abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87078024
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:35 schreef latinspirit86 het volgende:

[..]

ja als je zoveel van iemand houd, wel ja
Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
pi_87078050
WAAR BLIJFT HET SLOTJE
pi_87078105
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als jij zo omgaat met degene van wie je zegt te houden, heeft je ex geen vijanden meer nodig.
Ooooh wat ben jij helder vanavond :-D _O_
pi_87078239
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel... Maar hou er maar over op, zijn kwartje valt niet. Hij is dieper gezonken dan de titanic.....
Het is wel lief van je dat je de moeite hebt genomen
Jawel hoor, imo is zijn ego gekwetst.
pi_87078280
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

+1

En, TS, 'houden van' is niet altijd genoeg.
pi_87078496
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

+1

En, TS, 'houden van' is niet altijd genoeg.
_O_ en weer +1 dat maakt 2
Daarbij komt dat TS een lul is en dat is dus 3.
Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
pi_87078630
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Aangezien drie maal scheepsrecht is heeft TS aan het einde vd avond alleen zijn hand om zich mee te bevredigen
Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TS >:)
Altijd aan het dromen...
pi_87078822
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Jij bent wel op dreef he. Een monsterlijke haat voor TS >:)
Dat heeft hij verdiend! :')
pi_87085756
TS, je wist zelf wel hoe fout je bezig was omdat je dingen aan het verzwijgen was.

Het gaat ook niet om die cadeaus op zich, maar alle informatie die zij heeft wijst naar vreemdgaan (en als je heel eerlijk bent weet je zelf wel dat je dit had kunnen voorkomen).

Dus neen TS, jij krijgt geen gelijk van mij, of je nu daadwerkelijk bent vreemdgegaan of niet maakt niet veel uit, je hebt een zware vertrouwensbreuk gepleegd en dat is hetgene wat de doorslag geeft voor haar. Geheel terecht in mijn optiek.
pi_87085791
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Of toch maar die derde 'vriendin', wie weet :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:23:29 #61
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_87085911
Sowieso, aan een trio beginnen :')

TS is een debiel die niet snapt wat zoiets nou kan veroorzaken |:(
Life is crap. And then you die ._.
pi_87085925
Ik begrijp je vriendin heeeeel goed.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 05:14:13 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87089468
Vette fake.
Er is geen enkele reden te verzwijgen dat je met dat meisje date als je vriendin dat ook doet met haar.

:')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_87089483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
wat een dwaas ben jij zeg :')
dat je je nog afvraagt of je vriendin het terecht uit wil maken :D
pi_87090414
Indien dit geen fake topic is.

Het vertrouwen is weg.
Terecht of niet ze is niet gebonden aan je.
Ze mag gaan en staan waar ze wil.

Had je maar niet moeten liegen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:35:44 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87094096
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef Musyn het volgende:
TS, je wist zelf wel hoe fout je bezig was omdat je dingen aan het verzwijgen was.

Het gaat ook niet om die cadeaus op zich, maar alle informatie die zij heeft wijst naar vreemdgaan (en als je heel eerlijk bent weet je zelf wel dat je dit had kunnen voorkomen).

Dus neen TS, jij krijgt geen gelijk van mij, of je nu daadwerkelijk bent vreemdgegaan of niet maakt niet veel uit, je hebt een zware vertrouwensbreuk gepleegd en dat is hetgene wat de doorslag geeft voor haar. Geheel terecht in mijn optiek.
Dit
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87096767
Het vertrouwen weg...., whahahaha, de vriendin van TS heeft toch zelf ingestemd met het triotje?
Sorry hoor, maar in dit geval moet ik de TS wel een beetje gelijk geven (ondanks dat hij het niet heel netjes heeft aangepakt). Overigens is het ook loigsch dat hij zich zwartgemaakt voelt, de "gemiddelde" persoon snapt dit soort dingen niet en ziet het vrij zwart wit.

Of iemand een relatie wel of niet wil aanhouden is natuurlijk zijn/haar keuze.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:06:33 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_87096946
quote:
Dit allemaal heb ik voor haar achtergehouden.
maar heb NOOIT ysiek contact gehad zonder dat mijn vriendin erbij was
Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).

@jaha: dat het vertrouwen weg is heeft niets met dat triootje te maken, maar, zie hierboven, met het liegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:10:51 #69
236264 crew  capricia
pi_87097122
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Lay-DC het volgende:
OH EN SIERADEN KOPEN VOOR EEN ANDERE VROUW IS HELEMAAL HOOGVERRAAD!!

Boeee!
Ja, dat kan dus echt niet!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87097270
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:02 schreef jaha het volgende:
Het vertrouwen weg...., whahahaha, de vriendin van TS heeft toch zelf ingestemd met het triotje?
Sorry hoor, maar in dit geval moet ik de TS wel een beetje gelijk geven (ondanks dat hij het niet heel netjes heeft aangepakt). Overigens is het ook loigsch dat hij zich zwartgemaakt voelt, de "gemiddelde" persoon snapt dit soort dingen niet en ziet het vrij zwart wit.

Of iemand een relatie wel of niet wil aanhouden is natuurlijk zijn/haar keuze.
Gaat niet om dat trio gedoe.

Gaat om wat daarna allemaal gebeurde.
Wel goed lezen he. :)
pi_87097678
En TS komt nog steeds niet over de brug met een reden waarom hij de afspraakjes en het sieraad verzwegen heeft. Sterker nog, als ik een dag iets zou gaan doen buitenshuis zou mijn vriendin altijd geinteresseerd zijn naar mijn dag (niet uit jaloezie, maar dat soort dingen bespreek je met elkaar), dus dan zou TS wellicht zelfs een verhaal verzonnen moeten hebben.

Anyway, TS, leg eens uit waarom jij het verstandiger vond om het maar niet te vertellen (ondanks dat je wist dat je vriendin zelf ook nog contact met haar had)?
pi_87098027
Leugens en oneerlijkheid is voor sommigen erger aan het overspel dan de seksuele daad zelf. Resultaat is dat je nu single bent. :)
pi_87105816
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Je vriendin wil je niet meer omdat je hebt zitten liegen sukkel (en ja, dingen expres achterhouden is OOK liegen).

@jaha: dat het vertrouwen weg is heeft niets met dat triootje te maken, maar, zie hierboven, met het liegen.
Tja het kopen van een sierraad voor een ander meisje is niet helemaal slim en informatie hierover achterhouden waarschijnlijk ook niet, maar uhm kuch ik vind dat nogal meevallen ten opzichte van fysiek vreemdgaan... (zeker als er wel een triotje tussen de hoofdrolspelers is geweest)

Ik heb zelf dan ook het idee dat er wat meer meespeelt dan dat TS hier toegeeft. Dat er van een "gezonde" relatie allang geen sprake is lijkt me evident. Maar goed daar ben je zelf bij.
pi_87111956
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Dit vraagt om een quote!!!! Hier komtieee -> :
Als jij normale reacties op jouw vreemdgaan gek vind, dan moet je het niet gek vinden als wij het niet normaal vinden. GEKKIE
tering, wat een irritant mormel ben jij zeg :r . Wat TS heeft gedaan is natuurlijk niet goed en niet goed te praten, maar dat kun je ook op een normale manier zeggen en er niet zo achterlijk op reageren :r
pi_87119605
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:28 schreef latinspirit86 het volgende:
1.Ik een sieraad voor haar gekocht ( in mijn ogen puur voor vriendschap ) maar daar over gelogen had
2. 3tal keer met haar gedronken heb in de langs restaurant snelweg ( en in de stad)
3. morgens bij haar in de buurt getankt ( om die dag wat leuks te doen) zonder dit te vertellen.
Ik denk dat het grootste probleem is dat je gelogen hebt over die sieraad, het punt is dat je daarmee al het andere in een kwaad daglicht stelt omdat ze dan gaat denken van, goh, zou hij over nog meer dingen hebben gelogen. Als het vertrouwen zodanig is beschadigd dat je dat niet meer herstellen kunt heb je denk ik pech.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')