abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:44:33 #201
262650 kitao
prikplaatje
pi_87096155
iedereen uitgeluld ?

geeft niet , is niet voor de eerste keer.
):O
megalomaniac
pi_87096337
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef kitao het volgende:
iedereen uitgeluld ?

Ik denk dat iedereen berichten van nijmegen afwacht.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:49:52 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87096372
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:35 schreef kitao het volgende:

[..]

die niet kloppen
[..]

lekker makkelijk om in de media te zeggen dat KRAKERS kinderen willen opblazen.
waar heb ik die truc eerder gehoord ?
(godwin of niet)
Geen truuk, is gewoon zo dat de officier van justitie bedreigd wordt, ook zijn kinderen

quote:
Het huis van de openbare aanklager, die het optreden tegen de krakers voor justitie coördineert, is beklad. De naam van zijn partner staat op de gevel geschreven. Aan zijn kind wordt ook gerefereerd. 'Een ongeluk zit in een klein hoekje,' staat er verder. In de buurt zijn teksten geklad: 'Otto ben je thuis?' De politie heeft al teksten verwijderd.

Op de activistensite Indymedia is een oproep gedaan een bom te plaatsen onder de auto van commissaris Schaap, die maandag in deze krant zei dat 'zijn handen jeuken om een eind te maken aan enkele schrijnende situaties (van overlast gevende kraakpanden) in de stad'. Het kenteken van Schaaps auto staat in de oproep genoemd.
http://www.parool.nl/paro(...)ef-en-officier.dhtml

En jij bent er niet vies van bomrecepten te plaatsen, en plaatjes van bommen. Lijkt me duidelijk hoe de geknakte persoonlijkheidjes denken, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:59:54 #204
262650 kitao
prikplaatje
pi_87096688
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen truuk, is gewoon zo dat de officier van justitie bedreigd wordt, ook zijn kinderen
[..]

http://www.parool.nl/paro(...)ef-en-officier.dhtml

En jij bent er niet vies van bomrecepten te plaatsen, en plaatjes van bommen. Lijkt me duidelijk hoe de geknakte persoonlijkheidjes denken, niet?
plaatjes van bommen ?
bekijk de context eens Piet.
wees niet iemand de post daarvoor dat ik maar van een balkon moest springen ?
of wil je nu echt quotes ervan zien ?
kan ook hoor zeurpiet , eén moment en dan zie je waarom ik die cartoon heb geplaatst.

o ja , ik weet het alweer, dat was toen Paddy ingreep toen een halve gare begon te dreigen met ausrotting en kankergezwellen.
Fuck it.
megalomaniac
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:07:11 #205
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87096976
quote:
Krakers betogen in Nijmegen tegen kraakverbod
In Nijmegen gaan vanmiddag enkele honderden krakers en sympathisanten de straat op om te demonstreren tegen de antikraakwet die vrijdag van kracht werd. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Vooralsnog gaat de politie ervan uit dat de betoging 'harmonieus' verloopt.

De organisatie verwacht dat driehonderd tot vijfhonderd demonstranten zullen meelopen in een protestmars. De route loopt om het centrum van Nijmegen heen. De betogers komen eerst bijeen in het Kronenburgpark, waarna rond 14.00 uur de mars begint.

De politie zegt goed voorbereid te zijn op eventuele ongeregeldheden, maar verwacht dat de actie niet uit de hand loopt. Volgens een woordvoerder zijn er 'goede afspraken gemaakt met de organisatie' van de krakersdemonstratie.

Vrijdag liep een betoging tegen het kraakverbod in het centrum van Amsterdam uit op rellen. De Mobiele Eenheid moest in actie komen en gebruikte onder meer traangas om de betogers uiteen te drijven. Daarbij raakten zowel politieagenten als krakers gewond. Elf krakers werden gearresteerd wegens openlijke geweldpleging.
trouw
Ben benieuwd of het rustig blijft.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:14:29 #206
45206 Pietverdriet
pi_87097266
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:59 schreef kitao het volgende:

[..]

plaatjes van bommen ?
bekijk de context eens Piet.
wees niet iemand de post daarvoor dat ik maar van een balkon moest springen ?
of wil je nu echt quotes ervan zien ?
kan ook hoor zeurpiet , eén moment en dan zie je waarom ik die cartoon heb geplaatst.

o ja , ik weet het alweer, dat was toen Paddy ingreep toen een halve gare begon te dreigen met ausrotting en kankergezwellen.
Fuck it.
Wat mij vooral opvalt Kitao dat je je nog steeds geen afstand genomen hebt van het geweld en de bedreigingen. Je bent eerder aan het escaleren
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:20:17 #207
262650 kitao
prikplaatje
pi_87097473
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:07 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het rustig blijft.
ik hoop het ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
megalomaniac
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:22:00 #208
262650 kitao
prikplaatje
pi_87097526
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat mij vooral opvalt Kitao dat je je nog steeds geen afstand genomen hebt van het geweld en de bedreigingen. Je bent eerder aan het escaleren
is niet waar , je kunt teruglezen.
ik zal niet quotten maar de post nummers geven , momentje.
megalomaniac
pi_87097527
Als je zo tegen het kapitalisme bent zou ik naar Cuba of Noord-Korea verhuizen of ben je bang dat je dan je CV op moet geven en je koude voetjes krijgt?

Kraken was ooit vanuit ideologie maar net als een kampioenschap voor Feyenoord is dat iets uit het verre verleden.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:24:09 #210
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87097583
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
Als je zo tegen het kapitalisme bent zou ik naar Cuba of Noord-Korea verhuizen of ben je bang dat je dan je CV op moet geven en je koude voetjes krijgt?

Kraken was ooit vanuit ideologie maar net als een kampioenschap voor Feyenoord is dat iets uit het verre verleden.
De uitkeringen enzo hier zijn toch wel fijn :').
pi_87097648
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
Ik zie hier de laatste tijd tot vervelens toe de term "Godwin" voorbij komen, maar alles wat niet uit is op een compleet vrije martkeconomie te koppelen aan Cuba of Noord-Korea is minstens zo vervelend. :Z
pi_87097669
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef Gulo het volgende:
Leuk dat jij er voor kiest, om zover te reizen, maar sommige mensen blijven liever dicht in de buurt van hun vrienden/familie wonen. Daar lijkt mij niets onredelijk aan.
:') !
pi_87097681
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1. Het is een roman

Niet zomaar een.
quote:
2. Ja, er waren problemen tijdens de grote depressie, maar vertel eens, boekenworm, hoeveel mensen zijn er toe in de VS gestorven van de honger?
Honderden, duizenden, tienduizenden? De schattingen lopen nogal uiteen.
pi_87097776
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:26 schreef Gulo het volgende:
Ik zie hier de laatste tijd tot vervelens toe de term "Godwin" voorbij komen, maar alles wat niet uit is op een compleet vrije martkeconomie te koppelen aan Cuba of Noord-Korea is minstens zo vervelend. :Z
Anti-kapitalist is iets compleet anders dan niet uit zijn op een compleet vrije markteconomie :*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_87097798
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:26 schreef Gulo het volgende:

[..]

Vertel dat aan Kim Jong-Un!!!!111 :(
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_87097814
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Speculatie is toch gewoon bij wet te verbieden?

Het gaat om handhaven, onze voedselmarkt zou in elkaar storten zonder kunstmatige schaarste. Boeren kunnen nu al niet rondkomen van 'eerlijke' prijzen.

Nog even los van het feit dat het niet al te moeilijk is om kunstmatige schaarste te verhullen, en dat kwade opzet dus niet zomaar bewezen kan worden.
quote:
[..]

Nee, klinkt wel interessant. Maar dit is ook weer een voortvloeisel van het zieke kapitalistische systeem. Blijkbaar bepaalt de prijs het handelen, en niet de primaire levensbehoefte van mensen. Dat krijg je als de mensen in dienst van de economie staan, in plaats van andersom.

Mja, in de alternatieve systemen kwamen nog veel meer mensen om van de honger, dus ik houd het bij kapitalisme.
pi_87097830
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:27 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

:') !
Wat vind je hier grappig aan?
pi_87097857
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef kitao het volgende:

[..]

ik hoop het ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
Je hoopt dat het rustig blijft maar vindt het niet erg als het uit de hand loopt. Correct?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:33:32 #219
45206 Pietverdriet
pi_87097866
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:27 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Niet zomaar een.
[..]

Honderden, duizenden, tienduizenden? De schattingen lopen nogal uiteen.
Feiten, cijfers, bronnen?
pi_87097927
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:03 schreef Gulo het volgende:

[..]

Leuk dat jij er voor kiest, om zover te reizen, maar sommige mensen blijven liever dicht in de buurt van hun vrienden/familie wonen. Daar lijkt mij niets onredelijk aan.

En wat betreft dat hele huis voor 500 euro per maand. Kan ik in een straal van 80 km rondom Amsterdam binnen afzienbare tijd een dergelijke huurwoning betrekken voor dat bedrag?

Zo ja, show me!!!!

Zo nee, dan is er dus een wachtlijst het geen woningnood impliceert. Point being made. Een dak boven je hoofd is een primaire levensbehoefte. Als daar niet aan voldoen kan worden, terwijl er ook een hoop leegstand is, lijkt het me logisch je daar op te richten. (maar nu val ik in herhaling :@ )
Een dak boven je hoofd ja, niet per se een dak dat om de hoek ligt van je opleiding/werkgever/familie/vrienden. Nogmaals, je moet niet zo egoïstisch zijn en accepteren dat iedereen prioriteiten moet stellen.

Het is ook immoreel om andermans eigendom toe te eigenen omdat je anders voor een minder alternatief moet betalen.
pi_87097935
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Google.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:37:35 #222
45206 Pietverdriet
pi_87097988
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Google.
Ah, je hebt dus geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat en als je daar op aangesproken wordt roep jij maar google.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:37:38 #223
262650 kitao
prikplaatje
pi_87097989
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Krakers zijn extremistisch en geweldadig tuig
QED
je bent gewoon aan het generaliseren.
en ik kan nog wel een aantal posts opnoemen over tandeloze krakers e.d. maar volgens mij is de helft al verwijderd.

als ik ga zeggen dat de politiechefs een stel corrupte incompetente zelfverrijkende zakkenvullers zijn dan gelooft ook niemand mij.
megalomaniac
pi_87098010
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:32 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wat vind je hier grappig aan?
Dat die redenering gebruikt wordt als argument om kraken toe te moeten staan. Dat lijkt me toch echt een :') waard.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:39:06 #225
45206 Pietverdriet
pi_87098029
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef kitao het volgende:

[..]

je bent gewoon aan het generaliseren.
en ik kan nog wel een aantal posts opnoemen over tandeloze krakers e.d. maar volgens mij is de helft al verwijderd.

als ik ga zeggen dat de politiechefs een stel corrupte incompetente zelfverrijkende zakkenvullers zijn dan gelooft ook niemand mij.
Waar blijft jouw afstand nemen van het geweld en de bedreigingen? Weer doe je je best te escaleren
pi_87098056
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, je hebt dus geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat en als je daar op aangesproken wordt roep jij maar google.
Ik heb mijn thesis geschreven over de Grote Depressie in Amerika, maar ik ga echt niet voor jou eenvoudig te achterhalen bronnen voorkauwen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:40:14 #227
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87098078
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Piet, ik wil niet offtopic gaan, maar ik wacht ook nog op feiten, cijfers, bronnen mbt tot je beweringen in het topic m.b.t. het politiegeweld in Stuttgart.

Ik weet niet of je hier overheen gelezen heeft, maar ik breng het nog maar eens onder de aandacht.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:42:32 #229
262650 kitao
prikplaatje
pi_87098136
arme mensen zullen winnen , alleen al door hun getal.
dus ga je koffertje alvast maar pakken.

:W
megalomaniac
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:42:44 #230
45206 Pietverdriet
pi_87098141
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:39 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Ik heb mijn thesis geschreven over de Grote Depressie in Amerika, maar ik ga echt niet voor jou eenvoudig te achterhalen bronnen voorkauwen.
Je verwees naar een roman en deed het voorkomen dat de mensen van de hongers stierven terwijl het fruit aan de bomen hing, maar onderbouwen of hard maken kan je dat niet.
Kortom, je hele kennis van de depressie is dat je er een keertje een roman over gelezen hebt en maar wat roept. Vat ik het zo goed samen?
pi_87098264
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je verwees naar een roman en deed het voorkomen dat de mensen van de hongers stierven terwijl het fruit aan de bomen hing, maar onderbouwen of hard maken kan je dat niet.
Kortom, je hele kennis van de depressie is dat je er een keertje een roman over gelezen hebt en maar wat roept. Vat ik het zo goed samen?
Nee, zoals ik al aangaf. Maar je hebt duidelijk geen zin in een serieuze discussie over het onderwerp. Daarvoor ontbreekt het je aan de kennis en intellect in het algemeen, afgaande op je posts op dit forum.
pi_87098748
En kraken en maandelijks gewoon geld afdragen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:59:45 #233
262650 kitao
prikplaatje
pi_87098833
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Nee, zoals ik al aangaf. Maar je hebt duidelijk geen zin in een serieuze discussie over het onderwerp. Daarvoor ontbreekt het je aan de kennis en intellect in het algemeen, afgaande op je posts op dit forum.
en wat wil je daarmee zeggen dan , dat de rockefellers in je scriptie gelijk hadden en dat dit nu de norm is van de wereld ?
Kijk anders dit even met je bananenogen.

M.Parenti
megalomaniac
pi_87098873
MOOI ZO.
pi_87098914
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
MOOI ZO.
Ja, van jou had ik niets anders verwacht. Jij vindt het normaal als kinderen bedreigd worden. Wees er trots op jongen. Je laat je ware aard weer eens zien.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:03:39 #236
262650 kitao
prikplaatje
pi_87098967
Ik vind het altijd zo'n verlies van mensen die wel de mogelijkheid hebben of hebben gekregen om een goede opleiding te volgen en waarvan dan achteraf blijkt dat ze gewoon met geld van de staat zijn gehersenspoeld.
echt een verspilling.
megalomaniac
pi_87099161
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, van jou had ik niets anders verwacht. Jij vindt het normaal als kinderen bedreigd worden. Wees er trots op jongen. Je laat je ware aard weer eens zien.
Als mijn ware aard is dat ik vind dat het een keer tijd wordt dat er vanuit het volk op de rem wordt getrapt betreffende politie-staat taferelen, dan ben ik daar trots op ook. De overheid is niets dan bemoeizuchtige controlefreaks, oprotten moeten ze.

pi_87099463
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:59 schreef kitao het volgende:

[..]

en wat wil je daarmee zeggen dan , dat de rockefellers in je scriptie gelijk hadden en dat dit nu de norm is van de wereld ?
Kijk anders dit even met je bananenogen.

M.Parenti
Pietverdriet is te dom om een serieuze discussie mee aan te gaan, jij bent te achterlijk en te triest om überhaupt een reactie op te geven. Deze uitzondering dus even om je duidelijk te maken waarom ik je negeer.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:25:56 #239
262650 kitao
prikplaatje
pi_87099879
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Pietverdriet is te dom om een serieuze discussie mee aan te gaan, jij bent te achterlijk en te triest om überhaupt een reactie op te geven. Deze uitzondering dus even om je duidelijk te maken waarom ik je negeer.
yeah , whatever.

:')
megalomaniac
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:38:32 #240
45206 Pietverdriet
pi_87100575
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

pi_87100612
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef kitao het volgende:

[..]

yeah , whatever.

Waarom zet je niet in je sig/ondertitel dat het De_Ruyter was die in die post oorlog en neocons aanhangt?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:41:00 #242
262650 kitao
prikplaatje
pi_87100682
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

een geleerde boekenwurm die zich verlaagt tot het in de treure beledigen van zijn debattanten om zijn gelijk te halen.
tjonge, dat maakt veel indruk.
:{w
megalomaniac
pi_87100839
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 07:27 schreef dylany het volgende:

[..]

Tuurlijk. En tegenwoordig komen er ook hooligans en anderen die van rellen houden op af.
Het zou mij niet verbazen als morgen iedereen die wil rellen (en dat zijn dan behalve de kleine harde krakerskern, de hooligans en de aanhangers van Groen Links die helemaal niets met de natuur hebben maar gewoon willen haten om het haten) naar Nijmegen gaat.

Mensen die niet van geweld houden blijven thuis. :Y

En dan heb je natuurlijk ook nog de mensen die graag ergens bij willen horen en alleen al daarom gehoor geven aan de oproep.

Het is altijd al zo geweest dat de meest kanloze figuren zich aansluiten bij dat soort secties en groeperingen. Voelen ze zich tenminste nog wat. >:O
Ik kan t je nog gekker vertellen:
- 30 jaar terug moest je een woonadres hebben om je te kunne inschrijven bij de kraakbeweging!
-De kraakbeweging had een lijst met 'foute' leegstand, zou nog t liefst alles vandaag nog kraken,
maar ze konden niet genoeg mensen vinden die bereid waren de panden 24-7 te bewonen [= bezetten].
-Nog gekker: de kraakbeweging was TEGEN leegstand!!
uiteindelijk lukt altijd alles
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:51:33 #244
262650 kitao
prikplaatje
pi_87101094
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom zet je niet in je sig/ondertitel dat het De_Ruyter was die in die post oorlog en neocons aanhangt?
Het was een uitspraak van Whiskey_Tango , die verdient mijn respect al meer dan genoeg.
heb jij hem nog gezien Leeuwenkop ?
megalomaniac
pi_87101121
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
MOOI ZO.
Waarom stond jij niet tussen dat tuig ? :|W
pi_87102319
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef kitao het volgende:
iedereen uitgeluld ?

Ach moet je geen kinderen bedreigen? Kom op!
pi_87102759
Is dit al gepost? Werpt toch een ander licht op de zaak zoals die door de media geschetst wordt.

http://woot.zideo.nl/?opt(...)nel=6c4961576e673d3d
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:32:44 #248
45206 Pietverdriet
pi_87102899
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Is dit al gepost? Werpt toch een ander licht op de zaak zoals die door de media geschetst wordt.

Wat, omdat de ME een charge uitvoerde?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:33:03 #249
262650 kitao
prikplaatje
pi_87102913
quote:

plaats dan een quote aub met je hoofdpunten.iemand die dat niet wil lezen gaat dan echt niet linken.
|:(
megalomaniac
pi_87103012
quote:

Nee is nog niet gepost maar zeker bedankt! Mooie beelden.

Ik zie overigens alleen ME die krakers weg mept dus wat is het andere licht? Daar zijn ze toe bevoegd. Er was geen vergunning voor de demonstratie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')