijk nog steeds en aangezien ie weer door is, valt er genoeg voor zijn keuze te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
bullshit. jury draagt iets op. alleen komt die infantiel met het idee er een reggea-nummer van te maken. Ja, dat kan je wel van alles maken.
Omdat hij nu voor mij overkomt als een imitator, zoals een elvis presley imitator in de soundmixshow. Lekker makkelijk om alles in het kunstje wat je jezelf hebt aangeleerd te gieten, 't zou mij positief verbazen als hij eens iets totaal anders doet enkel om te laten zien dat hij het kan. Doet hij dat, dan magtie van mij van nu tot z'n dood cd's vol plempen met reggea.quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Apart topic.
Waarom moeten talenten 'veelzijdig' zijn?
Want ik snap 't niet.
Omdat alle anderen ook niet elke keer hun favo ding doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
Reggae is zijn ding... dus ik zou niet weten waarom hij iets anders zou moeten doen
Ergens heb je daarin wel een puntquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat alle anderen ook niet elke keer hun favo ding doen
http://www.telegraaf.nl/p(...)_man__.html?sn=privequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Lenny een keer 3 little birds gaat doen
Nu al, je moet nog tot eind januariquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lenny heeft een mooi hoofd maar ik word een beetje moe van die reggae van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |