wil de oogst wat beter zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet dan dat je extra goed moet zaaien
Ken jij geen liedjes van buitenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat jullie de songtekst hebben opgezocht
ik ken hem uit me hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat jullie de songtekst hebben opgezocht
Ik moet uitkijken met alcohol, en wat de rest al zegt is het beter om over te gaan op non-alcohol al voel ik me nu wel goed..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je mag ivm je medicatie...
Doe in ieder geval voorzichtig
Over anderhalve week ben ik jarigquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi ik kom ff zwaaien hier enz he
Want je weet het zelf zo goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar je vind de hulp zo overbodig
Zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar na de volgende misschien nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet uitkijken met alcohol, en wat de rest al zegt is het beter om over te gaan op non-alcohol al voel ik me nu wel goed..
Ik over een week, preciesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over anderhalve week ben ik jarig
Verwijst naar TTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
ROSAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik weet dat er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel meisjes zijnnnnnnnnnnnn
doe maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet uitkijken met alcohol, en wat de rest al zegt is het beter om over te gaan op non-alcohol al voel ik me nu wel goed..
Elke keer weer een ander, mij doet het pijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Ik weet dat er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel meisjes zijnnnnnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |