abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87297206
We zijn wel afgelopen zondag geswitcht van friso naar nutrilon, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Ze lijkt er gelukkig niet zoveel last van te hebben, maar ik wil toch voor de zekerheid even bellen met het CB morgen :)
pi_87298794
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris had gisteren van half 9 tot half 10 geslapen :o :D
Zelf was ik om 7 uur al klaarwakker (lang leve wekkers -O-), en ben echt futloos...Was wel uitgeslapen vanochtend toen ik wakker werd :')
Wat geef jij je kind en geef mij er ook eens wat van? :P

Leia is in haar slaap echt mega onrustig.. dus die gaat dat nog niet halen denk ik! Alhoewel ik wel het idee heb dat ze op haar eigen kamer rustiger/dieper slaapt dus wellicht moet ik haar toch maar eens proberen daar een nacht te leggen en kijken wat er gebeurd.. ;)
pi_87300022
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Fannetje het volgende:
We zijn wel afgelopen zondag geswitcht van friso naar nutrilon, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Ze lijkt er gelukkig niet zoveel last van te hebben, maar ik wil toch voor de zekerheid even bellen met het CB morgen :)
Dat zou goed kunnen hoor.

Je hebt ook voeding voor kindjes die moeilijk poepen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87300592
Fannetje, kindjes hebben 2 weken de tijd nodig om aan nieuwe voeding te wennen. Het zou dus best kunnen dat het er iets mee te maken heeft. Maar wel een goed idee om even naar het CB te bellen. :Y

Wat 'n goed slapende kindjes hier allemaal! ^O^

Hier niets bijzonders te melden alles gaat z'n gangetje. Over 3 daagjes gaat Lisa alweer naar de grote babies. Kop onder zand steekt... mijn baby is nog klein!
pi_87303902
Waar halen jullie toch de tijd en energie vandaan om te blijven schrijven enzo? hier alweer bagger nacht vanwege tandjes, bijtring en vsm druppels helpen niet echt iemand nog tips? of bij grote baby's vragen?
pi_87304516
Oeh, heeft minidraakje nu al last van tandjes? *kop in 't zand steekt*
Ik weet dat er middeltjes voor zijn, chamodent is er eentje van.. Kom even niet op de naam van de andere. Bijtring in de diepvries?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87304785
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef draculettetje het volgende:
Waar halen jullie toch de tijd en energie vandaan om te blijven schrijven enzo? hier alweer bagger nacht vanwege tandjes, bijtring en vsm druppels helpen niet echt iemand nog tips? of bij grote baby's vragen?
Bij echte pijn, gewoon paracetamol. :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:18:53 #208
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87304910
Bijtring svp niet in de diepvries doen ivm vastvriezend tandvlees. ;)

Dentinox! Dat lijkt hier aardig te werken, 't is een lokale pijnstiller. Emma vind 't superlekker. :') Je kan eventueel nog proberen om 't tandvlees een beetje te masseren. Een paracetamol kun je natuurlijk ook overwegen; als minidraakje er zo'n last van heeft.
Heel veel succes in ieder geval!

Emma loopt er al weken tegenaan te hikken maar er breekt maar niks door. Heule mondje vol bobbels. Ik verwacht echt dat ze binnenkort wakker wordt met ineens een compleet gebit ofzo. *)
A grand adventure has begun.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:19:11 #209
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87304935
Nou ja, wat Tico zegt dus. :D
A grand adventure has begun.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:37:27 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87305963
Wat sneu dat sommige kindjes zo last van tandjes hebben -O- . Ook ik heb vriendinnen gehoord over Dentinox. Maar zelf nog niet nodig (gelukkig).

Ik ga Nathan maar es wakker maken, die slaapt al de hele avond.
pi_87305981
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Orea het volgende:

[..]

Wat geef jij je kind en geef mij er ook eens wat van? :P

Leia is in haar slaap echt mega onrustig.. dus die gaat dat nog niet halen denk ik! Alhoewel ik wel het idee heb dat ze op haar eigen kamer rustiger/dieper slaapt dus wellicht moet ik haar toch maar eens proberen daar een nacht te leggen en kijken wat er gebeurd.. ;)
zal k wat afkolven en opsturen :P

die rukken maakt ie ook pas sinds ie op zn eigen kamer slaapt hoor :) wel lekker. ik was vanochtend echt uitgerust, later op de dag niet meer :')

draak, ik internet veel op mn telefoon, dus ben hier vaak tijdens t voeden en tv kijken enzo ;)
pi_87306540
dank voor de antwoorden, bijtring idd in de koelkast
minidraak heeft er echt last van wordt gillend wakker blijft vervolgens zo 2 a 3 uur wakker dan weer in slaap vallen om weer wakker te schrikken, alleen ik ben als matras goed, waarvan het eerste uur ontroostbaar, beetje stom nooit aan paracetemol gedacht!
Masseren doe ik voor ze bij me drinkt zodat die aanraking ook niet belemmerd voor het drinken
eens kijken wat vannacht gaat doen gelukkig bijna weekend, kan ik ook weer bijtanken
pi_87307136
Bij jen kwamen tanden per 2 of 4 door. Ff doorbijten maar ze was wel snel klaar.
pi_87307202
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Bij jen kwamen tanden per 2 of 4 door. Ff doorbijten maar ze was wel snel klaar.
de eerste is nu idd ook helemaal door en nr 2 is zichtbaar/ voelbaar maar nog niet door
ben benieuwd natuurlijk hoe verder maar ja afwachten
pi_87307290
Gewoon lekker een paracetamol voor de nacht als ze er echt zo'n last van heeft. Je geeft het vast niet bij elk dingetje en als je zelf echt pijn hebt neem je het toch ook?
Ik ben niet zo van de smeersels en homeopatische meuk als ik zie dat er echt pijn is.
pi_87307553
ik heb gewoon heel stom nooit aan paracetemol gehad, ondanks ik die zelf zat gebruik
maar je hebt helemaal gelijk bij echte pijn kan het best! (vind het echt stom dat ik er nooit aan gedacht heb)
pi_87307743
Das toch niet stom? Daar heb je dit soort forums voor.
pi_87307904
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Ticootje het volgende:
Das toch niet stom? Daar heb je dit soort forums voor.
:* dank

nu kolven en naar bed.....
pi_87313983
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Keshet het volgende:
Bijtring svp niet in de diepvries doen ivm vastvriezend tandvlees. ;)

:o Klok-klepel.. Sorry! Zal het niet meer doen! o|O

Succes ermee Draak, lijkt me erg vervelend.. Ik sla de tips maar vast op, mini-draakje in tenslotte een week ouder dan minimor ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87314016
Fannetje, kan heel goed door de switch van voeding komen dat het moeilijker gaat met poepen.. Is altijd even wennen.. Met 2 weken moeten ze gewent zijn dus ook minder kramp hebben (tenminste zei ons CB).. Als je het niet vertrouwd even CB bellen..

Zooooo de oudste op school! Wat een rust :D Nanique in de box beetje slapen en ik relaxen!!!
Morgen moet ik weer aan de slag voor 4 dagen dus nog ff van de rust genieten :)
Altijd blijven lachen... :)
pi_87314688
Anne had gisteren om half elf een mega poepluier *O*

Vannacht was ze wat eerder wakker dan normaal, 4.15 uur, en daarna wilde ze niet echt meer slapen, maar ze huilde ook niet, dus konden papa en mama nog wel even slapen :)

Mevrouwtje lijkt het wel fijner te vinden om om schoot te hangen dan in de box, in de box gaat ze na een half uurtje brullen en dan vindt ze het op de arm helemaal prima :)
pi_87314824
mijn kind is een slaapkop, hij slaapt nu nog steeds :)
ging er gisteravond om 11uur in :)

fannetje ik vind t al heel wat dat ze t een half uur volhoudt in de box!.dat red floris echt niet :)
tegenwoordig wil hij wel iets langer, maar echt geen half uur
pi_87315248
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

zal k wat afkolven en opsturen :P

die rukken maakt ie ook pas sinds ie op zn eigen kamer slaapt hoor :) wel lekker. ik was vanochtend echt uitgerust, later op de dag niet meer :')

draak, ik internet veel op mn telefoon, dus ben hier vaak tijdens t voeden en tv kijken enzo ;)
Mooi dan ga ik dat vanavond eens doen :) nu maak ik haar semi wakker als we naar bed gaan.. voed haar en dan slaapt ze verder in de wieg... ga haar vanaaf maar eens laten liggen dan en kijken wat ze doet :)

Leuk weer eens 2 nachten nachtvoedingen :P kheb stuwing :') maar wil voorraad opbouwen dus dat komt goed uit ;)

Fannetje wat fijn!
pi_87315551
tis wel saai hoor zo'n langslapend kind, zit al sinds 9uur aangekleed...en meneer slaapt nog steeds.

Heb zelfs al gechecked of ie t nog deed :')

stuwing heb k dus nooit..zelfs nu geen onwijs volle borsten.Nou ja ze zitten vol, maar niet extreem.
pi_87315815
Nah, muppet heeft vannacht om 5 uur rechts gedronken (en goed ook! :o) en daar kwam net 180 cc uit :') en links heeft ze vanmorgen rond 8 nog gehad en daar kwam nog ruim 50 cc uit... Nou ja, als dit het resultaat is laat haar dan voorlopig nog maar even komen rond 5 uur, dan heb ik straks meer dan genoeg in de vriezer :P

Die ligt nu overigens gewoon nog te pitten! Hoop dat ook zij een poepbroek heeft straks, want ik heb de halve nacht wakker gelegen van het gedraai, gekronkel en gekreun van mevrouw. Er zit was dwars vanaf dinsdag geloof ik ;)

Als ze straks wakker is maar eens in de doek slingeren en richting stad.. Haar id bewijs is klaar en dan meld ik haar meteen maar even aan bij de bieb :P
pi_87316287
zo das een hoop :o
hier krijg ik 110/120 ofzo uit 2kanten, overdag iig
als k s ochtends kolf krijg k dat uit 1kant, naar tegenwoordig drinkt ie s ochtends 2kanten, ook niet gek na 12uur :)

hij is nu wakker :)
pi_87316729
Oh ja, k moet ook nog ff kolven, maar ik kolf ze dus niet leeg, dan gaan ze helemaal los... Ik kolf tot ik voldoende heb om te oefenen, 3 minuutjes ofzo dan heb ik wel 50cc prima om een flesje te oefenen. Gister en eergister had ik grotere hoeveelheden, maar ze kan nog echt niet goed drinken uit een flesje, dus das zonde... Dan drinkt Jen het wel weer op, niet dat het door de gootsteen gaat. Maar toch.
pi_87316758
Oh en als ik straks weer ga werken en wel 2x per dag leegkolf, dan kolf ik in de ochtend iets van 300cc en in de middag iets van 150 ofzo... Gewoon 4 voedingen.
pi_87318494
wow jullie kunnen lekker kolven zeg!
vannacht was het weer raak, net toen we naar beneden wilden voor de para besloot mw op mij in slaap te vallen, volgende keer dus de para ook boven!

morgen hebben we een verjaardag maar het meisje dat jarig is heeft net de waterpokken...
denk toch maar dat we onze kleine meid dan maar niet meenenen en we zelf afwisselen
pi_87320001
Draculetje, en het vervelende is dat ze de waterpokken nog een keer kunnen krijgen als ze ze als baby hebben..

Er word goed gekolft hier!! Ergens vind ik het jammer dat dat soort dingen er bij mij niet bij horen maar de fles is ook wel weer erg makkelijk.. Papaaaaa!! :D

Goed, ik ga ff genieten van de rust. Nanique op bed.. Papa thuis.. Shenaya keutelt wel.
pi_87323891
Aan het kolven mis je niet zoveel hoor Liesz ;) Ik vind er niet zoveel aan haha :P
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87324327
nou precies liesz en ze is al niet lekker doorv de tandjes!

tessie maar je kan het wel! :*
pi_87330430
Nah, al zou ik flesvoeding geven, dan nog zou ik degene zijn die zn nest uit moet.. Papa moet gewoon werken en ik ben toch thuis. Dat zou geen verschil maken hier.

Edit: En ik heb een liter melk in de vriezer, als ik zou willen dan zou ze gewoon bij papa een fles kunnen krijgen. Dan moet ze alleen nog ff doorhebben hoe dat werkt.
pi_87330489
hier ook niet idd :)

oh ja k heb echt geen klein baby'tje meer! de mijne is groot, die van tico is klein O+
zo'n mini hoofdje heeft leyla O+
pi_87330512
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
hier ook niet idd :)

oh ja k heb echt geen klein baby'tje meer! de mijne is groot, die van tico is klein O+
zo'n mini hoofdje heeft leyla O+
floris is inderdaad groot! Die wil alleen maar zitten om te kunnen kijken.
pi_87330545
ja nieuwsgierig aagje is t O+
heeft ie vsn zn tante ;)
pi_87330851
Onze kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen! Ondanks alle drukte, Lekker pitten.
pi_87336371
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef Ticootje het volgende:
Onze kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen! Ondanks alle drukte, Lekker pitten.
dat zeker O+
floris heeft maar een kort slaapje gedaan, maar vond t wel best in de schommelstoel
pi_87337089
Nou, beeb ligt zonder morren op bed :D ga haar niet wakker maken als we naar bed gaan, dus ik ben heel erg benieuwd wat ze doet.. Zou haar super graag nog lekker naast me in de wieg willen hebben, maar ze slaapt zo onrustig.

Als ze hetzelfde slaapt als normaal dan gaat ze morgen gewoon weer lekker in de wieg :P (die is zo groot dat ze er nog wel even in kan!)
pi_87337144
Hier werk ik ook dus we wisselen elkaar af met de flessen.. Het scheelt dat we er 's nachts niet meer uit hoeven!

Tessie, nee zou kolven ook niet veel aanvinden denk ik maar had graag BV gegeven..

TVOH kijken, vind het erg leuk!
pi_87337909
Ik hoef pas 1 december weer.
pi_87338535
Wat leuk dat jullie hebben gemeet Ticootje en Sonnetje :)

Afwisselen met de flessen lijkt me ook wel relaxed straks. Heb nu één borstvoeding overgeslagen ivm het afbouwen, over een paar dagen weer één.

Heb vandaag een flessenwarmer gekocht, eenvoudig ding van de Prenatal wat als het goed is 4 uur warm blijft als je er kokend water in doet in een flesje. Volgende week flink veel in de auto zitten van Groningen naar Den Bosch. Volgende dag naar Sittard en weer terug naar Groningen. We gaan naar mijn oma van 94. Best gek idee dat dit misschien wel de eerste en laatste ontmoeting zal zijn..

Femke begint zich steeds sneller te vervelen lijkt wel. Ze wordt al boos als ik haar in de box leg. Ze wil alles zien, dat kost allemaal best wel weer veel energie. Ben ook lekker de Voice of Holland aan het kijken en ga lekker vroeg naar bed :O
pi_87339013
floris ligt lekker op bed :)

orea, hopelijk.slaapt ze lekker door. bij floris als k m liet liggen kwam ie eerst een paar dagen om 5uur ofzo (vanaf 8uur)
en na een paar dagen werd k eerder dan hem wakker :)

Mereltje, we hadden een kraamfeestje van de leesclub :)
en femke is vandaag natuurlijk al 3maanden :o
floris nog laaaang niet :X (i'm in denial)
pi_87340503
Oh nou 5 uur vind ik prima hoor, dat komt ze normaal ook! Alleen ligt ze dan veel te kreunen en te bewegen en soms om haar speen te miepen (ben benieuwd hoe dat in haar kamer gaat!) maar merk zoals nu dat ze gewoon echt rustig en stil is (babyfoon staat vrij gevoelig :))

Ga er zo maar eens in! :O vandaag flink op pad geweest met het mupke!

Tico, 1 dec!! Lekker! Ik volgend jaar pas weer :P (10 jan, maar volgend jaar klinkt langer :P)
pi_87341869
floris slaapt veel rustiger op zijn kamer, of iig ik heb er geen last vsn :P
hij valt wel in slaap als hij wakker werd, terwijl hij bij ons dan echt wakker werd
pi_87347848
Hmmm half 2... Vind ik voeden als wij naar bed gaan rond 23:00 en dan rond 6-en fijner denk ik ;) de ruk voor langer is duidelijk te lang voor haar (ze lag er nu vanaf 8 uur op :) en op haar kamer das ook wennen natuurlijk)

Zo na de voeding gaat ze lekker in de wieg naast me ;) truste!
pi_87349723
Whehe.. Misschien moet ze ff wennen orea.
pi_87349844
das minder orea idd
hier ligt floris nog steeds...hij zit nu aan 12uur geloof k.
k ga me zo weer omdraaien :)
pi_87349871
Ik ben weer terug op bed. Ff dvd voor jen aangezet en cornflakes gevoerd en nu lekker ff keutelen.
pi_87350118
Hier was het na half 2, 5 uur :O

Slaapknopje is zoek :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')