Dat bedoel ik dus, ik heb dat ding niet in elkaar gezet dus ik onderhoud 'm ook niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
een toelichtend tekstje als "Vul hier uw station in" komt nog?
Voor mensen die achterlijk zijn hebben we prima instanties.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
een toelichtend tekstje als "Vul hier uw station in" komt nog?
Volgens de website van de DB kan het ook op de Nokia-telefoonsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
We hadden het over Android planners. Nokia draait Symbian.
Blj dat jij ter plaatse bekend bentquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor mensen die achterlijk zijn hebben we prima instanties.
Okee, dat kan natuurlijk bestquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Volgens de website van de DB kan het ook op de Nokia-telefoons
zijn al een aantal maanden testritten bezig op een paar van die HSL lijnen in België geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:27 schreef Gutz het volgende:
Vandaag een Vogelbekdier van AnsaldoBreda gespot in Leuven... Was alweer lekker bekalkt met grafitti. Iemand een idee wat dat ding daar deed?
Goed plan, maar ik verwacht dat ze de stellen zullen weigeren, omdat er geen hoogwaardige producten van te maken zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef James1988 het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens een testritje maken naar het terrein van Corus? Hoeft niet eens terug te komen... gewoon rechtdoor de oven in.
1 Fyra komt overeen met 194 duizend slotjes op kuttopics met "In before Socios" erinquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef James1988 het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens een testritje maken naar het terrein van Corus? Hoeft niet eens terug te komen... gewoon rechtdoor de oven in.
HA! Think againquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik verwacht dat ze de stellen zullen weigeren, omdat er geen hoogwaardige producten van te maken zijn.
Heb ik gedaan, maar alleen een sloper kan iets fatsoenlijks met de Italiaanse rommelquote:
Weet ik, alleen vraag ik me af hoe sterk die slotjes zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik draag anders een kansvolle nevenoplossing aan
Jij hebt echt iets gemist:quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dat kan natuurlijk bestVeel plezier ermee vast. Ik ben er iig erg tevreden over
Lijkt me dat de Symbianversie niet zo veel zal afwijken van de Androidversie. Maar ik reageerde dus op Fixers en die vroeg iets over Android. Nou ja, whatever
Ook desktop-apps?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
Hmm. Misschien moet ik mij dan toch eens gaan verdiepen in het ontwikkelen van apps.![]()
Toekomstig idee wellicht.
XQuery wel iets voor jou?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het is alles behalve kut.Het werkt ook nog, *Ziet genoeg mailtjes in inbox staan.
Voor Android heb ik momenteel niets, ja m.actuelevertrektijden.nl; maar ik word zelf al gek van dat jquery gebeuren.. Dus als ik ooit de kennis ervan heb dan maak ik zelf iets.
En vervolgens AnsaldoBreda aanklagen c.q. failliet verklaren?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef James1988 het volgende:
Dat is wel beter voor de treinenwereld, zodat nooit meer iemand in de verleiding kan komen bij die Italiaanse pizzabakkers (© ProRail) treinen te bestellen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En vervolgens AnsaldoBreda aanklagen c.q. failliet verklaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |