abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87074631
Hallo .

Ben nieuw op het forum, en hoop dat jullie een mening over onderstaand verhaal kunnen geven.

Op vakantie zijn ik en mijn vriendin (waarmee ik 9jaar een vaste relatie heb) een meisje tegengekomen.
We hadden al lang de wens om trio te doen.
Dat hebben we dus ook gedaan op vakantie en hebben ook vaak in Nederland met haar afgesproken en sex gehad.
Nu is dat sex gedeelde weggevloeid een paar weken geleden en is het overgegaan in Vriendschap.

Mijn vriendin sprak regelmatig met haar alleen af, en ik deed dit ook.
Echter vertelde zij dit mij, en ik haar niet...
Nu had ik vorige week morgensvroeg met haar (niet mijn vriendin) afsproken om te gaan mountainbiken, echter had ik dit mijn vriendin tot mijn grote spijt niet verteld.
Vervolgens is zij in bijzijn van mij , zich gaan omkleden op mijn kamer, en ja je raad het al, op dat moment wanneer ze halfnaakt staat komt mijn vriendin plots binnen ( waarvan ik dacht dat zij aan het werk was)
Leg dat maar eens uit...!
Mijn vriendin is huilend weggegaan en wou mij logisch niet meer spreken.
Nu heeft ze ook bankafschriften gevonden waarin terug te vinden is dat:

1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.

Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was

Maar voor mij en de 3de partij ( meisje ) is het duidelijk dat we niets met elkaar willen, geen andere gevoelens hebben voor elkaar, en elkaar niet meer hoeven zien als mijn vriendin besluit door te gaan)

Toch wil ze het uitmaken :'(

Zou ze dit mij moeten vergeven? of niet...

(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
Onze Relatie is vanaf die tijd ook gewoon erg goed!

Ik word op moment ook erg zwart gemaakt door mensen doordat ze dit verteld aan vrienden,familie en vage kennissen)
Wat nu te doen , ben radeloos .... :{

[ Bericht 2% gewijzigd door latinspirit86 op 01-10-2010 21:15:33 (typfout) ]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:32:33 #2
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_87074772
Klinkt als een faketopic.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:33:18 #3
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87074807
Misschien maar eens goed gaan praten en voor jouw (ex)vriendin geen overhaastte beslissingen nemen, maar ja, eigenlijk had je er ook niet over hoeven liegen/verzwijgen..

Maar ja, praten dus, met zn 3en
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_87074813
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef Telecaster het volgende:
Klinkt als een faketopic.
Van een kloon :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_87074852
quote:
(moet erbij vermelden dat mijn vriendin 5jaar geleden ook een fout heeft gemaakt door verliefd te worden op een ander,en ik moest daar op een vervelende manier achter te komen. (maar heb haar dit vergeven en ben daar allang overheen.
En hoevaak heb je haar tijdens dat 'vergeven' gevraagd om voortaan maar gewoon eerlijk tegen je te zijn? :P
pi_87074877
1. Als vriendin niet meer wil (waarom dan ook) wil ze niet meer, klaar. Als vertrouwen weg is is dat heel moeilijk weer terug te krijgen. Dan moet jij ook niet meer willen. Wil je niet horen, is wel zo.
2. Leg eens uit waarom je al die afspraakjes e.d. voor je vriendin verzwegen hebt? Iemand vriendschappelijk een sieraad geven vind ik ook nogal apart, tenzij voor verjaardag o.i.d., maar dan had je het je vriendin kunnen vertellen. En als het echt puur vriendschappelijk is, en je weet dat je vriendin met haar afspreekt, waarom heb jij het dan verzwegen? Daar kan maar een reden voor zijn, en die weet je zelf maar al te goed.

Ik zou je niet meer vertrouwen iig :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2010 20:35:48 ]
pi_87074898
Ik vind het geen reden om het uit te maken.
Wel als ik het zo lees hebben jullie drie een relatie.
Je begrijpt natuurlijk zelf wel dat vrouwen jaloerse wezens zijn en dat we daarom liegen :-p er wordt dat gezegt dat het niet erg is terwijl eigenlijk de tweede wereld oorlog is uitgebroken bijvoorbeeld.
Ik snap alleen niet waarom jullie het stiekem doen.
En ik zou ook denken dat je was vreemdgegaan. Ik snap ook niet hoe je het zover hebt kunnen laten komen dat je in een kamer stond waarbij iemand zich omkleedde.
Dat is verraad. Kijk jullie hebben het samen met elkaar gedaan. Maarreee omdat je weet hoe je er naakt uit ziet en toch vrienden bent betekend het niet dat je zoiets kan doen/toelaten. Ik denk dat jij ook een crisis krijgt als je meisje zich omkleed voor haar ex!
pi_87074920
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Redah het volgende:
1. Als vriendin niet meer wil (waarom dan ook) wil ze niet meer, klaar. Als vertrouwen weg is is dat heel moeilijk weer terug te krijgen. Dan moet jij ook niet meer willen. Wil je niet horen, is wel zo.
2. Leg eens uit waarom je al die afspraakjes e.d. voor je vriendin verzwegen hebt? Iemand vriendschappelijk een sieraad geven vind ik ook nogal apart, tenzij voor verjaardag o.i.d., maar dan had je het je vriendin kunnen vertellen.

Ik zou je niet meer vertrouwen iig :)
3. Wat voor sieraad? Een zilveren ketting of een plastic ringetje uit de kauwgumballenautomaat, dat is nog wel een verschil.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_87074972
wat een dwaas ben jij zeg :')
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87074997
OH EN SIERADEN KOPEN VOOR EEN ANDERE VROUW IS HELEMAAL HOOGVERRAAD!!

Boeee!
pi_87075026
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.

Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
pi_87075084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:
Jullie neuken niet meer met elkaar, maar allebei met een derde. En jij liegt daarover tegen haar. En je liegt over allerlei aankopen die je voor die derde persoon doet.

Dude je bent kansloos. Dat je hier op Fok komt huilen maakt je nóg kanslozer. Als je werkelijk van je (ex)vriendin houdt dan zorg je ervoor dat jullie relatie verbroken blijft en ze een betere, eerlijke kerel krijgt.
Life's a bitch :-P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:42:04 #13
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_87075177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef VonHinten het volgende:

_O- _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:43:47 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87075254
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
QFT
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87075266
Nee, dat is natuurlijk volkomen onterecht! Hoe haalt ze het in haar hoofd? :o

:')_______!
pi_87075292
Ja een dwaas ben ik idd! dat weet ik zelf ook wel
Ketting was van een paar tientjes..
Ik ben ook voor mij gevoel niet vreemdgegaan, heb gelogen maar niet bedrogen.
Heb haar ook uberhaupt nooit bedrogen in al die jaren!
pi_87075328
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef latinspirit86 het volgende:

nee hoor, enkel een boel vitale dingen achtergehouden, hardly the same :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87075381
quote:
En wat was de reden dat je verder zo'n beetje alles voor haar verzwegen hebt dan? :')

Wat ben jij naïef zeg! _O- :')
pi_87075397
quote:
Sukkel. Die trio was toch eenmalig. Waarom neuk je iemand op vakantie die je thuis ook ziet. Neuk dan een onbekende waarvan je weet dat je die nooit meer ziet. Je poept zeker nog in je broekkie dat je dat niet begrijpt
pi_87075433
TS is een loser :')
pi_87075495
quote:
Dude, je NEUKT met een ander wijf en vertelt haar daar NIET over. Hoezo bedrieg je haar dan niet? :') Wees nou es eerlijk tegen jezelf, je hebt het gewoon goed verneukt en dat is je eigen fout.
pi_87075499
Ik kom even melden dat ik het opmerkelijk vind dat "wil" wel goed is geschreven, maar "terrecht" niet.
pi_87075644
Lalalalalalala ts is stil
pi_87075692
Hoe kom je er eigenlijk bij om eerst vreemd te gaan en dan je zelf aan te melden op fok?! Zeer typisch hoe jouw brein werkt!
pi_87075837
Lay-DC
Geef dan een normale reactie, weet het onderhand zelf ook dat ik een ..... ik ben na deze actie van mij.
Ik hoef die meid en zij mij nooit meer te zien natuurlijk als mijn vriendin verder met mij wil.
We zijn immers wel met z'n 3en in deze driehoek verhouding terrecht gekomen...
pi_87076028
Ik heb haar nooit aangeraakt zonder dat mijn vriendin erbij was... nooit.
Dus ook niet geneukt natuurlijk!
pi_87076056
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef latinspirit86 het volgende:
Lay-DC
Geef dan een normale reactie, weet het onderhand zelf ook dat ik een ..... ik ben na deze actie van mij.
Ik hoef die meid en zij mij nooit meer te zien natuurlijk als mijn vriendin verder met mij wil.
We zijn immers wel met z'n 3en in deze driehoek verhouding terrecht gekomen...
Dit vraagt om een quote!!!! Hier komtieee -> :
Als jij normale reacties op jouw vreemdgaan gek vind, dan moet je het niet gek vinden als wij het niet normaal vinden. GEKKIE
pi_87076113
Volgende keer kun je dit beter in onzin posten :')
pi_87076118
Maar ben niet fysiek vreemgegaan!
Dit staat toch ook nergens geschreven of vermeld door mij.
pi_87076204
ik bedoel, ik heb haar nooit aangeraakt zonder dat mijn vriendin erbij was.
Dus hoezo vreemdgaan...
pi_87076288
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Brawler het volgende:
En wat was de reden dat je verder zo'n beetje alles voor haar verzwegen hebt dan? :')
pi_87076353
Iemand die vreemd is gaat bij voorbaat al vreemd, vreemd he? En je doet zelfs vreemde dingen en dat vind je meissie vreemd. Maar ach kom op! Dr zwemmen genoeg visjes in de zee!
pi_87076543
Goed zo Feeeeble! Ik vraag het me ook nog steeds af!
pi_87076551
Uit enhousiasme gekocht,en verzwegen omdat ik achteraf toch dacht dat het ver ging om dit te kopen.
heel stom...

[ Bericht 21% gewijzigd door latinspirit86 op 01-10-2010 21:17:01 (typefout) ]
pi_87077000
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Lay-DC het volgende:
Iemand die vreemd is gaat bij voorbaat al vreemd, vreemd he? En je doet zelfs vreemde dingen en dat vind je meissie vreemd. Maar ach kom op! Dr zwemmen genoeg visjes in de zee!
natuurlijik is dat vreemd, maar het gaat erom of ze dit mij kan vergeven.
Ik heb een soort gelijks meegemaakt met haar, en heb dit haar kunnen vergeven..
pi_87077045
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef latinspirit86 het volgende:

[..]

natuurlijik is dat vreemd, maar het gaat erom of ze dit mij kan vergeven.
Ik heb een soort gelijks meegemaakt met haar, en heb dit haar kunnen vergeven..
Ga toch weer in je broek poepen! MAMMA ZIJ HEEFT HET GEDAAN DUS IK MAG HET OOK:')
pi_87077126
Sorrie dat ik zo gek doe! Ik heb al negen jaar een relatie en mn vriend gaat vreemd met het meisje waar wij een trio mee hebben gedaan! Hij opent er zelfs een topic over!!!! Vreselijk als onze kinderen hier ooit achter komen...
pi_87077199
Geheel terecht dat ze de relatie niet meer ziet zitten. Ik zou me flink verraden voelen, of er nu wel of geen seks is geweest. Dat is voor vrouwen niet eens zo belangrijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87077200
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Ga toch weer in je broek poepen! MAMMA ZIJ HEEFT HET GEDAAN DUS IK MAG HET OOK:')
daar gaat het niet om, dit moet zij toch in haar achterhoofd hebben en laten meewegen
blijkaar kan je niet op niv praten...
pi_87077258
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geheel terecht dat ze de relatie niet meer ziet zitten. Ik zou me flink verraden voelen, of er nu wel of geen seks is geweest. Dat is voor vrouwen niet eens zo belangrijk.
dat is zo, emontioneel vreemdgaan is vaak net zo erg, of erger.
pi_87077411
Waarom wilde je zo nodig met dit meisje afspreken, als je haar nu zo aan de kant schuift?

En dan ook nog liegen. Als het vertrouwen weg is, stelt de relatie toch niks meer voor.
pi_87077452
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Lay-DC het volgende:
Sorrie dat ik zo gek doe! Ik heb al negen jaar een relatie en mn vriend gaat vreemd met het meisje waar wij een trio mee hebben gedaan! Hij opent er zelfs een topic over!!!! Vreselijk als onze kinderen hier ooit achter komen...
wat klets je nou!
Ik heb haar nooit met geen poot aangeraakt zonder dat mijn vriendin er bij
Dus hoezo vreemdgaan!
pi_87077473
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef latinspirit86 het volgende:
Uit enhousiasme gekocht,en verzwegen omdat ik achteraf toch dacht dat het ver ging om dit te kopen.
heel stom...

Het gaat natuurlijk niet alleen om die ketting...
pi_87077552
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef Xennia het volgende:
Waarom wilde je zo nodig met dit meisje afspreken, als je haar nu zo aan de kant schuift?

