ik geef gewoon niet graag toe aan de ouderdomquote:
Zei de dame die gisteren iedereen wilde laten geloven dat ze diezelfde leeftijd heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog niet oud genoeg voor seksin welke vorm dan ook
Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha..... mijn mams zou niet eens raar opkijken.... zou ze alleen wille weten hoeveel ik er nu heb
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef Yuki het volgende:
Mijn moeder ontkent gewoon dat ik seks hebIn welke vorm dan ook
Australie, in een hutje midden in de junglequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Neuken de wereld rond? Wat is het verst weg dat jullie geneukt hebben?
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog niet oud genoeg voor seksin welke vorm dan ook
die schijt moet je verkopen, kan je geld mee verdienenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schijt minimaal 18 kleuren, maar dat komt wel goed
Thanks meis
Zelfs ik heb nog geen lenzen of bril nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef gewoon niet graag toe aan de ouderdom
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zei de dame die gisteren iedereen wilde laten geloven dat ze diezelfde leeftijd heeft
Mij ook hoor. Alleen ben wel harder geworden sinds mijn ziekteweken. Beter ook.quote:
ik probeerde je er ook van te overtuigen dat ik maagd was, dus dat klopt welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zei de dame die gisteren iedereen wilde laten geloven dat ze diezelfde leeftijd heeft
Voor mij Cubaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Australie, in een hutje midden in de jungle.
23quote:
ik maar 1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zelfs ik heb nog geen lenzen of bril nodig
Oh, het mag niet met iemand die je zelf hebt meegenomen? Dan Noord-Brabantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef Murmeli het volgende:
verst weg: finland maar.
of de canarische weilanden moeten verder weg zijn, maar dat was een nederlander (vriendje op vakantie) dus vind ik niet tellen
Je bent nooit in je topic geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Australie, in een hutje midden in de jungle.
Oh ja. Goed punt. Dan ben ik idd niet oud genoegquote:
pompomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mag dat niet? Dan Spanje, vele malen. En anders Oekraine.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, het mag niet met iemand die je zelf hebt meegenomen? Dan Noord-Brabant
(Had ik nou toch maar die meid op Puerto Rico gedopt.. maar ja, ik had een vriendin thuis he...)
Ik was bij de eerste post al overtuigdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik probeerde je er ook van te overtuigen dat ik maagd was, dus dat klopt wel
en dat is een heul ruim verschil, kindjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Goed punt. Dan ben ik idd niet oud genoeg
Je bent 10 maanden ouder dan ik
Met een Japanner in die 40 cm bedjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Australie is denk ik wel het verste weg. Ik kom niet verder dan Japan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pompom
Peh, ik heb er al 3, en ik ben een man. 5 is niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. Tijd om daar wat aan te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste post al overtuigd
ik doe niet mee, ben de provincies nog aan het afvinkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Australie is denk ik wel het verste weg. Ik kom niet verder dan Japan
Ik zou nooit een Japanees doen. Veuls te kleine pikkiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een Japanner in die 40 cm bedjes?![]()
Respek!
ja zoietsquote:
Je hebt er wel al een kind aan overgehouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe niet mee, ben de provincies nog aan het afvinken
oh ik dacht dat. maar hoeft niet zo te zijn,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
als ik m niet zelf meegenomen mag hebben dan is het gewoon NL
Je kan al tot 1 tellen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik al die mannen aan kan klagen en schadevergoedingen kan ontfutselen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat is een heul ruim verschil, kindje
*aait over de bol*
vind je....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Peh, ik heb er al 3, en ik ben een man. 5 is niet veel
Ik vond dat andere topic leuker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nooit in je topic geweest![]()
[HW] Een ode aan HeatWave
Noord-Holland/Utrecht al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wat de meest verre plek (vanaf NL) gezien is waar je ooit geneukt hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik dacht dat. maar hoeft niet zo te zijn,
Miss, leg je vraag eens uit?
ja pedo enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik al die mannen aan kan klagen en schadevergoedingen kan ontfutselen?
2quote:
Doe dat!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kloon, moest ik die fles met ciderprut meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |