Indeed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind strijken zonder gebroken kies anders erg genoeg hoor.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, het gaat over dieten.
Mag ik even showen dan?
December 2008:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/cc76c1a1.jpg
September 2010:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_5475-k.jpg
Heb er toen gesollicteerd, moest foto bij. Ga het nu weer proberen, met dus maar een nieuwe foto.
Voor de liefhebbers, mijn nieuwe korte haar staat op de 2e foto.
Jij slechte vrouw!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef innepin het volgende:
Ik strijk bijna nooit. Daar heb ik een man voor.
Je kind moet rijp zijn, niet de tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
Oscar is 24 aug. jarig![]()
Strijken meh, zo min mogelijk. Gebroken kiezen liever ook niet. Gebroken vliezen als de tijd rijp is
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kind moet rijp zijn, niet de tijd.
Ik wil eigenlijk elke dag een beetje doen. Maar m'n was droogt nu voor geen meter, dus heb ik heel veel in 1x.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ik strijk één keer per week en da's alleen omdat ik mijn kussenslopen gestreken wil hebben.Elke gek zijn gebrek.
dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
Strijken??? Daar doe ik niet aan..![]()
Mijn droger doet het strijken voor meHet komt er heel mooi uit.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ow.Mijn droger kreukt het echt weergaloos.
Misschien omdat mijn wasmachine 7 kg aankan en de droger eigenlijk niet.
Ik heb een beetje gebrek aan tijd, dus ik heb niet echt een versneller nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ach, de tijd gaat wel lekker snel als je bezig bent.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Jij bent mij, echt, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gebrek aan tijd, dus ik heb niet echt een versneller nodig
Wie heeft er trouwens eengebroken kies
Ik gooi ze ff op Hyves.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Tico, had jij nog wat foto`s van vanmorgen?
Gelukkig heb ik dit niet gelezen, want anders zou ik nog banger worden van de tandarts. Gelukkig maar he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik.
Maandag tandarts. Geen last van verder.
Leuk zuurkool met spekkies. Al denk ik dat ie van binnenuit verrot is, ik had al best lang last van die kies, maar er was steeds niets te zien.
M'n app wil niet, twitter dan maar.quote:
ja?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jij bent mij, echt, ik weet het zeker
Ok, hij lijkt nl uit dezelfde serie als onze babykamer te komen en ik heb misschien nog een wiegje nodig. Ik wist niet dat ze die er ook van hadden. Ga ik eens naar op zoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Ticootje het volgende:
Das een wieg. Heeft ooit in kamertopic gestaan.
Ik was bijna blij toen mijn droger kapotging vorig jaar. Onze nieuwe droger loopt weer in de pas met de wasmachine, gelukkig. En inderdaad, met een beetje beleid wordt er hier niet gestrekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is bij mij andersom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor welke reclame dan? Dan ga ik opletten of ik hem zie!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
strijken?! Wat is dat? Ik doe pogingen om die stapel gewoon te negeren, lukt aardig. En mijn tanden zijn niet de witste maar wel sterk.
Ik zit trouwens heerlijk alleen op de bank met chocolade en een concert van rowwen heze op tv..genieten!
Oja, mijn kind wordt een filmster! Net 1 en nu al z'n eerste televisiespotje gemaakt. Tja ik had een kind nodig voor het spotje van mijn werk en wat was nou makkelijker dan mijn eigen driekus!
Hoelang heb je nog? Ik gok dat ik m over een half jaartje ofzo wegdoe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ok, hij lijkt nl uit dezelfde serie als onze babykamer te komen en ik heb misschien nog een wiegje nodig. Ik wist niet dat ze die er ook van hadden. Ga ik eens naar op zoek.
Dit klinkt wel heel oud(erwets)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder was thuis gewend aan inwonende dienstmeisjes en sommige verworvenheden heeft ze vastgehouden na het huwelijk met mijn vader. Dus zelfs als er geen cent te makken was bij wijze van spreken, kwam toch elke week de wasserij bij ons aan de deur om alle grote was, zoals lakens, dekbedden, tafelkleden en zo mee te nemen. En die kwamen dan de week erop weer keurig gestoomd, gestreken en gevouwen bij ons terug. Heerlijk, altijd onder schoon geperste lakens liggen![]()
Als ik nu loop te worstelen met mijn beddegoed, denk ik ook wel eens stiekem dat ik misschien best wel geld over zou hebben voor zo'n dienst. Hoewel het voor mijn ouders wel steeds moeilijker wordt om nog een bedrijf te vinden die dat voor particulieren doet.
Bij ons op het durp zit nu een wasserette. Je brengt je was er heen en twee dagen later haal je hem gewassen en gestreken weer op. En nee, ik heb er tot op heden nog geen gebruik van de gemaakt. Moet me eerst nog in de prijzen gaan verdiepenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder was thuis gewend aan inwonende dienstmeisjes en sommige verworvenheden heeft ze vastgehouden na het huwelijk met mijn vader. Dus zelfs als er geen cent te makken was bij wijze van spreken, kwam toch elke week de wasserij bij ons aan de deur om alle grote was, zoals lakens, dekbedden, tafelkleden en zo mee te nemen. En die kwamen dan de week erop weer keurig gestoomd, gestreken en gevouwen bij ons terug. Heerlijk, altijd onder schoon geperste lakens liggen![]()
Als ik nu loop te worstelen met mijn beddegoed, denk ik ook wel eens stiekem dat ik misschien best wel geld over zou hebben voor zo'n dienst. Hoewel het voor mijn ouders wel steeds moeilijker wordt om nog een bedrijf te vinden die dat voor particulieren doet.
Maar ik woon in Tilburg, dus heb omroep Brabantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef mefke79 het volgende:
@Seilram: regionale tv, omroep Brabant. Ik geef wel een keer een seintje als ie op het digitale kanaal langskomt, dat kan je in heel Nederland zien. En wie weet kan ik em wel gewoon een keer linken. Tis maar 5 seconden ofzo, maar zooo grappig.
Ik ga pas over een half jaar bevallen, dus ik heb nog even.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog? Ik gok dat ik m over een half jaartje ofzo wegdoe.
ah ja, dat is niet lekker idd. kruikje, dekentje, ochtendtelevisie?quote:
ja, ze waren klaarwakker. en manlief durfde het ondanks z'n zere rug aan om te gaan vissen (dan kan hij ook wel weer afwassen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
7 uur?!dat is wel heel vroeg (voor een zondag)! Ga je er dan met de kinderen uit ofzo?
ja beide aan de waterkant, dus ik snap je volkomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:33 schreef trui het volgende:
[..]
ja, ze waren klaarwakker. en manlief durfde het ondanks z'n zere rug aan om te gaan vissen (dan kan hij ook wel weer afwassen!) dus ben ik maar met ze opgestaan.
Ehh, gek-aanstekerig? ge-kaan-stekerig? gekaanste-kerig? Que?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
7 uur?!dat is wel heel vroeg (voor een zondag)! Ga je er dan met de kinderen uit ofzo?
ik heb uitgeslapen! helemaal tot 9 uur.![]()
![]()
Ow, dat klinkt meer gekaanstekerig dan ik het bedoel.7 uur op zondag is wel erg vroeg.
nee, mok koffie, nog een mok koffie, nog een mok koffie, douchen, aankleden en dan kind naar roeien slepen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah ja, dat is niet lekker idd. kruikje, dekentje, ochtendtelevisie?
Maar ik des te meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
hmm ik ga me maar even aankleden. oudste moet van een slaapfeestje komen en hij stelt het vast niet op prijs als ik dat in mijn met rozen bedekte fleece ochtendjas doe.
3 km verderop, buitengebied. Heb ik me daarom aangekleed.quote:
zie je me gaan?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je me gaan?het is dat mijn benen wat achterstallig zijn in onderhoud, anders had ik het zo gedaan.
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je me gaan?het is dat mijn benen wat achterstallig zijn in onderhoud, anders had ik het zo gedaan.
ach, beter dan een harig been in je poesquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha
Zou ik ook zo doen, à la The Dude![]()
Mijn benen zijn altijd redelijk onderhouden, anders heb ik een harige poes op mijn been en da's ook weer zoiets
(tatoeage)
ja die stiltecoupé's zijn meestal niet zo stil helaas...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Haha, ik zit in de trein naar Amersfoort en ik zit meestal in de stiltecoupé. Nu zitten er dus 2 meiden die de hele tijd gaan zitten ouwehoeren, bellen enz. en nu zijn er allemaal mensen die er iets van zeggen en dan gaan ze zitten blèren en die mensen uit zitten schelden![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef m@x het volgende:
Hier ook bezoek zo meteen. Ik gok een man of 30 incl. kindjes. Dat wordt proppen
oh buh ja stom is dat. Het lijkt altijd zo leuk, uitgebreid shoppen op zaterdag maar puntje bij paaltje weet ik meestal gelijk weer waarom ik liever doordeweek ga als het even kanquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan. Binnenkort maar ff op dinsdagochtend naar H&M om het goed te maken denk ik
oh, vreselijk hehquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan.
oh helpquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef m@x het volgende:
Hier ook bezoek zo meteen. Ik gok een man of 30 incl. kindjes.
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan. Binnenkort maar ff op dinsdagochtend naar H&M om het goed te maken denk ik
Hier buuf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?
En wel zonde, kán je even rustig shoppen vinden ze zo iets uit.
Wat is er trouwens glamour aan N&S?
N&S was een aktie van V&Dquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?
En wel zonde, kán je even rustig shoppen vinden ze zo iets uit.
Wat is er trouwens glamour aan N&S?
Hij voelt zich nog niet zo jarig. Terecht, want dat duurt nog 5 dagenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!is ie blij en jarig enzo?
En euh. sterkte.
Meerdere geloof ikquote:
owquote:
Een ragdoll, komt morgen, wordt geterroriseerd daar waar hij nu woont, komt bij een vriendin van een dinnetje vandaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef k_i_m het volgende:
En leuuuk een nieuwe poes! Heb je al foto's?
Vet jaloers!!! Wat een gave kat!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Een ragdoll, komt morgen, wordt geterroriseerd daar waar hij nu woont, komt bij een vriendin van een dinnetje vandaan.
[ afbeelding ]
Romeo
Die maffe kun je zo komen brengen. Jodukusquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef k_i_m het volgende:. Die vind ik ook erg leuk
. Maarja, d'r moeten hier eerst twee siamezen het hoekie om
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
bodempje jenever in de fles volgende keer kim!
Welke fles?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
bodempje jenever in de fles volgende keer kim!
ja hallo! je moet ze ook wel voor de kop slaan natuurlijk met die hamerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Neejoh, voor je het weet heeft je kind een gebroken arm!.
nja je kan wel s mis slaan natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja hallo! je moet ze ook wel voor de kop slaan natuurlijk met die hamerda's les 1.
ik ook!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie er geen 1, maar ik weet iig waar er 1 over gaat oid![]()
pm eens wat linkjes, ik verveel me
Het zijn een soort Heilige Birmanen op Haldolquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef moussy het volgende:
Zo. rust in de keet, ik ga zo eens rellen nalezen![]()
Kat schijnt trouwens een flapdrol eerste klas te zijn, schijnt ook het ras te zijn (ik ken dat hele ras niet) en hij schijnt te praten
Als je je verveelt kan je het mooi opzoekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie er geen 1, maar ik weet iig waar er 1 over gaat oid![]()
pm eens wat linkjes, ik verveel me
ik ben al zoekende, maar mijn speurtalent staat uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan je het mooi opzoeken.
quote:
Toch niet met kiespijn he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef huuphuup het volgende:
ik was de was aan t vouwen. Min of meer in stijl met de TT
Ik heb al gevouwen. 5 wassen ofzo. En mijn wasmand is leegquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echo echo echo
ik was de was aan t vouwen. Min of meer in stijl met de TT
idem hier, t ís net op komen zetten .. ik probeer mijzelf aan te vallen met veel vit. c , Anus tot Zeiktabletten en Hot Coldrex, t lijkt te helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand nog tips? Ik hoest nu al 1,5 week de longen uit mijn lijf, heb nauwelijks stem meer, ribben en tussen mijn schouderbladen doet het zeer en ik slaap een uur of 4 per nacht door dat kloterige gehoest.
Gsternacht weer erg genoten van het tv aanbod om 03.00 's nachts. Fijn hoor, geile moeders bij je kopje thee.
Darolan Retard capsules (drogist) slikken voor de nacht. Veel drinken, ijsjes eten en niet praten. Kun je dat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand nog tips? Ik hoest nu al 1,5 week de longen uit mijn lijf, heb nauwelijks stem meer, ribben en tussen mijn schouderbladen doet het zeer en ik slaap een uur of 4 per nacht door dat kloterige gehoest.
Gsternacht weer erg genoten van het tv aanbod om 03.00 's nachts. Fijn hoor, geile moeders bij je kopje thee.
Dat zei mijn mamma ook al! Maar ik voel me altijd zo'n zeikerd bij de dok. Ik bel morgen de assistente wel even om te overleggen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef mefke79 het volgende:
bodpa, even langs je huisarts om longontsteking uit te sluiten en iets met codeine te krijgen dat dempt de hoestprikkel. Beterschap!
hot coldrex is magisch voor me.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat zei mijn mamma ook al! Maar ik voel me altijd zo'n zeikerd bij de dok. Ik bel morgen de assistente wel even om te overleggen.
@KD: Hot Coldrex, dat heb ik nou nog nooit op. Ik ga het eens proberen.
@Oeke: slaapt je apie?
oh, dan had de countermevrouw het gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef p_iglet het volgende:
codeine is niet bij de AH te verkrijgen. coffeine wel...
codeine werkt hoestremmend en is een zwak opiaat, coffeine werkt niet hoestremmend maar stimulerend zoals caffeine.
Zeker als hij mijn stralende gezichtje ziet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef p_iglet het volgende:
longonsteking kan altijd, maar meestal heb je daar idd iets meer koorts bij.
maar je slaapt kut omdat je hoest... dus waarom zou je niet ff naar de huisarts gaan... die luistert even, is die longontsteking ook meteen zo goed als uitgesloten. receptje voor paracetamol/CODEINE of codeine tabletjes mee naar huis, beter slapen, dus sneller beter worden.
gewoon de huisarts bellen dus... die man/vrouw ziet genoeg patienten die voor minder komen, iemand die met iets simpels komt en in 5 minuten weer buiten staat is ook wel prettig op het spreekuur tussendoor.
neh, tís ook zijn hele overkomen..hij is keischattig en scuchter enzo.. en toen zong ie opeens zo'n damesliedje en begon ik te kwijlenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Jah, da's net zoiets als dat je voeten minder naar zweet stinken als je zit te schijten.
ja eat pray en eh nog wat ofzo he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:50 schreef k_i_m het volgende:
Oooooh, een nieuwe Julia Robertsfilm in de bios. Die moet ik zien!
heh, wat vervelend zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik ga ervan uit dat het mooi weer wordt vandaag.
Heb om 10 uur een date op het strand.
Heerlijk op een kleedje zitten en de meiden lekker spelen.
Mefke, lief dat je vraagt... ik ben zelf geveld nu even door een flinke keelontsteking en heb een aantal dagen met (soms hoge) koorts in bed gelegen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:11 schreef mefke79 het volgende:
Iemand nog iets van Diaan gehoord de laatste dagen? Ik ben benieuwd hoe het met de vader van Twan is...hoop dat er niks geks uit gekomen is.
ik moest net aan je denken toen k naar buiten keek. Arme jullie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Beterschap !
Mijn date heb ik net afgezegd.....onwijs bewolkt hiero.
Even een ander plan bedenken dan maar.
Welk bos ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest net aan je denken toen k naar buiten keek. Arme jullie.
Lekker banjeren in t staelduinse bos geen idee? Of ander bos in de buurt ofzo? kaplaarzen aan en gaan enzo.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Welk bos ?
Ik woon bij het Haagse bos...bij Bea. Ik bel haar wel even, misschien heeft ze zin in koffie en flensjes.
Zegt me helemaal niets. Bea is thuis. Ze vroeg of ik pantoffels wou kopen, ze heeft koude voetjes. Het tocht een beetje in huis. Max en Lex hadden dit weekend geen tijd voor haar. Ze baalt er wel van dat de drie dolle dagen voorbij zijn, nu moet ze de volle mep betalen....quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
het bos bij 's-gravenzande daar.
Maar op de koffie bij Bea klinkt ook goed
ik zou liever niet mijn kies breken though.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:42 schreef moussy het volgende:
Fijne dierendag allemaaaaal!en beterschap voor de zieken natuurlijk!
Saffier, vanmiddag gaan we hem ophalen.
We hebben vandaag Peet zn gedoetje, dus ik ga zo maar eens wat ontopic strijken
Ik zal het haar even laten zien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
Zou Bea niet zo'n ding hebben voor op de bank?
[ afbeelding ]
je moet toch wat als het zo tocht en je wilt 's avonds tv kijken.
Ik zag ze bij Primark ook, in een kinderversiequote:Op maandag 4 oktober 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
Zou Bea niet zo'n ding hebben voor op de bank?
[ afbeelding ]
je moet toch wat als het zo tocht en je wilt 's avonds tv kijken.
haha ja ik had ze ook gezien, bij de kassa lagen ze geloof ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zag ze bij Primark ook, in een kinderversieAlsof een kind lang genoeg stilzit om onder zo`n kleedje te zitten
Dat worden Sus Antigoon taferelen. whoehaaaa
mijn pa heeft er een (quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:03 schreef livelink het volgende:
Het zijn toch gewoon enorme jurken. Bea kan er gewoon instappen met die wijde hals en mijn kind zou er rustig in blijven zitten, als ze daarbij stilletjes op zaterdagavond lekker televisie mag blijven kijken. Zo slim is ze wel.
Hier zouden ze er wel in/onder blijven liggen hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zag ze bij Primark ook, in een kinderversieAlsof een kind lang genoeg stilzit om onder zo`n kleedje te zitten
Dat worden Sus Antigoon taferelen. whoehaaaa
Ja die puber zeker? Moet je die ook met een stok slaan om in beweging te komen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier zouden ze er wel in/onder blijven liggen hoor
Tuurlijk! Ze is nu ook wat moeilijk te activerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja die puber zeker? Moet je die ook met een stok slaan om in beweging te komen?
Jij zit aan dezelfde kust ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lijkt hier aan de kust nu trouwens wel puik weer te worden
Hoop dat het zo blijft voorlopig..ze gaan de weg hier afsluiten voor de komende 6 weken dus dat wordt veel fietsen
Misschien wat zweetbultjes dan..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef ik80lll het volgende:
nee geen vlekjes op de wangen,
die 5e had ze geloof ik al gehad.
Ach wie weet is het helemaal geen vlekjesziekte...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:58 schreef lily het volgende:
mijn zoon van 5 treuzelt altijd met brood eten.
en nu?
I know. Ontaarde ouders zijn wij... we instrueren Lennon stiekem ook om haar te triggeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Diaan, dat vind ik ook wel schunnig hoor. Tjemig zeg! en dan ook nog treuzelen met de boterham daarna?!
haha, Hij treuzelt op school zo erg dat hij dus nooit zijn brood op krijgt in de pauzetijd op school. De juf zegt dan dus op het einde dat hij moet stoppen en het terug in de trommel moet doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
in opvoedingskamp bij die leidster denk ik...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
haha, Hij treuzelt op school zo erg dat hij dus nooit zijn brood op krijgt in de pauzetijd op school. De juf zegt dan dus op het einde dat hij moet stoppen en het terug in de trommel moet doen.
als ik dan thuis zeg; heb je nu weer je brood niet op? dan zegt ie: ja, maar ik mocht het van de juf niet opeten
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:17 schreef livelink het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Lily![]()
En Diaan, je maakt er wel grapjes over, maar je gaat natuurlijk voorbij aan het diepere onderliggende probleem. Jullie overvoeren hem gewoon. Als hij echt honger had, zou hij wel direct komen en zonder treuzelen zijn brood opeten. Kortom, het is wel degelijk een gebrek in de opvoeding. Dat heeft die leidster heel goed gezien
Nee nu kan ik deeptroaten zonder er al te veel last van te hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef Memmel het volgende:
Hoezo Tico? Om te vragen hoe ver hij 'm normaal naar binnen kan proppen?
Oh ja de vakantiesexer! Had je weer een bubbelbad?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef Memmel het volgende:
Sex? Het ging toch over broodjes?![]()
Ben net terug van vakantie, je weet tog...
Als jij terug komt van vakantie, dan ben je toch aaaaaallllltijd zwanger ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef Memmel het volgende:
Sex? Het ging toch over broodjes?![]()
Ben net terug van vakantie, je weet tog...
Geen sex?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:56 schreef Memmel het volgende:
Ja, Memmel de vakantiesexer![]()
Maar dees keer ech nie hoor!
Geen sex?? Of niet zwanger?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:56 schreef Memmel het volgende:
Ja, Memmel de vakantiesexer![]()
Maar dees keer ech nie hoor!
Onze laatste vakantie was in mei.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:45 schreef Memmel het volgende:
Ja wel sex natuurlijk. Maar nie zwanger. Jemigdepemig zeg. Anders hoef je idd niet meer op vakantie. Als je dan ook al niet meer sext..
Onze ook.quote:
idemquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef Saffier het volgende:
[..]
Onze ook.
Geen idee wanneer de volgende zal zijn.
quote:
`quote:
mijn laatste vakantie* was in 2003!quote:
Mn kies doet het weer, het gevoel begint nu terug te komen.. Das een beetje auw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef Saffier het volgende:
Maar ben je wel van het kiezengedoe af nu Tico? Buiten je stijve bek dan...
Bij mij hebben ze nog van alles geprobeerd vanmiddag in de hoop op deze manier geen zenuwbehandeling te hoeven doen. Daar zit ik ook echt niet op te wachten dus ik duim me suf dat het zo goed gaat![]()
En strijk... hier ook ja en er draait op het moment ook een was terwijl ik helemaal klaar was het weekend. Ongelukje op school en dus een natte broek. Daarna met droge broek van school in de zandbak gespeeld... Hij zag er niet uit toen hij thuis kwam
Hé Macka! tijd niet gezien! Alles goed?
Memmel wel sex en vakantie en niet zwanger? Weet je dat wel zeker?
Blijkbaar heb jij ook sex als je niet op vakantie bent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef innepin het volgende:
[..]
mijn laatste vakantie* was in 2003!![]()
* = lange en echte vakantie dan he. weekendjes en vebrlijven in buitenland met andere reden gelden niet
Douw m maar in me anus, als je eerst ff mn aambei terugduwt. Denk je dat ie er geil van wordt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef Memmel het volgende:
En toen was je notabene al zwangert.
Jemig zeg, Je moet ook niet altijd aanbieden dat ding achter in je strot te douwen. Je hebt nog meer gaatjes hoor! You Go Girl!
M. is laat vandaag, te laat was ie sowieso.. Cursus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |