Op de OVV site ook niet. Misschien zit ie nog in de hoor/wederhoorfase, de laatste fase van het onderzoek voor publicatie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
typisch. Ik keek net nog op de IVW-site, daar was niets te zien.
Dat was een paar weken geleden al, toen het ongeluk een jaar geleden was. En het werd als feit gemeld...quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitstekend moment om tegaan speculeren ja, zo vlak voordat het rapport eraan komt
Dat was dan niet "een paar" weken geleden, want het was op 24 september.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was een paar weken geleden al, toen het ongeluk een jaar geleden was. E
Ja. Door Radio RIjnmond.quote:En het werd als feit gemeld...
Aha. Juist ja. Als je even over die gigantische koeienfout heen leestquote:Reisplanner Xtra is beschikbaar voor de platforms i-Phone, Blackberry, JAVA en Windows Mobile. Op dit moment wordt Reisplanner Xtra ontwikkelt voor Android toestellen. Medio oktober zal de eerste versie worden aangeboden.
Nee, de Reisplanner Xtra mis je niks aan. Dat ding is ontzettend sloom.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat Reisplanner Xtra wat is, maar Android wordt blijkbaar niet ondersteund![]()
Hell, kan mij t bommen, met de Railnavigator en m.ns.nl voor de storingen.
Dat filmpje op NS.nl ziet er inderdaad wel goed uit. Laatste keer dat ik hem gebruikte was dat allemaal nog niet mogelijk. Misschien is ie nu dan ook wat sneller.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh is dat zo ja? De geboden features zien er op zich wel interessant uit eigenlijk...
DB Railnavigator al geprobeerd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Fixers het volgende:
Ik gebruik regelmatig die m.ns.nl. Maar wordt die "er is een overwachte fout opgetreden" boodschap zat. Zo ongeveer de helft van de keren dat ik een pagina oproep zie ik dat zinnetje. Zo onverwacht is die fout niet meer.![]()
Zijn andere planners voor android beter?
Zodra ik mijn telefoon terug heb van Nokia ga ik hem wel proberen. Zal mij benieuwen. m.ns.nl gebruik ik zelden, meestal de mobiele AV (http://m.gwirken.nl voor de grotere stations en http://m.waarisdetrein.nl voor het overige.)quote:
Het is alles behalve kut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter is kut Crien, dat weet iedereen. Heb je niks voor Android?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |