Ja niks mis mee? Het doel van de entertainment-industrie is nog altijd geld verdienen. In wat voor prachtig jasje ze dat ook steken.quote:Op zondag 28 november 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt: er wordt een album uitgebracht waarvan de maatschappij denkt dat het scoort.
Dat denk ik dus ook. En ik zie niet in wat "hem uit de comfortzone halen" voor meerwaarde heeft voor hem. Behalve dat duidelijk wordt dat 'm dat niet ligt en ie dus naar huis kan. Als je coach bent laat je dat niet gebeuren. Je stemt op iets wat ie kan, prima toch?quote:Op zondag 28 november 2010 12:58 schreef Re het volgende:
Ik denk trouwens wel dat als Lenny een cover CD gaat maken in reggae style dat best nog wel eens aan kan slaan
Dat denk je, maar de albums zeggen iets anders.quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Nee, maar deze artiesten hebben daar verdomd weinig bij in te brengen. Leuk of niet leuk.
En daarbij denk ik dat Gaga heel wat meer kunstjes kan vertonen.
Tegen mij niet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat denk je, maar de albums zeggen iets anders.
Geld is inderdaad de grote motivator net als bij de rest van ons. Maar de meeste muzikanten maken ook graag muziek en verrichten graag werk waar hij of zij trots op kan zijn. Ik denk dat niet-muzikanten ook graag geld verdienen met iets waar ze trots op kunnen zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja niks mis mee? Het doel van de entertainment-industrie is nog altijd geld verdienen. In wat voor prachtig jasje ze dat ook steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |