Nee, geen 10 bakken! Dat past niet op m'n modelbaan! Gewoon zes bakken, en dan twee keer per uur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef Ireyon het volgende:
Ze kunnen beter de Beneluxtrein opknappen als ze nog een semi-positief imago willen krijgen. Nieuw interieur, 10 bakken lang, laat maar komen want daar kun je nog wel even mee rijden.
Of ieder half uur laten rijden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef Ireyon het volgende:
Ze kunnen beter de Beneluxtrein opknappen als ze nog een semi-positief imago willen krijgen. Nieuw interieur, 10 bakken lang, laat maar komen want daar kun je nog wel even mee rijden.
DM'90 blijft nog rijden, maar het inzetgebied voor dit type wordt ingekrompen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef dan13lv het volgende:
ik had trouwens nog SLT op groningen gezien gisteravonddie gaan volgens mij geleideljik de dm'90 vervangen toch?
Nee, dordrecht en mechellen skippenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En op Leiden Centraal laten stoppen...
+ Den Haag HS. Geen noemenswaardige aansluitingen vanaf daar, reizigers kunnen prima eerst naar Rotterdam. Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Roosendaal - Antwerpen - Brussel, daarmee dek je prima de volledige lading internationale reizigers.quote:
Daar heb je de fyra voor, Den Haag overslaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
+ Den Haag HS. Geen noemenswaardige aansluitingen vanaf daar, reizigers kunnen prima eerst naar Rotterdam. Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Roosendaal - Antwerpen - Brussel, daarmee dek je prima de volledige lading internationale reizigers.
Ik weet niet hoe dit opgelost zal worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
+ Den Haag HS. Geen noemenswaardige aansluitingen vanaf daar, reizigers kunnen prima eerst naar Rotterdam. Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Roosendaal - Antwerpen - Brussel, daarmee dek je prima de volledige lading internationale reizigers.
Ja kerol, de regering zit in den haag hequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
ja vaak zat, meestal als stoptrein Groningen - Zwolle ( tenminste zo zie ik ze altijd)quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Komt er nog wel eens DM'90 op Groningen eigenlijk? Ik zie ze hier nooit.
Tegenwoordig erg weinig meer. De stoptrein tussen Groningen en Zwolle rijdt vrijwel alleen nog maar met ICM. DM'90 wordt alleen ingezet als vervangend materieel als er niets anders voorhanden is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef dan13lv het volgende:
[..]
ja vaak zat, meestal als stoptrein Groningen - Zwolle ( tenminste zo zie ik ze altijd)
Als ie dan maar wel op Roosendaal blijft stoppen. En er een goede aansluiting komt op Roosendaal. Anders ben ik tegenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja kerol, de regering zit in den haag he![]()
![]()
Maar dordrecht is gewoon.. onzinnig
Cijfertjestijd, in- en uitstappers per station:quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Maar dordrecht is gewoon.. onzinnig
| 1 2 3 4 5 6 7 | Amsterdam Centraal 145093 149231 156452 Schiphol 53071 55966 56665 Den Haag HS 32105 33429 36456 Rotterdam Centraal 88870 91531 93169 Dordrecht 19093 20338 21273 Roosendaal 11661 11359 11485 |
Enige keer dat die in een trein zitten is met de Aswolk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Gevalletje "How to lie with numbers?" natuurlijk hequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Cijfertjestijd, in- en uitstappers per station:
[ code verwijderd ]
bron
Afgaande op deze cijfers zijn Den Haag HS en Dordrecht zinnigere stops dan Roosendaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |