quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar na Ben heb ik dat sowieso al, ik ben verpest
Er is ook een SC?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even paracetamol in nemen... pijn in me kiezen
Verkeerd topic
Ik had oordoppen in moeten doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Mijn oren bloeden.
Fascination, damn wat een drama
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is ook een SC?En wie zit daar? Flash
Da's meer popstars toch? SBS met de kamperfamiliesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel blij dat we nu van die hysterische families afzijn die wel even een woordje met de jury komen wisselen... en toch nog niet 1 keer een ander liedje proberen?
Wel druk in jou huisje Symphquote:
nee hoor, bij idols hebben we dat ook wel gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Da's meer popstars toch? SBS met de kamperfamilies
Het is echt mijn tiende huisje ofzoquote:
Die Flash loopt echt de SC's af hoorquote:
Die kwade familieleden vind ik altijd wel grappigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel blij dat we nu van die hysterische families afzijn die wel even een woordje met de jury komen wisselen... en toch nog niet 1 keer een ander liedje proberen?
Roel gaat meezingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Thermo18 het volgende:
Ik heb wel hoge verwachtingen van die Reggae man
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Thermo18 het volgende:
Ik heb wel hoge verwachtingen van die Reggae man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |