ik zat er naastmaar hij werd niet stilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
Beterschap dan maar voor Leiaatje.
Arme Floris Sonnetje, huilen in de auto.Ik vind dat zo erg he, dan kan ik er niet bij, en ik kan het niet zien en ze huilt wel. Vaak kun je dan ook nog niet zomaar even stoppen..
Wij hadden vannacht precies hetzelfde, heel de avond al moe, om half 10 eindelijk toegeven en in slaap vallen en om half 8 hebben we Jonas maar wakker gemaakt omdat mn tiet op ontploffen stond! 10 uur (!!!) slaap achter elkaar, dat is toch heeeerlijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:24 schreef ChilllayD het volgende:
Ik (of nouja, wij) hebben een (slaap)wonder gemaakt!!
Ze sliep gisteravond om 21:30 en ze werd vanochtend wakker om... jawel 07:30 !!!!!
En ga haar zo pas halen voor 't eerste flesje. Ze ligt nog lekker rond te kijken. Happyyyyy
Als je flesvoeding geeft sinds kort kunnen ze daar natuurlijk "last" van hebben. De samenstelling van de ontlasting word dan ook anders. Wat je kan doen is een theelepel venkelwater toevoegen aan de pap die je maaktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:19 schreef Fannetje het volgende:
Tessie, waarom maak je Anna wakker? Op advies van de kraamzorg/CB? Wij kregen na de eerste week al het advies om Anne vooral lekker te laten slapen als ze daar behoefte aan had, maar Anne is natuurlijk wel een 8 ponder die wel wat kan hebben.
venkel mocht volgens mij tegenwoordig niet meer. Ik mocht het Jan iig niet geven van kraamzorg/cb .Ik zou het voor de zekerheid even navragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:32 schreef Tally het volgende:
Inderdaad raar dat ze er dan een paar weken later last van heeft. Maar zoals ik al zei, venkelwater is een uitkomst. Vraag mijn moeder maar
Ik ben er mee groot geworden. Ik had altijd (en soms nog steeds) last van darmkrampen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
venkel mocht volgens mij tegenwoordig niet meer. Ik mocht het Jan iig niet geven van kraamzorg/cb .Ik zou het voor de zekerheid even navragen![]()
*weer snel wegrent hier, mag hier nog niet (weer) komen*
dat verklaart een hoop. op voorschrift is natuurlijk anders dan het (zoals heel vroeger) gewoon zelf gevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er mee groot geworden. Ik had altijd (en soms nog steeds) last van darmkrampen.
Van de kraamzorg en CB mocht het toen ook niet. Maar in overleg met verloskundige en kinderarts mocht ik het toch gewoon hebben. Als het maar goed afgepast was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |