Indeed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind strijken zonder gebroken kies anders erg genoeg hoor.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, het gaat over dieten.
Mag ik even showen dan?
December 2008:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/cc76c1a1.jpg
September 2010:
http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/Img_5475-k.jpg
Heb er toen gesollicteerd, moest foto bij. Ga het nu weer proberen, met dus maar een nieuwe foto.
Voor de liefhebbers, mijn nieuwe korte haar staat op de 2e foto.
Jij slechte vrouw!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef innepin het volgende:
Ik strijk bijna nooit. Daar heb ik een man voor.
Je kind moet rijp zijn, niet de tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
Oscar is 24 aug. jarig![]()
Strijken meh, zo min mogelijk. Gebroken kiezen liever ook niet. Gebroken vliezen als de tijd rijp is
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kind moet rijp zijn, niet de tijd.
Ik wil eigenlijk elke dag een beetje doen. Maar m'n was droogt nu voor geen meter, dus heb ik heel veel in 1x.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ik strijk één keer per week en da's alleen omdat ik mijn kussenslopen gestreken wil hebben.Elke gek zijn gebrek.
dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef Pvoesss het volgende:
Strijken??? Daar doe ik niet aan..![]()
Mijn droger doet het strijken voor meHet komt er heel mooi uit.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ow.Mijn droger kreukt het echt weergaloos.
Misschien omdat mijn wasmachine 7 kg aankan en de droger eigenlijk niet.
Ik heb een beetje gebrek aan tijd, dus ik heb niet echt een versneller nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ach, de tijd gaat wel lekker snel als je bezig bent.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Jij bent mij, echt, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gebrek aan tijd, dus ik heb niet echt een versneller nodig
Wie heeft er trouwens eengebroken kies
Ik gooi ze ff op Hyves.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Tico, had jij nog wat foto`s van vanmorgen?
Gelukkig heb ik dit niet gelezen, want anders zou ik nog banger worden van de tandarts. Gelukkig maar he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik.
Maandag tandarts. Geen last van verder.
Leuk zuurkool met spekkies. Al denk ik dat ie van binnenuit verrot is, ik had al best lang last van die kies, maar er was steeds niets te zien.
M'n app wil niet, twitter dan maar.quote:
ja?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jij bent mij, echt, ik weet het zeker
Ok, hij lijkt nl uit dezelfde serie als onze babykamer te komen en ik heb misschien nog een wiegje nodig. Ik wist niet dat ze die er ook van hadden. Ga ik eens naar op zoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Ticootje het volgende:
Das een wieg. Heeft ooit in kamertopic gestaan.
Ik was bijna blij toen mijn droger kapotging vorig jaar. Onze nieuwe droger loopt weer in de pas met de wasmachine, gelukkig. En inderdaad, met een beetje beleid wordt er hier niet gestrekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is bij mij andersom.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor welke reclame dan? Dan ga ik opletten of ik hem zie!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
strijken?! Wat is dat? Ik doe pogingen om die stapel gewoon te negeren, lukt aardig. En mijn tanden zijn niet de witste maar wel sterk.
Ik zit trouwens heerlijk alleen op de bank met chocolade en een concert van rowwen heze op tv..genieten!
Oja, mijn kind wordt een filmster! Net 1 en nu al z'n eerste televisiespotje gemaakt. Tja ik had een kind nodig voor het spotje van mijn werk en wat was nou makkelijker dan mijn eigen driekus!
Hoelang heb je nog? Ik gok dat ik m over een half jaartje ofzo wegdoe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ok, hij lijkt nl uit dezelfde serie als onze babykamer te komen en ik heb misschien nog een wiegje nodig. Ik wist niet dat ze die er ook van hadden. Ga ik eens naar op zoek.
Dit klinkt wel heel oud(erwets)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder was thuis gewend aan inwonende dienstmeisjes en sommige verworvenheden heeft ze vastgehouden na het huwelijk met mijn vader. Dus zelfs als er geen cent te makken was bij wijze van spreken, kwam toch elke week de wasserij bij ons aan de deur om alle grote was, zoals lakens, dekbedden, tafelkleden en zo mee te nemen. En die kwamen dan de week erop weer keurig gestoomd, gestreken en gevouwen bij ons terug. Heerlijk, altijd onder schoon geperste lakens liggen![]()
Als ik nu loop te worstelen met mijn beddegoed, denk ik ook wel eens stiekem dat ik misschien best wel geld over zou hebben voor zo'n dienst. Hoewel het voor mijn ouders wel steeds moeilijker wordt om nog een bedrijf te vinden die dat voor particulieren doet.
Bij ons op het durp zit nu een wasserette. Je brengt je was er heen en twee dagen later haal je hem gewassen en gestreken weer op. En nee, ik heb er tot op heden nog geen gebruik van de gemaakt. Moet me eerst nog in de prijzen gaan verdiepenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder was thuis gewend aan inwonende dienstmeisjes en sommige verworvenheden heeft ze vastgehouden na het huwelijk met mijn vader. Dus zelfs als er geen cent te makken was bij wijze van spreken, kwam toch elke week de wasserij bij ons aan de deur om alle grote was, zoals lakens, dekbedden, tafelkleden en zo mee te nemen. En die kwamen dan de week erop weer keurig gestoomd, gestreken en gevouwen bij ons terug. Heerlijk, altijd onder schoon geperste lakens liggen![]()
Als ik nu loop te worstelen met mijn beddegoed, denk ik ook wel eens stiekem dat ik misschien best wel geld over zou hebben voor zo'n dienst. Hoewel het voor mijn ouders wel steeds moeilijker wordt om nog een bedrijf te vinden die dat voor particulieren doet.
Maar ik woon in Tilburg, dus heb omroep Brabantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef mefke79 het volgende:
@Seilram: regionale tv, omroep Brabant. Ik geef wel een keer een seintje als ie op het digitale kanaal langskomt, dat kan je in heel Nederland zien. En wie weet kan ik em wel gewoon een keer linken. Tis maar 5 seconden ofzo, maar zooo grappig.
Ik ga pas over een half jaar bevallen, dus ik heb nog even.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog? Ik gok dat ik m over een half jaartje ofzo wegdoe.
ah ja, dat is niet lekker idd. kruikje, dekentje, ochtendtelevisie?quote:
ja, ze waren klaarwakker. en manlief durfde het ondanks z'n zere rug aan om te gaan vissen (dan kan hij ook wel weer afwassen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
7 uur?!dat is wel heel vroeg (voor een zondag)! Ga je er dan met de kinderen uit ofzo?
ja beide aan de waterkant, dus ik snap je volkomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:33 schreef trui het volgende:
[..]
ja, ze waren klaarwakker. en manlief durfde het ondanks z'n zere rug aan om te gaan vissen (dan kan hij ook wel weer afwassen!) dus ben ik maar met ze opgestaan.
Ehh, gek-aanstekerig? ge-kaan-stekerig? gekaanste-kerig? Que?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
7 uur?!dat is wel heel vroeg (voor een zondag)! Ga je er dan met de kinderen uit ofzo?
ik heb uitgeslapen! helemaal tot 9 uur.![]()
![]()
Ow, dat klinkt meer gekaanstekerig dan ik het bedoel.7 uur op zondag is wel erg vroeg.
nee, mok koffie, nog een mok koffie, nog een mok koffie, douchen, aankleden en dan kind naar roeien slepen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah ja, dat is niet lekker idd. kruikje, dekentje, ochtendtelevisie?
Maar ik des te meerquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
hmm ik ga me maar even aankleden. oudste moet van een slaapfeestje komen en hij stelt het vast niet op prijs als ik dat in mijn met rozen bedekte fleece ochtendjas doe.
3 km verderop, buitengebied. Heb ik me daarom aangekleed.quote:
zie je me gaan?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je me gaan?het is dat mijn benen wat achterstallig zijn in onderhoud, anders had ik het zo gedaan.
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zie je me gaan?het is dat mijn benen wat achterstallig zijn in onderhoud, anders had ik het zo gedaan.
ach, beter dan een harig been in je poesquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha
Zou ik ook zo doen, à la The Dude![]()
Mijn benen zijn altijd redelijk onderhouden, anders heb ik een harige poes op mijn been en da's ook weer zoiets
(tatoeage)
ja die stiltecoupé's zijn meestal niet zo stil helaas...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Haha, ik zit in de trein naar Amersfoort en ik zit meestal in de stiltecoupé. Nu zitten er dus 2 meiden die de hele tijd gaan zitten ouwehoeren, bellen enz. en nu zijn er allemaal mensen die er iets van zeggen en dan gaan ze zitten blèren en die mensen uit zitten schelden![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef m@x het volgende:
Hier ook bezoek zo meteen. Ik gok een man of 30 incl. kindjes. Dat wordt proppen
oh buh ja stom is dat. Het lijkt altijd zo leuk, uitgebreid shoppen op zaterdag maar puntje bij paaltje weet ik meestal gelijk weer waarom ik liever doordeweek ga als het even kanquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan. Binnenkort maar ff op dinsdagochtend naar H&M om het goed te maken denk ik
oh, vreselijk hehquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan.
oh helpquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef m@x het volgende:
Hier ook bezoek zo meteen. Ik gok een man of 30 incl. kindjes.
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nagenoeg niks gekochtHet was zó enorm druk! Sowieso al omdat het zaterdag was, maar ook omdat het Glamourdag was. In colonne langs alle winkelrekken enzo..en doorlopen want er was geen ruimte om stil te blijven staan. Binnenkort maar ff op dinsdagochtend naar H&M om het goed te maken denk ik
Hier buuf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?
En wel zonde, kán je even rustig shoppen vinden ze zo iets uit.
Wat is er trouwens glamour aan N&S?
N&S was een aktie van V&Dquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Glamourdag?! Wat houdt dat in dan?
En wel zonde, kán je even rustig shoppen vinden ze zo iets uit.
Wat is er trouwens glamour aan N&S?
Hij voelt zich nog niet zo jarig. Terecht, want dat duurt nog 5 dagenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!is ie blij en jarig enzo?
En euh. sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |