abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87262212
Hm, Anne ligt nu ook alweer bijna twee uur te slapen, ben benieuwd of ze vannacht ook nog wil slapen, want normaal gesproken zijn dit haar wakkere uurtjes.
pi_87263788
Beterschap dan maar voor Leiaatje.

Arme Floris Sonnetje, huilen in de auto. :X Ik vind dat zo erg he, dan kan ik er niet bij, en ik kan het niet zien en ze huilt wel. Vaak kun je dan ook nog niet zomaar even stoppen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87263871
wilde k wel doen cp, maar hij sliep :)
en toen hij wakker was heb k er niet aan gedacht -O-
pi_87264083
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
Beterschap dan maar voor Leiaatje.

Arme Floris Sonnetje, huilen in de auto. :X Ik vind dat zo erg he, dan kan ik er niet bij, en ik kan het niet zien en ze huilt wel. Vaak kun je dan ook nog niet zomaar even stoppen..
ik zat er naastmaar hij werd niet stil -O-
(k zat er naast omdat mijn zwager meereed met ons
pi_87264840
CP, dat is geen standaartprocedure. Mijn eigen vk was helemaal verbaast dat de zh-vk gezegd had dat we maar moesten komen voor een nagesprek/nacontrole met 6 weken, want normaal doen ze dat nooit. Maar wij kregen natuurlijk special treatment omdta ze bang waren voor weer een klachtenprocedure :') Beetje jammer dat het dan nu weer niet lukt om normaal een afspraak te krijgen :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87273302
Ik (of nouja, wij :P ) hebben een (slaap)wonder gemaakt!!

Ze sliep gisteravond om 21:30 en ze werd vanochtend wakker om... jawel 07:30 !!!!!
En ga haar zo pas halen voor 't eerste flesje. Ze ligt nog lekker rond te kijken. Happyyyyy :D
pi_87274431
Pessie, je mist me nieuws voorlopig nog niet hoor..Kan nog even niks zeggen maar zal je wel een PM sturen haha :) Veel plezier in Frankrijk!

ChilllayD, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :D

Sonnetje, huilen in de auto vind ik echt zoveel erger dan het huilen thuis.. En helemaal als je ernaast zit en je de kleine niet op kan pakken.. Super dat het zo goed is gegaan in de Efteling! Heeft Floris een lekker happy meal gehad? :)

Fannetje, hoe is het slapen gegaan?

Ik heb net even snel een beetje bijgelezen.. :)

Las over hydrofiele en spuugdoekjes. Wij hebben 10 hydrofiele luiers.. Gebruik ze alleen maar voor het afdrogen en Nanique gaat max. 2 keer in de week in bad of onder de douche want anders trek ik de vellen eraf. Spuugdoekjes daar kunnen we bijna een winkel mee beginnen haha.. Hadden er al heel veel en kregen er ook nog een hoop. Kun je af en toe een spuugdoeken-was draaien!
Hier ook nog de verkleiner in de Maxi Cosi, wij hebben ook een oud model maar wel een verkleiner erin.. Duurt ook nog lang meer!

Met de luiers zijn we nog in maatje 2 bezig. Nog 2 grote pakken en dan ligt er alweer nummer 3 klaar want 2 word wel krap nu.

Gister naar het CB geweest voor de 2e prik. We lopen wat achter want Nanique is bijna 4 maand maar goed. Ze woog gister 6330 Gram en is 62 Cm! We hebben een enorm kind haha.. Shenaya deed het veel minder goed haar eerste jaar..

Ik ga zo eens even het huishouden hier doen.. Morgen nog een vrije dag en dan mag ik er weer 4 werken.
Altijd blijven lachen... :)
pi_87275263
Nou, Anne was gisteren moeilijk wakker te krijgen, maar toch maar gedaan voor de laatste fles.
Vannacht werd ze alweer om half vier wakker. Gek eigenlijk, hoe snel je went aan een doorslapend kind, maar ach, één keer per nacht is nog steeds wel heel acceptabel!
Vanmorgen meldde ze zich wel weer op de gebruikelijke tijd, dus hopelijk heeft ze haar ritme weer te pakken.

Voor de mensen die flesvoeding geven: Heeft iemand wel eens meegemaakt dat ze al anderhalve dag niet meer gepoept hebben? Ze laat wel veel scheetjes, maar er komt verder helemaal niks. Ze lijkt er nu geen last van te hebben, maar ik lees dat ze toch wel minstens 1x per dag moeten poepen. Maar ja, wat kan ik daaraan doen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:08:56 #184
258612 nytar
boys boys boys
pi_87277705
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:24 schreef ChilllayD het volgende:
Ik (of nouja, wij :P ) hebben een (slaap)wonder gemaakt!!

Ze sliep gisteravond om 21:30 en ze werd vanochtend wakker om... jawel 07:30 !!!!!
En ga haar zo pas halen voor 't eerste flesje. Ze ligt nog lekker rond te kijken. Happyyyyy :D
Wij hadden vannacht precies hetzelfde, heel de avond al moe, om half 10 eindelijk toegeven en in slaap vallen en om half 8 hebben we Jonas maar wakker gemaakt omdat mn tiet op ontploffen stond! 10 uur (!!!) slaap achter elkaar, dat is toch heeeerlijk!
pi_87278082
Fannetje, Anna krijgt half kunstvoeding half borstvoeding, maar zij poept niet elke dag. Meestal elke 3 dagen. En idd wel veel scheetjes, en man, wat stinken die! :X

Oh en ik lees steeds over jullie goed slapende kindjes O+ Wij makken Anna nu elke 3 uur wakker voor voeding, en 's nachts laten we er dan 1 keer 5,5 uur tussen zitten. Maar dan moeten we haar dus ook echt wakker maken. Vanaf wanneer kunnen we haar gewoon laten slapen tot ze uit zichzelf wakker wordt?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87278628
Ja echt heerlijk hé :D 10 uur slapen, kleine slaapgekjes, hihi.
Hier heeft Yinthe ook wel eens 2 dagen niet gepoept, of althans 's avonds dan de eerste luier in 2 dagen. Ze krijgt flesvoeding.....
pi_87278840
Hier was het vannacht elke 2 uur! O+ als vanouds :O
Vanmorgen heb ik haar maar lekker bij me genomen en zo hebben we vanmorgen nog wat geslapen samen O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:50:46 #188
258612 nytar
boys boys boys
pi_87279393
@ tessie: Wij hebben Jonas nooit wakker gemaakt, alleen als ik het echt niet meer trok met mn borstvoeding. Dan maakte we hem na een uurtje of 6 - 7 wel eens wakker, maar ik heb ook wel eens 's nachts zitten kolven en hem laten slapen. Als ie dat nodig heeft mag ie van mij blijven liggen!
pi_87280058
Mn kind zit helemaal onder de jeugdpuistjes :D .. En ik wil eraan peuteren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87280223
Oeh Tico, verleidelijk he? :X

Tessie, wordt Anna overdag wel wakker als ze honger heeft? Ik heb Isabel nooit wakker hoeven maken voor een voeding, die kwam altijd zelf op tijd, dus toen ze 's nachts er wat langer tussen liet dat ook haarzelf laten bepalen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87280409
Tessie, waarom maak je Anna wakker? Op advies van de kraamzorg/CB? Wij kregen na de eerste week al het advies om Anne vooral lekker te laten slapen als ze daar behoefte aan had, maar Anne is natuurlijk wel een 8 ponder die wel wat kan hebben.

En wat betreft het poepen: Ik kijk het nog even een dagje aan. Als ze morgen nog niet heeft gepoept bel ik wel even met het CB. Ik vind het vooral zo raar omdat ze eerst echt 2-3 poepluiers per dag had en dan opeens anderhalve dag helemaal niets...
pi_87288443
Fannetje, Anne krijgt flesvoeding toch? Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met flesvoeding, maar is het dan niet zo dat ze sowieso iedere dag een poepluier moeten hebben? Eventueel iets meer water in de fles doen?

Leia heeft ook alweer 2 of 3 dagen geen poepluier gehad, maar bij bv is dat normaal.

Tes, ik denk ook dat je Anna 's nachts gewoon kan laten slapen hoor inmiddels!! Ik zou nog wel even kolven voorlopig om te zorgen dat je productie stabiel blijft, maar Anna is groot en sterk genoeg om er wat meer uurtjes tussen te laten 's nachts :) als er overdag maar niet te lang tussenzit!

Nou Leia is weer aan het inhalen :') ik moest even naar het dorp, dus hoppa kind in de doek gedaan.. en daar heeft ze 2,5 uur geslapen! Toen wakker en megaaaa vrolijk O+ eindelijk weer eens.. Volgetankt :Y) en toen storte ze weer, dus heb haar zowaar zonder Pacco in bed gelegd en wel paar keer speen opnieuw erin moeten doen maar ze slaapt alweer een uurtje! *O* Fijn, want overdag goed slapen betekent meestal 's nachts ook goed slapen :)

En ze moet goed slapen, want zaterdag gaat Leia kennismaken met haar schoonzus Anna van tessie :P dus dan moet ze wel een beetje gezellig zijn! *;
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:13:54 #193
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87288659
We zijn aangekomen. Gisteren om 23.05 :O . Hele lange reis, heb 3 keer moeten voeden en verder nog een aantal keer file! Ik ga even naar mn zoon kijken, die piept.
pi_87291949
Floris had gisteren van half 9 tot half 10 geslapen :o :D
Zelf was ik om 7 uur al klaarwakker (lang leve wekkers -O-), en ben echt futloos...Was wel uitgeslapen vanochtend toen ik wakker werd :')
pi_87292597
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:19 schreef Fannetje het volgende:
Tessie, waarom maak je Anna wakker? Op advies van de kraamzorg/CB? Wij kregen na de eerste week al het advies om Anne vooral lekker te laten slapen als ze daar behoefte aan had, maar Anne is natuurlijk wel een 8 ponder die wel wat kan hebben.
Als je flesvoeding geeft sinds kort kunnen ze daar natuurlijk "last" van hebben. De samenstelling van de ontlasting word dan ook anders. Wat je kan doen is een theelepel venkelwater toevoegen aan de pap die je maakt :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87296468
Anne heeft vanaf dag 3 al flesvoeding gekregen, dus het lijkt me sterk dat ze daar nu pas last van krijgt.
Maar helaas nog steeds geen poepluier gesignaleerd hier. Volgens mijn ouders moet ik me niet zo druk maken, maar ik bel morgen toch maar even met het CB voor de zekerheid.
pi_87296544
Inderdaad raar dat ze er dan een paar weken later last van heeft. Maar zoals ik al zei, venkelwater is een uitkomst. Vraag mijn moeder maar ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 19:35:39 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87296699
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:32 schreef Tally het volgende:
Inderdaad raar dat ze er dan een paar weken later last van heeft. Maar zoals ik al zei, venkelwater is een uitkomst. Vraag mijn moeder maar ;)
venkel mocht volgens mij tegenwoordig niet meer. Ik mocht het Jan iig niet geven van kraamzorg/cb .Ik zou het voor de zekerheid even navragen ;)

*weer snel wegrent hier, mag hier nog niet (weer) komen :P *
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87297050
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

venkel mocht volgens mij tegenwoordig niet meer. Ik mocht het Jan iig niet geven van kraamzorg/cb .Ik zou het voor de zekerheid even navragen ;)

*weer snel wegrent hier, mag hier nog niet (weer) komen :P *
Ik ben er mee groot geworden. Ik had altijd (en soms nog steeds) last van darmkrampen.
Van de kraamzorg en CB mocht het toen ook niet. Maar in overleg met verloskundige en kinderarts mocht ik het toch gewoon hebben. Als het maar goed afgepast was :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 19:45:52 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87297149
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben er mee groot geworden. Ik had altijd (en soms nog steeds) last van darmkrampen.
Van de kraamzorg en CB mocht het toen ook niet. Maar in overleg met verloskundige en kinderarts mocht ik het toch gewoon hebben. Als het maar goed afgepast was :)
dat verklaart een hoop. op voorschrift is natuurlijk anders dan het (zoals heel vroeger) gewoon zelf geven ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')