En dan ook nog liegen. Als het vertrouwen weg is, stelt de relatie toch niks meer voor.
tuurlijk is dat niet leuk een goede vriendin aan de kant zetten.
Maar dit hebben we samen besloten ,dus zij schuift mij ook aan de kant natuurlijk.
Zij doet ook alles om mij relatie te redden
pi_87077578
Kijk...
Oorzaak topic:
1Je weet dat je fout zit.
2je opent een topic zodat missg iemand is die je gelijk geeft.
3Je hebt nog steeds geen gelijk.

Eindresultaat topic:
1 je vriendin is boos
2 je vriendin is boos en wij vinden je een lul
3 je inmiddels exvriendin is nog steeds boos omdat jij haar geen aandacht geeft terwijl je vreemd gegaan bent én wij vinden je nog steeds een lul
pi_87077736
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef latinspirit86 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, dit moet zij toch in haar achterhoofd hebben en laten meewegen
Vind jij, omdat jij haar hebt kunnen vergeven, dat zij hetzelfde bij jou moet kunnen?
pi_87077860
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Vind jij, omdat jij haar hebt kunnen vergeven, dat zij hetzelfde bij jou moet kunnen?
Ik snap je punt wel... Maar hou er maar over op, zijn kwartje valt niet. Hij is dieper gezonken dan de titanic.....
Het is wel lief van je dat je de moeite hebt genomen
pi_87077890
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef latinspirit86 het volgende:

[..]

Heeft zij ook in het geniep met die gast afgesproken destijds?
pi_87077906
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

ja als je zoveel van iemand houd, wel ja
pi_87077985
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heeft zij ook in het geniep met die gast afgesproken destijds?
ja dat speelde weken, ( wel 5jaar geleden )
kwam er achter door een SMS die perongeluk naar mij kwam. ( die eigenlijk voor hem was)
En het was niet mals wat daarin stond..
pi_87078024
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef latinspirit86 het volgende:

[..]

ja als je zoveel van iemand houd, wel ja
Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
pi_87078050
WAAR BLIJFT HET SLOTJE
pi_87078105
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
Ooooh wat ben jij helder vanavond :-D _O_
pi_87078239
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel... Maar hou er maar over op, zijn kwartje valt niet. Hij is dieper gezonken dan de titanic.....
Het is wel lief van je dat je de moeite hebt genomen
Jawel hoor, imo is zijn ego gekwetst.
pi_87078280
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

+1

En, TS, 'houden van' is niet altijd genoeg.
pi_87078496
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

+1

En, TS, 'houden van' is niet altijd genoeg.
_O_ en weer +1 dat maakt 2
Daarbij komt dat TS een lul is en dat is dus 3.
Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
pi_87078630
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TS >:)
Altijd aan het dromen...
pi_87078822
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TS >:)
Dat heeft hij verdiend! :')
pi_87085756
TS, je wist zelf wel hoe fout je bezig was omdat je dingen aan het verzwijgen was.

Het gaat ook niet om die cadeaus op zich, maar alle informatie die zij heeft wijst naar vreemdgaan (en als je heel eerlijk bent weet je zelf wel dat je dit had kunnen voorkomen).

Dus neen TS, jij krijgt geen gelijk van mij, of je nu daadwerkelijk bent vreemdgegaan of niet maakt niet veel uit, je hebt een zware vertrouwensbreuk gepleegd en dat is hetgene wat de doorslag geeft voor haar. Geheel terecht in mijn optiek.
pi_87085791
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Of toch maar die derde 'vriendin', wie weet :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:23:29 #61
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_87085911
Sowieso, aan een trio beginnen :')

TS is een debiel die niet snapt wat zoiets nou kan veroorzaken |:(
Life is crap. And then you die ._.
pi_87085925
Ik begrijp je vriendin heeeeel goed.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 05:14:13 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87089468
Vette fake.
Er is geen enkele reden te verzwijgen dat je met dat meisje date als je vriendin dat ook doet met haar.

:')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_87089483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
pi_87090414
Indien dit geen fake topic is.

Het vertrouwen is weg.
Terecht of niet ze is niet gebonden aan je.
Ze mag gaan en staan waar ze wil.

Had je maar niet moeten liegen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:35:44 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87094096
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef Musyn het volgende:
TS, je wist zelf wel hoe fout je bezig was omdat je dingen aan het verzwijgen was.

Het gaat ook niet om die cadeaus op zich, maar alle informatie die zij heeft wijst naar vreemdgaan (en als je heel eerlijk bent weet je zelf wel dat je dit had kunnen voorkomen).

Dus neen TS, jij krijgt geen gelijk van mij, of je nu daadwerkelijk bent vreemdgegaan of niet maakt niet veel uit, je hebt een zware vertrouwensbreuk gepleegd en dat is hetgene wat de doorslag geeft voor haar. Geheel terecht in mijn optiek.
Dit
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87096767
Het vertrouwen weg...., whahahaha, de vriendin van TS heeft toch zelf ingestemd met het triotje?
Sorry hoor, maar in dit geval moet ik de TS wel een beetje gelijk geven (ondanks dat hij het niet heel netjes heeft aangepakt). Overigens is het ook loigsch dat hij zich zwartgemaakt voelt, de "gemiddelde" persoon snapt dit soort dingen niet en ziet het vrij zwart wit.

Of iemand een relatie wel of niet wil aanhouden is natuurlijk zijn/haar keuze.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:06:33 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_87096946
quote:
Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was
Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).

@jaha: dat het vertrouwen weg is heeft niets met dat triootje te maken, maar, zie hierboven, met het liegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:10:51 #69
236264 crew  capricia
pi_87097122
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Lay-DC het volgende:
OH EN SIERADEN KOPEN VOOR EEN ANDERE VROUW IS HELEMAAL HOOGVERRAAD!!

Boeee!
Ja, dat kan dus echt niet!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87097270
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef jaha het volgende:
Het vertrouwen weg...., whahahaha, de vriendin van TS heeft toch zelf ingestemd met het triotje?
Sorry hoor, maar in dit geval moet ik de TS wel een beetje gelijk geven (ondanks dat hij het niet heel netjes heeft aangepakt). Overigens is het ook loigsch dat hij zich zwartgemaakt voelt, de "gemiddelde" persoon snapt dit soort dingen niet en ziet het vrij zwart wit.

Of iemand een relatie wel of niet wil aanhouden is natuurlijk zijn/haar keuze.
Gaat niet om dat trio gedoe.

Gaat om wat daarna allemaal gebeurde.
Wel goed lezen he. :)
pi_87097678
En TS komt nog steeds niet over de brug met een reden waarom hij de afspraakjes en het sieraad verzwegen heeft. Sterker nog, als ik een dag iets zou gaan doen buitenshuis zou mijn vriendin altijd geinteresseerd zijn naar mijn dag (niet uit jaloezie, maar dat soort dingen bespreek je met elkaar), dus dan zou TS wellicht zelfs een verhaal verzonnen moeten hebben.

Anyway, TS, leg eens uit waarom jij het verstandiger vond om het maar niet te vertellen (ondanks dat je wist dat je vriendin zelf ook nog contact met haar had)?
pi_87098027
Leugens en oneerlijkheid is voor sommigen erger aan het overspel dan de seksuele daad zelf. Resultaat is dat je nu single bent. :)
pi_87105816
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).

@jaha: dat het vertrouwen weg is heeft niets met dat triootje te maken, maar, zie hierboven, met het liegen.
Tja het kopen van een sierraad voor een ander meisje is niet helemaal slim en informatie hierover achterhouden waarschijnlijk ook niet, maar uhm kuch ik vind dat nogal meevallen ten opzichte van fysiek vreemdgaan... (zeker als er wel een triotje tussen de hoofdrolspelers is geweest)

Ik heb zelf dan ook het idee dat er wat meer meespeelt dan dat TS hier toegeeft. Dat er van een "gezonde" relatie allang geen sprake is lijkt me evident. Maar goed daar ben je zelf bij.
pi_87111956
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Dit vraagt om een quote!!!! Hier komtieee -> :
Als jij normale reacties op jouw vreemdgaan gek vind, dan moet je het niet gek vinden als wij het niet normaal vinden. GEKKIE
tering, wat een irritant mormel ben jij zeg :r . Wat TS heeft gedaan is natuurlijk niet goed en niet goed te praten, maar dat kun je ook op een normale manier zeggen en er niet zo achterlijk op reageren :r
pi_87119605
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:28 schreef latinspirit86 het volgende:
1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.
Ik denk dat het grootste probleem is dat je gelogen hebt over die sieraad, het punt is dat je daarmee al het andere in een kwaad daglicht stelt omdat ze dan gaat denken van, goh, zou hij over nog meer dingen hebben gelogen. Als het vertrouwen zodanig is beschadigd dat je dat niet meer herstellen kunt heb je denk ik pech.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')