mee eens. geef die man een studio, een partij sidekicks en verder de volledige vrijheid.quote:
CirtyFM en WaterStad FM zijn volgens mij dj free. Luister nu 40 min CityFM maar heb nog geen dj gehoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dus niets geen inbreng van de DJ's zelf?
Misschien bang dat de mensen gaan zappen als ze zien dat er een slechte plaat komt? Maar volgens mij is die kans veel groter als je de complete playlist online zet. 1 liedje vooruit lijkt mij niet zo spannendquote:Eigenlijk zou ik niet weten waarom, omdat we ze dan op fouten kunnen betrappen dat ze de verkeerde starten ofzo?
en gelegenheidsluisteraars hebben natuurlijk daar geen app voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CirtyFM en WaterStad FM zijn volgens mij dj free. Luister nu 40 min CityFM maar heb nog geen dj gehoord.
[..]
Misschien bang dat de mensen gaan zappen als ze zien dat er een slechte plaat komt? Maar volgens mij is die kans veel groter als je de complete playlist online zet. 1 liedje vooruit lijkt mij niet zo spannend. Zou voor mij geen reden zijn om te gaan zappen.
ze hebben et dan ook tegen een ziekte, dan valt de beledeging wel mee..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kutreclame van die borstkanker, zeggen ze: jij bent een ziekte.
Dat vind ik echt niet kunnen
quote:
is voor de animaties.quote:
Nee die niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Qunix het volgende:
Wat omslachtig... Ik dacht dat ik omslachtig werkte met een screen recorder....
Dus de animaties onderin van o.a. NOS is flash!
er draait een winxp machine met een groen achtergrond (voor de green screen functie) die de flash animaties afspeelt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
De webcam versprong...
Ik ben wel erg geïnteresseerd in de techniek.
ik heb der nooit gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:30 schreef Qunix het volgende:
Kim Holland heeft heel Nederland al gehad
Ik denk het, klinkt als een grote zenuwpees vreselijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Qunix het volgende:
Is dit een bash een sollicitatie aircheck demo?
het programma heet vidigo maar uiteindelijk is de animatie in flashquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Qunix het volgende:
Wat omslachtig... Ik dacht dat ik omslachtig werkte met een screen recorder....
Dus de animaties onderin van o.a. NOS is flash!
yep....dj van rodaio continu....en ik geloof dat ik die zender ken en kut vind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Qunix het volgende:
Is dit een bash een sollicitatie aircheck demo?
Cool! Even checken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het programma heet vidigo maar uiteindelijk is de animatie in flash
http://www.vidigo.eu/pdf/(...)20Visual%20Radio.pdf
wat je daar straks zag was de computer van de smsbalk, ticker en de animaties (bijv. de badeenden)
das Fred, die ligt letterlijk op de grond!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand lacht wel ontzettend overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |