Wat geef jij je kind en geef mij er ook eens wat van?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris had gisteren van half 9 tot half 10 geslapen![]()
Zelf was ik om 7 uur al klaarwakker (lang leve wekkers), en ben echt futloos...Was wel uitgeslapen vanochtend toen ik wakker werd
Dat zou goed kunnen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Fannetje het volgende:
We zijn wel afgelopen zondag geswitcht van friso naar nutrilon, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Ze lijkt er gelukkig niet zoveel last van te hebben, maar ik wil toch voor de zekerheid even bellen met het CB morgen
Bij echte pijn, gewoon paracetamol.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef draculettetje het volgende:
Waar halen jullie toch de tijd en energie vandaan om te blijven schrijven enzo? hier alweer bagger nacht vanwege tandjes, bijtring en vsm druppels helpen niet echt iemand nog tips? of bij grote baby's vragen?
zal k wat afkolven en opsturenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat geef jij je kind en geef mij er ook eens wat van?
Leia is in haar slaap echt mega onrustig.. dus die gaat dat nog niet halen denk ik! Alhoewel ik wel het idee heb dat ze op haar eigen kamer rustiger/dieper slaapt dus wellicht moet ik haar toch maar eens proberen daar een nacht te leggen en kijken wat er gebeurd..
de eerste is nu idd ook helemaal door en nr 2 is zichtbaar/ voelbaar maar nog niet doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Bij jen kwamen tanden per 2 of 4 door. Ff doorbijten maar ze was wel snel klaar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Ticootje het volgende:
Das toch niet stom? Daar heb je dit soort forums voor.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Keshet het volgende:
Bijtring svp niet in de diepvries doen ivm vastvriezend tandvlees.
Mooi dan ga ik dat vanavond eens doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
zal k wat afkolven en opsturen
die rukken maakt ie ook pas sinds ie op zn eigen kamer slaapt hoorwel lekker. ik was vanochtend echt uitgerust, later op de dag niet meer
draak, ik internet veel op mn telefoon, dus ben hier vaak tijdens t voeden en tv kijken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |