dies tof ja, leuke clip ook weerquote:
dacht dat jij niet meer luisterde!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Als Stenders meeleest en dat doet hij vast wel (....) Breakfast in America van Supertramp. Heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Blind simultaandammen kan daar inderdaad niet tegenopquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dacht dat jij niet meer luisterde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sorry.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Spo Dee O Dee
http://www.muziekencyclopedie.nl/action/entry/Spo+Dee+O+Dee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg het iedere keer, maar die "band"-jingle is echt hilarisch slecht
@dago: spo-dee-o-dee: http://www.muziekencyclopedie.nl/action/entry/Spo+Dee+O+Dee
super!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Mdrop het volgende:
3FM Ekstra Weekend - 01-10-2010 (Inclusief Backstage):
http://www21.zippyshare.com/v/79119790/file.html en/of
http://nzbindex.nl/release/26414907/
+1quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Mdrop het volgende:
3FM Ekstra Weekend - 01-10-2010 (Inclusief Backstage):
http://www21.zippyshare.com/v/79119790/file.html en/of
http://nzbindex.nl/release/26414907/
1 - 3 !. Trusten Timo en sterkte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Voetbal kijken en dan naar bed: morgen om 05.00uur op om te werken![]()
![]()
veel plezier met voetbal en succes met werken....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Voetbal kijken en dan naar bed: morgen om 05.00uur op om te werken![]()
![]()
Dan moet je het bij bepaalde programma's doen, niet bij alle, iig niet bij Robquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf kan/mag jij niet iets in 3FMfan inbouwen waarbij je kan zien wat de huidige plaat is en welke plaat op scherp staat?? De zender die ik nu heb opstaan maakt daar gebruik van. Ik vind dat wel erg gaaf
Bij rob moet je sowieso niet te veel doen, rustig op zn zolderkamer KX laten doen en dat is al meer dan genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Dan moet je het bij bepaalde programma's doen, niet bij alle, iig niet bij Rob
Gewoon hetgeen wat op scherp staat in de dallet, oidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je het bij bepaalde programma's doen, niet bij alle, iig niet bij Rob
hole heeft een programmatje om te zien welke plaat er nu draait op je browser, welke op scherp staat kan je zien met de scrobbler maar dan moet je wel last.fm hebben...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf kan/mag jij niet iets in 3FMfan inbouwen waarbij je kan zien wat de huidige plaat is en welke plaat op scherp staat?? De zender die ik nu heb opstaan maakt daar gebruik van. Ik vind dat wel erg gaaf
3fm geeft geen informatie wat het volgende nummer is. tenminste de bronnen die ik ken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hole heeft een programmatje om te zien welke plaat er nu draait op je browser, welke op scherp staat kan je zien met de scrobbler maar dan moet je wel last.fm hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Maar scrobbler wordt gevoerd vanuit hetgeen wat afkomstig is uit de dallet? Heb geen last.fmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hole heeft een programmatje om te zien welke plaat er nu draait op je browser, welke op scherp staat kan je zien met de scrobbler maar dan moet je wel last.fm hebben...
Dat is te veel werk, gewoon 1 pagina met die twee variabelen hebben we nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
doen ze ook niet, maar als je via de stream kijkt heb je een vertraging en op de scrobbler zie je wat er begint op de gewone radio, is dus ietsje eerderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3fm geeft geen informatie wat het volgende nummer is. tenminste de bronnen die ik ken.
Bij stubru kun je zelfs hele toekomstoge playlists zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
geen idee hoe ze et doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar scrobbler wordt gevoerd vanuit hetgeen wat afkomstig is uit de dallet? Heb geen last.fm
Dat is echt prima servicequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij stubru kun je zelfs hele toekomstoge playlists zien
Ik ook nietquote:
En dus niets geen inbreng van de DJ's zelf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Dat is echt prima service. Vond dat ook altijd zo prettig bij Der Rudy/MoveYourAss. Jij noemt trouwens StuBru, maar het iets minder bekende WaterStadFM heeft de playlist ook online staan. Tot 3 oktober staat het zelfs al online.
Eigenlijk zou ik niet weten waarom, omdat we ze dan op fouten kunnen betrappen dat ze de verkeerde starten ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik ook niet. Technisch zal het ook wel mogelijk zijn, maar zo te lezen is het een keuze geweest om het niet open te stellen. Is opzich ook wel wat voor te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |