Ik denk dat zoiets wel wat langer duurt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
okee gaaf. hebben ze 'm dan volgende week vrijdag al, of duurt dat dan wat langer?
afhankelijk van de snelheid waarmee Tjibbe de postvakjes leeghaalt....ik gok dat het wel 2011 wordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
okee gaaf. hebben ze 'm dan volgende week vrijdag al, of duurt dat dan wat langer?
Ah oke, enig idee hoeveel (kilo)meter kabel er in de studio gaat straks?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nope, maar er is momenteel ook niet zo heel veel aan te zien. De vloer zit er nu in, maar ze zijn nu vooral bezig met leidingen en andere kabels trekken. Er zal binnenkort vast wel weer wat te zien zijn.
Ehm... véél!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, enig idee hoeveel (kilo)meter kabel er in de studio gaat straks?
De betere programma's op veronicaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
Verster, vroegâh bij SixPack nu veelal programma's op Veronica.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef JandeHoop het volgende:http://yfrog.com/eltdntj strand op de tweede verdieping van Renaissance hotel op Curacao. Net echt. Zitten zelfs vissen in zwembad!
Sixpack heb ik nooit gekeken, veronica kijk ik ook nooit..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verster, vroegâh bij SixPack nu veelal programma's op Veronica.
Sixpack was tof altijd. Zijn behoorlijk wat televisie mensen daar begonnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sixpack heb ik nooit gekeken, veronica kijk ik ook nooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |