Je ziet wat bleek, meld je ziek! Hoest eens? Ja, dat klinkt als een naar hoestjequote:Op maandag 11 oktober 2010 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
Heb een leenauto van de garage, ivm mijn schade, audi a6 quattro 3.0 tdi met alle opties
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je ziet wat bleek, meld je ziek! Hoest eens? Ja, dat klinkt als een naar hoestje
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Mochten jullie wel alleen in de auto van je ouders rijden toen jullie net je rijbewijs hadden?
Ik werd er zowat mee weggestuurdquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Mochten jullie wel alleen in de auto van je ouders rijden toen jullie net je rijbewijs hadden?
Ja, mijn vader hecht geen waarde aan auto's. Dus als ik er een deuk ofzo in zou rijden, was het geen probleemquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Jep, geen enkel probleemquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Oei, das minderquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef The6thgate het volgende:
Nee he. Zou vandaag iemand komen kijken naar m'n vorige auto die ik wil verkopen....start ie niet meerHopelijk komt de anwb nog op tijd.
De eerste weken kreeg ik eerst allerlei soorten kutsmoezen:quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Geen probleem, eerste zaterdag was ik al gelijk de bobquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Denk dat ik tegen die tijd al wel aan mijn tweede of derde bezig benquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef JDude het volgende:
Ik kocht m'n eerste eigen auto pas na dat ik m'n rijbewijs al voor het eerst had verlengd.
Hmm, ik denk dat ik dan ook wel aan m'n tweede auto bezig ben ook. Alhoewel ik eerlijk toe moet geven dat het me echt vreselijk lijkt dat ik niet meer met deze auto kan rijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat ik tegen die tijd al wel aan mijn tweede of derde bezig ben
VS, doe je goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in VS, echt verschrikkelijk al die enorme auto's. Mega gewoon. Ik zou hier niet durven rijden met een Yaris. En rechts inhalen
Ach, zulk soort dingen zou je gewoon eens moeten proberen. Ik ben in zuid-afrika geweest, daar was het ook een chaos waar je U tegen zegt, maar als je het eenmaal doorhebt doe je net zo hard meequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Over 2 maanden ga ik ook die kant, maar iets zuidelijker (Guatemala). Daar ga ik ook absoluut niet rijden
Wat koel, de VS! Kom je wel snel weer terug? Ik mis de 'Cherry doet gek op de weg' verhalen nu al!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in VS, echt verschrikkelijk al die enorme auto's. Mega gewoon. Ik zou hier niet durven rijden met een Yaris. En rechts inhalen
Eens, het is gewoon wat wennen. Voor chaotische verkeerssituaties hoef je echt niet ver van huis, ik heb al in Roemenië, de Oekraine, Polen, Letland gereden, en ben daar ook al genoeg "opmerkelijke" situaties tegengekomen. Maar op een gegeven moment ga je ook gewoon op 2-baans wegen tussen 2 vrachtwagens inhalen (waarvan er dus eentje je tegemoet komt).quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, zulk soort dingen zou je gewoon eens moeten proberen. Ik ben in zuid-afrika geweest, daar was het ook een chaos waar je U tegen zegt, maar als je het eenmaal doorhebt doe je net zo hard mee.
In de VS hoort dat zo hè, het links en rechts inhalenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ons busje rijdt niet zo hard, dus dan zou je denken dat we rechts zouden rijden, maar nee hoor. En dan zowel rechts als links worden ingehaald door auto's die bijna tegen elkaar aan knallen als ze voor ons komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |