Van een kloonquote:
En hoevaak heb je haar tijdens dat 'vergeven' gevraagd om voortaan maar gewoon eerlijk tegen je te zijn?quote:(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
3. Wat voor sieraad? Een zilveren ketting of een plastic ringetje uit de kauwgumballenautomaat, dat is nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Redah het volgende:
1. Als vriendin niet meer wil (waarom dan ook) wil ze niet meer, klaar. Als vertrouwen weg is is dat heel moeilijk weer terug te krijgen. Dan moet jij ook niet meer willen. Wil je niet horen, is wel zo.
2. Leg eens uit waarom je al die afspraakjes e.d. voor je vriendin verzwegen hebt? Iemand vriendschappelijk een sieraad geven vind ik ook nogal apart, tenzij voor verjaardag o.i.d., maar dan had je het je vriendin kunnen vertellen.
Ik zou je niet meer vertrouwen iig
Life's a bitch :-Pquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.
Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.
Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
QFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
wat een dwaas ben jij zeg
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken
nee hoor, enkel een boel vitale dingen achtergehouden, hardly the samequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:
Heb haar ook uberhaupt nooit bedrogen in al die jaren!
En wat was de reden dat je verder zo'n beetje alles voor haar verzwegen hebt dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:
Ja een dwaas ben ik idd! dat weet ik zelf ook wel
Ketting was van een paar tientjes..
Ik ben ook voor mij gevoel niet vreemdgegaan, heb gelogen maar niet bedrogen.
Sukkel. Die trio was toch eenmalig. Waarom neuk je iemand op vakantie die je thuis ook ziet. Neuk dan een onbekende waarvan je weet dat je die nooit meer ziet. Je poept zeker nog in je broekkie dat je dat niet begrijptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:
Dude, je NEUKT met een ander wijf en vertelt haar daar NIET over. Hoezo bedrieg je haar dan niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:
Dit vraagt om een quote!!!! Hier komtieee -> :quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef latinspirit86 het volgende:
Lay-DC
Geef dan een normale reactie, weet het onderhand zelf ook dat ik een ..... ik ben na deze actie van mij.
Ik hoef die meid en zij mij nooit meer te zien natuurlijk als mijn vriendin verder met mij wil.
We zijn immers wel met z'n 3en in deze driehoek verhouding terrecht gekomen...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Brawler het volgende:
En wat was de reden dat je verder zo'n beetje alles voor haar verzwegen hebt dan?
natuurlijik is dat vreemd, maar het gaat erom of ze dit mij kan vergeven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Lay-DC het volgende:
Iemand die vreemd is gaat bij voorbaat al vreemd, vreemd he? En je doet zelfs vreemde dingen en dat vind je meissie vreemd. Maar ach kom op! Dr zwemmen genoeg visjes in de zee!
Ga toch weer in je broek poepen! MAMMA ZIJ HEEFT HET GEDAAN DUS IK MAG HET OOK:')quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef latinspirit86 het volgende:
[..]
natuurlijik is dat vreemd, maar het gaat erom of ze dit mij kan vergeven.
Ik heb een soort gelijks meegemaakt met haar, en heb dit haar kunnen vergeven..
daar gaat het niet om, dit moet zij toch in haar achterhoofd hebben en laten meewegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Ga toch weer in je broek poepen! MAMMA ZIJ HEEFT HET GEDAAN DUS IK MAG HET OOK:')
dat is zo, emontioneel vreemdgaan is vaak net zo erg, of erger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geheel terecht dat ze de relatie niet meer ziet zitten. Ik zou me flink verraden voelen, of er nu wel of geen seks is geweest. Dat is voor vrouwen niet eens zo belangrijk.
wat klets je nou!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Lay-DC het volgende:
Sorrie dat ik zo gek doe! Ik heb al negen jaar een relatie en mn vriend gaat vreemd met het meisje waar wij een trio mee hebben gedaan! Hij opent er zelfs een topic over!!!! Vreselijk als onze kinderen hier ooit achter komen...
Het gaat natuurlijk niet alleen om die ketting...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef latinspirit86 het volgende:
Uit enhousiasme gekocht,en verzwegen omdat ik achteraf toch dacht dat het ver ging om dit te kopen.
heel stom...
tuurlijk is dat niet leuk een goede vriendin aan de kant zetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef Xennia het volgende:
Waarom wilde je zo nodig met dit meisje afspreken, als je haar nu zo aan de kant schuift?
En dan ook nog liegen. Als het vertrouwen weg is, stelt de relatie toch niks meer voor.
Vind jij, omdat jij haar hebt kunnen vergeven, dat zij hetzelfde bij jou moet kunnen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef latinspirit86 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, dit moet zij toch in haar achterhoofd hebben en laten meewegen
blijkaar kan je niet op niv praten...
Ik snap je punt wel... Maar hou er maar over op, zijn kwartje valt niet. Hij is dieper gezonken dan de titanic.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind jij, omdat jij haar hebt kunnen vergeven, dat zij hetzelfde bij jou moet kunnen?
Heeft zij ook in het geniep met die gast afgesproken destijds?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef latinspirit86 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, dit moet zij toch in haar achterhoofd hebben en laten meewegen
blijkaar kan je niet op niv praten...
ja als je zoveel van iemand houd, wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind jij, omdat jij haar hebt kunnen vergeven, dat zij hetzelfde bij jou moet kunnen?
ja dat speelde weken, ( wel 5jaar geleden )quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heeft zij ook in het geniep met die gast afgesproken destijds?
Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef latinspirit86 het volgende:
[..]
ja als je zoveel van iemand houd, wel ja
Ooooh wat ben jij helder vanavond :-Dquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
Jawel hoor, imo is zijn ego gekwetst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel... Maar hou er maar over op, zijn kwartje valt niet. Hij is dieper gezonken dan de titanic.....
Het is wel lief van je dat je de moeite hebt genomen
+1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
+1
En, TS, 'houden van' is niet altijd genoeg.
Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:
[..]en weer +1 dat maakt 2
Daarbij komt dat TS een lul is en dat is dus 3.
Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
Dat heeft hij verdiend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TS
Of toch maar die derde 'vriendin', wie weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:
[..]en weer +1 dat maakt 2
Daarbij komt dat TS een lul is en dat is dus 3.
Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
wat een dwaas ben jij zeg
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken
Ditquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef Musyn het volgende:
TS, je wist zelf wel hoe fout je bezig was omdat je dingen aan het verzwijgen was.
Het gaat ook niet om die cadeaus op zich, maar alle informatie die zij heeft wijst naar vreemdgaan (en als je heel eerlijk bent weet je zelf wel dat je dit had kunnen voorkomen).
Dus neen TS, jij krijgt geen gelijk van mij, of je nu daadwerkelijk bent vreemdgegaan of niet maakt niet veel uit, je hebt een zware vertrouwensbreuk gepleegd en dat is hetgene wat de doorslag geeft voor haar. Geheel terecht in mijn optiek.
Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).quote:Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was
Ja, dat kan dus echt niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Lay-DC het volgende:
OH EN SIERADEN KOPEN VOOR EEN ANDERE VROUW IS HELEMAAL HOOGVERRAAD!!
Boeee!
Gaat niet om dat trio gedoe.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef jaha het volgende:
Het vertrouwen weg...., whahahaha, de vriendin van TS heeft toch zelf ingestemd met het triotje?
Sorry hoor, maar in dit geval moet ik de TS wel een beetje gelijk geven (ondanks dat hij het niet heel netjes heeft aangepakt). Overigens is het ook loigsch dat hij zich zwartgemaakt voelt, de "gemiddelde" persoon snapt dit soort dingen niet en ziet het vrij zwart wit.
Of iemand een relatie wel of niet wil aanhouden is natuurlijk zijn/haar keuze.
Tja het kopen van een sierraad voor een ander meisje is niet helemaal slim en informatie hierover achterhouden waarschijnlijk ook niet, maar uhm kuch ik vind dat nogal meevallen ten opzichte van fysiek vreemdgaan... (zeker als er wel een triotje tussen de hoofdrolspelers is geweest)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).
@jaha: dat het vertrouwen weg is heeft niets met dat triootje te maken, maar, zie hierboven, met het liegen.
tering, wat een irritant mormel ben jij zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Dit vraagt om een quote!!!! Hier komtieee -> :
Als jij normale reacties op jouw vreemdgaan gek vind, dan moet je het niet gek vinden als wij het niet normaal vinden. GEKKIE
Ik denk dat het grootste probleem is dat je gelogen hebt over die sieraad, het punt is dat je daarmee al het andere in een kwaad daglicht stelt omdat ze dan gaat denken van, goh, zou hij over nog meer dingen hebben gelogen. Als het vertrouwen zodanig is beschadigd dat je dat niet meer herstellen kunt heb je denk ik pech.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:28 schreef latinspirit86 het volgende:
1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |