SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
*Propt Het Lijstje nu echt definitief door de papierversnipperaar*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef brunette82 het volgende:![]()
![]()
Oooooooooooooh, ik zit pas net op okcupid, en heb nu al een date voor zondag
![]()
(cute en woont bij me in de buurt, wel handig)
wahaha, wat zag je ooit in mij??? ik doe geen van allen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef brunette82 het volgende:
weet weinig,maar hij kan koken, heeft een auto, kind, rookt, en toch gaan we daten
Ja maar er zitten toch behoorlijk wat Nederlanders op. En buitenlanders die hier wonen of studeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef simpeleharry het volgende:
Is okc een internationale datingsite?
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, wat zag je ooit in mij??? ik doe geen van allen!
Spreek me niet van lijstjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstje
wel even weg
en stond ik nu op het to do lijstje of juist niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstje
wel even weg
Zo makkelijk gaat dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
wel even weg
hey! das al weer een paar dagen geleden of niet?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en stond ik nu op het to do lijstje of juist niet?
Eerder een paar weken denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hey! das al weer een paar dagen geleden of niet?
naja, ehm....staan roken enzo juist op to do of juist op de not to do?quote:
En dan is weg ook echt weg, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
zit je potdomme te paiqen, is ze ineens foetsie zonder waarschuwing :s zal wel brak internet zijn
och jawel hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef brunette82 het volgende:
juist niet...maar als iemand in de buurt woont, kan je toch altijd even meeten?
alsof jij niet met iemand afspreekt, die bv niet houd van jouw muziek smaak en geen appeltaart kan
bakken, maar wel bv paar straten verder op woont?
Vertel!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef douche-eendje het volgende:
HoiDat was een geslaagd avondje.
wel offline iigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En dan is weg ook echt weg, toch?
navond! ze hebben vandaag een echt shirt voor jou op www.shirtvandedag.nlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och jawel hoortwas niet aanvallend bedoeld hoor
Heyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef douche-eendje het volgende:
HoiDat was een geslaagd avondje.
volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef brunette82 het volgende:
ik geef alleen maar even een voorbeeld
ook primaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
grote kans dat je straks ineens geblocked bent weet ik uit ervaring...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd goede dates met vriendinnen die ik veel te lang niet meer gezien heb!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd goede dates met vriendinnen die ik veel te lang niet meer gezien heb!
truste!quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga ook eens dromenland opzoeken denk ik, weltrusten!
Slaap lekker, ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
misschien moet ik dat ook eens gaan doen.......niet dat ik er vroeg uit moet, maar toch
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Zo, we hebben elkaar nu in 50 posts weltrusten gewenst. Als er iemand stroopwafels wil vreten of koffie wil zetten moet ie dat nu doen WANT HIERNA IS HET GODVERDOMME VERBODEN!
Wat is er Silenus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Zo, we hebben elkaar nu in 50 posts weltrusten gewenst. Als er iemand stroopwafels wil vreten of koffie wil zetten moet ie dat nu doen WANT HIERNA IS HET GODVERDOMME VERBODEN!
Mag wijn wel? Hai vrolijkerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
I second that.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:34 schreef Silenus het volgende:
Speeddates midden in de nacht zijn niet echt goeie matches in het algemeen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
O ja ik heb me net aangemeld op Paiq... (aangezien ik me afgemeld heb op RP, en anders mag ik hier niet meer meedoen he).
Eerste speeddate was uhhh... geen match zeg maar.
toch een verjaardag? dat is een afwijzing...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef Bombshell het volgende:
Gvd had ik een date weten te regelen via zon site stuurt ze net sms dat ze een verjaardag toch heeft..
"Geeft niets, kan toch gebeuren. Jammer, maar we hebben toch geen haast, dan schuiven we het toch op. Veel plezier! "quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef Bombshell het volgende:
Gvd had ik een date weten te regelen via zon site stuurt ze net sms dat ze een verjaardag toch heeft..
zo reageren enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Geeft niets, kan toch gebeuren. Jammer, maar we hebben toch geen haast, dan schuiven we het toch op. Veel plezier! "
daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
toch een verjaardag? dat is een afwijzing...
Dus door positief te reageren, is ze de volgende keer minder zenuwachtig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef Bombshell het volgende:
Meer omdat ze aangeeft het doodeng te vinden om af te spreken heb ik het idee..
Nou er nog een date van maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 1e echt RP-msngesprek is ee nfeit. hoera!
oh, maar dat ben ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef M1979 het volgende:
3rdrock, probeer iets positiever over jezelf te zijn
De chat ging gewoon goed, klaar. Positief blijven, dan is het de volgende keer ook weer leuk!
Ik vond het best grappig, alleen ik kom uit het oosten en er zijn weinig vrouwen uit mijn regio die op OKC actief zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef Catch_me het volgende:
Is dat OKC nu wat? Ik heb net een profieltje gemaakt en het ziet er best goed uit, of hebben mensen hier andere ervaringen?
Iedereen zit toch ook altijd net 'twee dagen pas!!' op paiq?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:06 schreef Godshand het volgende:
Ow en tip: nooit zeggen dat je eerder geweest bent, Ha sommigen zeiden het achteraf dat ze eerder geweest waren terwijl ze tegen mij glashard de newbie uithingen
Waarom niet met beide daten? Je hoeft aan niemand verantwoording af te leggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, nu kan ik kiezen tussen een 23 jarige vrouw, mbo, beide benen op de grond, en muziekfan, of een 30 jarige vrouw, succesvol en producente en erg druk, maar wel geinteresseerd.
Of zal ik nu mijn principes eens te grabbel gooien en gewoon met beiden daten?
Even wachten, dan aanspreken. Meteen aanspreken schrikt blijkbaar af, hoe onzinnig het ook is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, ze komt net online. ik sta op afwezig....wachten of aanspreken.....
dat is precies wat ik van plan wasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even wachten, dan aanspreken. Meteen aanspreken schrikt blijkbaar af, hoe onzinnig het ook is.
Maar ook niet te lang wachten hoor, dat player gedrag mag soms wel werken, maar ik denk persoonlijk dat als je iemand leuk vindt, je best een beetje enthousiast mag zijn...ik weet niet of dat handig is, maar een beetje spontaan mag vast wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is precies wat ik van plan was
Ik zou het omschrijven als iemand leren kennen of ontmoeten in de hoop dat je elkaar leuk vindt, maar Nederlands is altijd zo omslachtig, ik doe vertaalwerk en het is verdraaide kut om 1 Engels woord kort te omschrijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Neelix het volgende:
Ergens is het toch raar dat we het over 'daten' en 'dating' hebben...waarom is er geen goed Nederlands woord voor?
dat ging best lekker....eens kijken of ik het een volgende keer evt kan aansturen richting een kleine dateje ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga gewoon verder met waar we gebleven warenzit nu op haar reactie te wachten
Rustig aan dan komt het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ging best lekker....eens kijken of ik het een volgende keer evt kan aansturen richting een kleine dateje ofzo
nja, dat is niet echt uit te leggen. roken niet, drinken niet, beetje zelfde muziek smaak, zelfde films. geen uitgaanstypes. dat soort dingetjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rustig aan dan komt het wel.
Waar hebben jullie raakvlakken?
Jammer voor je!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:31 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook weer single! Ga er nu niet al te uitgebreid op in (hallo, ik mag toch ook wel wat dingen voor mezelf houden) maar in het kort komt het erop neer dat ons leeftijdsverschil en verschil in levensfase toch net effe wat te groot was.
Ben benieuwd of ik me de komende maanden weer ga verliezen in veelteveel vrouwen of het rustig aan ga doen. Wil me eigenlijk gaan bezatten en naar de kroeg, helaas moet ik morgen om 08.30 uur werken.
Als jij nou eens begint met blogs schrijven... hoeven we ook niet op iemand anders te wachtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer voor je!
Voor ons echter wel leuk als je weer iemand treft die blogs over je gaat schrijven
Ik een blog? Nee, dat wordt niksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint met blogs schrijven... hoeven we ook niet op iemand anders te wachten
En je kunt beginnen met de soaps hier op Fok
Klote voor je....want het was wel echt behoorlijk serieus met haar toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:31 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook weer single! Ga er nu niet al te uitgebreid op in (hallo, ik mag toch ook wel wat dingen voor mezelf houden) maar in het kort komt het erop neer dat ons leeftijdsverschil en verschil in levensfase toch net effe wat te groot was.
Ben benieuwd of ik me de komende maanden weer ga verliezen in veelteveel vrouwen of het rustig aan ga doen. Wil me eigenlijk gaan bezatten en naar de kroeg, helaas moet ik morgen om 08.30 uur werken.
Verstandig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm,,, na een msn gesprek vroeg ik mezelf ineens af, wat doe ik als 35 jarige met een meisje van 23.
Ik ga denk ik toch voor die 30-jarige, ik voel me jong, maar het wordt een beetje te gek nu denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |