abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87409580
In mn eigen auto heb ik een radardetector, die mis ik hier idd :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:36:18 #277
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87410819
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
Heb een leenauto van de garage, ivm mijn schade, audi a6 quattro 3.0 tdi met alle opties :D
Je ziet wat bleek, meld je ziek! Hoest eens? Ja, dat klinkt als een naar hoestje ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87412382
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je ziet wat bleek, meld je ziek! Hoest eens? Ja, dat klinkt als een naar hoestje ;)
:D

Hij staat voor de deur en kijkt constant naar me.

Gelukkig heb ik hem wss nog tot donderdagavond *;
pi_87412638
Mochten jullie wel alleen in de auto van je ouders rijden toen jullie net je rijbewijs hadden? ;(
pi_87412739
Ja.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:47:58 #281
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87412837
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Vragende het volgende:
Mochten jullie wel alleen in de auto van je ouders rijden toen jullie net je rijbewijs hadden? ;(
:Y. Daar hadden die ouwelui alleen maar baat bij, want dan kwam ik ze ook wel eens ophalen na een etentje.
pi_87412850
quote:
Ik werd er zowat mee weggestuurd :')
En als ik ergens heen moest met m'n ouders gingen ze demonstratief aan de passagierskant zitten :P
pi_87413006
quote:
Ja, mijn vader hecht geen waarde aan auto's. Dus als ik er een deuk ofzo in zou rijden, was het geen probleem :P
Ik zou daar zelf best moeite mee hebben denk ik, als mijn kind net zijn rbw had. Ik had denk ik een ouder barrel voor em gekocht.
pi_87413631
Nee he. Zou vandaag iemand komen kijken naar m'n vorige auto die ik wil verkopen....start ie niet meer :') Hopelijk komt de anwb nog op tijd.
Too much is never enough!
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:24:01 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87413931
Ik denk dat ik net de meest rare ontmoeting ooit heb gehad. Ik ging naar een winkelcentrum een paar buurten verderop. Ongeveer twintig minuutjes rijden. Mijn straat uit kwam ik mijn oude lesauto al tegen, die voor mij ging rijden. De hele rit bleef hij voor mij hangen. Bij het stoplicht ging hij naar links, en ik rechtdoor, we kwamen naast elkaar te staan. Zijn raampje ging open, dus deed ik de mijne ook open. Mijn ex instructeur was stom verbaasd :{ 'Hey, wat leuk je hier te zien. Is dit je eigen auto?!' 'Ja :)' 'Echt? Oh, dat had ik niet verwacht.. :{ ' Hoezo?! Had hij verwacht dat ik na m'n examen nooit meer de weg op zou gaan? En dan gewoon daarna nog zeggen 'Best jammer dat we elkaar niet zijn blijven zien hé?' 8)7

In elk geval ging de rit heel relaxed, en heb ik nieuwe laarzen *)
pi_87414188
quote:
Jep, geen enkel probleem :).

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef The6thgate het volgende:
Nee he. Zou vandaag iemand komen kijken naar m'n vorige auto die ik wil verkopen....start ie niet meer :') Hopelijk komt de anwb nog op tijd.
Oei, das minder :(. Doet hij nog wel iets? Bij mij is de startmotor nu definitief overleden. Nieuwe heb ik al liggen, vanavond maar even sleutelen :).
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:37:16 #287
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87414299
quote:
De eerste weken kreeg ik eerst allerlei soorten kutsmoezen:
-Het was te warm buiten
-Het regende te hard
-Het was druk op de weg
-Het was al laat
enz enz.. Uiteindelijk kon paps er niet onderuit en ging ik op een zondagmorgen op een bedrijventerrein met hem samen rijden. De auto sloeg geen enkele keer af, en het ging zelfs aardig. De keer erna begon het drama: Tegen me schreeuwen, aan mn stuur trekken.. Toen heel lang niet meer gereden, en daarna m'n eigen auto gekocht. Ik zou niet eens meer in de auto van m'n pa willen rijden, wat rijdt dat ding kut zeg :N
pi_87414581
Ik had al snel een eigen auto gekocht, dan leer je het toch het beste en voel je je ook niet zo verantwoordelijk voor schade als je het verkloot :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:48:15 #289
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87414623
Ik kocht m'n eerste eigen auto pas na dat ik m'n rijbewijs al voor het eerst had verlengd :@.
pi_87414734
quote:
Geen probleem, eerste zaterdag was ik al gelijk de bob :'). Ze hebben me zelfs de auto meegegeven toen ik met vrienden op vakantie ging naar Oostenrijk :7
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_87414748
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef JDude het volgende:
Ik kocht m'n eerste eigen auto pas na dat ik m'n rijbewijs al voor het eerst had verlengd :@.
Denk dat ik tegen die tijd al wel aan mijn tweede of derde bezig ben :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:27:01 #292
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87417990
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Denk dat ik tegen die tijd al wel aan mijn tweede of derde bezig ben :')
Hmm, ik denk dat ik dan ook wel aan m'n tweede auto bezig ben ook. Alhoewel ik eerlijk toe moet geven dat het me echt vreselijk lijkt dat ik niet meer met deze auto kan rijden ;( M'n ouders hebben ooit een auto op laten halen voor de sloop, hartverscheurend lijkt me dat ;(
pi_87418198
Ik zit nu in VS, echt verschrikkelijk al die enorme auto's. Mega gewoon. Ik zou hier niet durven rijden met een Yaris. En rechts inhalen :X
Tap tap tap
pi_87418271
Cool, ben je daar op vakantie? Lijkt me inderdaad wel eventjes wennen... Ook het "keep your lane" principe is ff wennen lijkt me. Dat rechts inhalen is dus gewoon de bedoeling :).
pi_87418331
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in VS, echt verschrikkelijk al die enorme auto's. Mega gewoon. Ik zou hier niet durven rijden met een Yaris. En rechts inhalen :X
VS, doe je goed :) En ze rijden daar idd alleen in vrachtwagens volgens mij :')
Maar dat keep-lane rijden lijkt me wel werken, alleen moet je dan wel genoeg banen hebben. Daarom zou het in NL niet werken :P

Over 2 maanden ga ik ook die kant, maar iets zuidelijker (Guatemala). Daar ga ik ook absoluut niet rijden :X
pi_87418388
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Over 2 maanden ga ik ook die kant, maar iets zuidelijker (Guatemala). Daar ga ik ook absoluut niet rijden :X
Ach, zulk soort dingen zou je gewoon eens moeten proberen. Ik ben in zuid-afrika geweest, daar was het ook een chaos waar je U tegen zegt, maar als je het eenmaal doorhebt doe je net zo hard mee ;).
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:42:01 #297
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87418545
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat koel, de VS! Kom je wel snel weer terug? Ik mis de 'Cherry doet gek op de weg' verhalen nu al!
pi_87418602
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef L0we het volgende:

[..]

Ach, zulk soort dingen zou je gewoon eens moeten proberen. Ik ben in zuid-afrika geweest, daar was het ook een chaos waar je U tegen zegt, maar als je het eenmaal doorhebt doe je net zo hard mee ;).
Eens, het is gewoon wat wennen. Voor chaotische verkeerssituaties hoef je echt niet ver van huis, ik heb al in Roemenië, de Oekraine, Polen, Letland gereden, en ben daar ook al genoeg "opmerkelijke" situaties tegengekomen. Maar op een gegeven moment ga je ook gewoon op 2-baans wegen tussen 2 vrachtwagens inhalen (waarvan er dus eentje je tegemoet komt). :X
pi_87418781
Ons busje rijdt niet zo hard, dus dan zou je denken dat we rechts zouden rijden, maar nee hoor. En dan zowel rechts als links worden ingehaald door auto's die bijna tegen elkaar aan knallen als ze voor ons komen :')
Tap tap tap
pi_87418894
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ons busje rijdt niet zo hard, dus dan zou je denken dat we rechts zouden rijden, maar nee hoor. En dan zowel rechts als links worden ingehaald door auto's die bijna tegen elkaar aan knallen als ze voor ons komen :')
In de VS hoort dat zo hè, het links en rechts inhalen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')